سولدوز مقاومت
این کانال به انعکاس اخبار جبهه مقاومت میپردازد همچنین آخرین اخبار نظم نوین و چند قطبی جهانی را منتشر می نماید. آی دی ارتباط: @sulduuz @Mahdyarr
الان مرز مهران
هدایت شده از سولدوز
⭕️خدمت به زائر امام حسین هم یه جور جهاده لباس اندازش نشده اما هر طور شده میخواد عقب نمونه مثل حسین فهمیده و خیلیای دیگه که پوتین اندازه پاشون نبود مثل قاسم ابن الحسن که زره اندازش نشد!
ورودی میثم تمار و عراقی که دنبال زایر میگرده
تقریبا فقط التماس نمی کنه👆
پوستر جالب
سلام و عرض ادب ما 5شنبه با 8 تا سواری اومدیم مهران جاده ها خوب و روان بود زیباییهای کرمانشاه مثال زدنیه، فقط بعد کرمانشاه یک ساعت ترافیک بود که صفحه کلاچ و لنتهای ماشین ضعیف نزدیک بود جواب کنه ( صفحه کلاچ و لنت قبل حرکت حتما چک کنید، نباید ضعیف باشه) در یک پارکینگ خصوصی پارک کردیم که امنیتش بهتره، پارکینگ بزرگ پر بود اتوبوس واحد تا جلوی درب گیت مرزی مارو اوردند مرز و گیتهای ایران و عراق در ظهر پنج شنبه 8 مرداد خلوت بود کلا ظرف یک ربع عبور کردیم قدم به قدم آب و پذیرایی و مه پاش و فن و احترام هر دو طرف مرز امکانات بهداشتی و موکب زیاده ولی تفاوت فاحشی در سلیقه و نظم و نظافت ایران و عراق مشاهده میشه شب جمعه عراقی‌ها در حصان 30 کیلومتری مهران مهمانمان کردند و استراحت استحمام و شام و صبحانه عالی ،. حسابی شرمندمون کردند، از نخلها خرمای اعلا برامون چیدند میگن ما خادم شماییم و هر وقت خواستید با خانواده و دوستان تشریف بیارید میگن شما فقط مارو در حرمها دعا کنید صبح تو جاده کاظمین چند تا عراقی گردن کلفت راهمونو بستن و بزور بهمون کباب کوبیده دادن 😁، حتی یکیشون اسلحه داشت حالا هم یک پیرمرد وسط جاده نشسته بلند نمیشه میگه باید بیاید موکب ما پذیرایی بشید
هدایت شده از سولدوز
🔴 فقط همسفرهای اربعین اینطوری هوای هم رو دارن 🔹‌ بیچاره دنیای بی اربعین.. بیچاره دنیای بی اباعبدالله.. @sulduz
خدا به فرشتگانش می‌گوید: آیا زائران قبر حسین را نمی‌بینید که...
سلام اعزام اتوبوس رایگان از قم به مهران فردا شنبه صبح ظرفیت محدود بی زحمت اینو آگهی کنید ممنون از لطفتون ظرفیت پر شد.
سلام ببخشید این پیام رو تو کانال آگهی کن لطفا. اگر کسی قصد داردبه کربلا مشرف بشود حتماً تو ایران دینار تهیه کنند و بعد سفرکند اونجا پول ایران را کرایه قبول نمی کنند اگر هم قبول کنند ،هر دینار رو به قیمت 37تا 40حساب می‌کنند اعضای کانال
سلام ما اینترنت آسیاسل گرفتیم خیلی ضعیفه پیشنهاد میکنم از آسیاسل اینترنت نگیرید اعضای کانال
وضعیت اسفناک تنها موکب استراحتی در خروجی سنندج به کرمانشاه متاسفانه علیرغم تاکیدات مسئولین کشوری و لشگری مبنی بر پذیرایی و اسکان از زائران حسینی گزارشات میدانی حاکی است که از تعداد چند موکب مستقر در خروجی شهر سنندج فقط یک موکب (موکب نیروی انتظامی) نسبت به اسکان زوار اقدام کرده است که این موکب کوچک به ظرفیت ۳۰ نفر آقا و ۲۰ نفر خانم الان کاملا پر شده و این درحالی است که قسمتی از بخش برادران بعلت خیس شدن زمین و موکت از حیز انتفاع خارج است. همچنین در این موکب امکانات استراحتی (پتو ، بالش ) وجود ندارد و زائران اغلب بدون بالش سر به زمین گذاشته اند. همچنین تعداد زیادی از زائرین در فضای باز و در روی بخشی از چمن فضای سبز یا در روی پیاده راه و یا در داخل اتومبیلهای خود به استراحت مشغولند. نهادها و تشکلهای دیگر در این شهر بصورت بسیار کمرنگ و در حد رفع تکلیف مختصر اقدام به ارائه خدمات کرده اند. متاسفانه امکانات موجود در شهر کرمانشاه نیز وضعیت چندان خوبی ندارد. *هوا در سنندج سرد هست https://eitaa.com/joinchat/423952384C48c3dcdeff
اینها اغلب پتو و بالشهای شخصی است
الان از خواب بیدار شدیم دیدیم یک گوشی با پاورش گم شده 😂😂😂 موکب نیروی انتظامی سنندج 😂 دور و برشم تا صبح نیرو بود . هم درجه دار، هم سرباز،