eitaa logo
سولدوز
3.8هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
2.8هزار ویدیو
33 فایل
سولدوز، ویژه و محرمانه رسانه خبری بنیان مرصوص (مکاسب) دراینجا اخبارخاص و مهم منتشرمی شود! آدرس کانال: http://eitaa.com/joinchat/3589406730C5e4ae866e3 پیام ناشناس: https://harfeto.timefriend.net/17166185526095
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آش برهنگی زنان و بی غیرتی مردان چقدر شور شده صدای بهنوش بختیاری هم در اومده... زنتو لخت میاری جلو چشم همه و بعد میگی مثل کوه پشتتم؟ پشت چی هستی دقیقا؟ 🔴 نکته مهم اگر یک روز غیر مذهبی ها و ولنگاران و حتی بی حجابها یقه مسئولان را گرفتند که چرا همه چیز را رها کردید تا ما غرق در فساد و ولنگاری شویم تعجب نکنید. مردم جامعه ایرانی اصالت و نجابت دارند و حلال زاده هستند . شاید برخی جایی کمی از ارزش‌های دینی و اخلاقی فاصله بگیرند اما سرانجام به اصالت خود برمی‌گردند. برخی مسئولان دچار خطای محاسباتی شده اند و روزی چوب آن را خواهند خورد. فراموش نکنیم دلیل اصلی سقوط پهلوی و همراهی اقشار مختلف مردم با نهضت امام رواج ولنگاری فرهنگی بود....
48.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 افشاگری واحد رسانه از جریان ، و تطمیع و طرح‌های دستگاه امنیتی رژیم علی‌اف در داخل جمهوری اسلامی
⛓ شاخه رسانه‌ای سازمان امنیت آذربایجان "تلویزیون باکو تی‌وی" در یک گزارش سیاسی و مغرضانه تنها شرط قطعی دولت علی‌اف برای نرمال شدن روابط باکو و تهران و بازگشایی سفارت را تحویل مسئولان مقاومت حسینیون آذربایجان اعلام کرد 🔹حدود یک سال پیش در روز عید فطر در پی فشار دولت علی‌اف به تهران شیخ اورخان محمداف و شیخ توحید ابراهیمی ۱۱ روز مهمان سیستم امنیتی جمهوری اسلامی شدند و امسال هم در سالگرد این واقعه تمامی رسانه‌های رسمی و غیر رسمی جمهوری آذربایجان و پانترکان تجزیه طلب در یک اقدام هماهنگ در حال هجوم و تخریب حسینیون می‌باشند، تا بتوانند در آستانه حوادث مهم قفقاز جنوبی با فشار به جمهوری اسلامی، تحویل مسئولان مقاومت آذربایجان را تحقق بخشند و یا حداقل با سیاه‌نمایی، قرارگاه تبیینی مرکز مطالعات آذربایجان در حسینیون را با تنش‌زا قلمداد کردن آن، خنثی و تعطیل بگردانند 🔹در حالی که تنش‌زا واقعی دولت علی‌اف می‌باشد که از سال ۱۹۹۲ همزمان با همکاری با ناتو، با اتحاد استراتژیک و همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی علیه امت اسلامی و ایران منطقه را در خطر پیامدهای ناگوار قرار داده، رجز تجزیه‌ ایران را خوانده‌، هویت و تاریخ مردم آذربایجان را جعل و تحریف کرده، مجالس حسینی و حجاب را در اسناد رسمی را ممنوع کرده و حمایت از تکفیریها و ترویج وهابیت و ایرانستیزی را گستاخانه ادامه داده، در ترور فرماندهان مقاومت و دانشمندان ایرانی نقش اساسی داشته و هزاران شیعه را با اتهامات ساختگی بازداشت و روانه زندان کرده و فتنه انگلیسی توران بزرگ، زنگزور و جنگ کریدورها را فعال کرده است.
🔰حمایت مجدد خبرگزاری علی اف از سفیر ایران در این کشور 🔻این خبرگزاری طی خبری هم به زبان آذری و هم به زبان فارسی انتقادات بابت مصاحبه جنجالی سفیر ایران در آذربایجان با خبرنگار زن که پوشش نامناسبی داشته را حملات برای تخریب شخصیت این سفیر دانست. ✍ حقیقتا آقای سفیر، چرا باید رسانه معاند وابسته رژیم علی‌اف که حتی از بردن کلمه آقا قبل از نام مقام معظم رهبری ابا دارد و فقط علی خامنه ای می‌نویسد و نظام اسلامی و حزب‌الله تخریب و را قاچاقچیان مواد مخدر معرفی میکند مدافع شخصیت جنابتان شده.
رهبر جمهوری صربسکا در بوسنی، میلوراد دودیک: مقامات بوسنیایی مرا تهدید به دستگیری می کنند و به من اطلاع دادند که اگر ماموران امنیتی مقاومت کنند به من شلیک می کنند. من به آنها می گویم که ما مقاومت خواهیم کرد./پارتیزان پلاس پیشتر، جمهوری صربسکا به صورت رسمی اعلام کرد که بزودی اعلام استقلال خواهد کرد، مقامات این منطقه گفتند برای تبدیل شدن به یک کشور مستقل از طریق جدایی مسالمت آمیز از فدراسیون بوسنی و هرزگوین هر کاری خواهند کرد‌
ببینید آش چقدر شور شده است که تسنیم هم در مقابل عزت ایرانی به سفیر محترم از تبار باکو تذکر داده..
🔴بازداشت فرزند حمید نوری توسط پلیس سوئد ▪️دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اگه همین حرفا رو یه آدم مذهبی بگه کف و خون بالا میارن ولی الان که یکی از خودشون با فکول کروات میگه فقط تایید میکنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاید باورتان نشه ولی اینجا یونان در سال 1921 است. پ ن: 🔸از اصول لاینفک سیر و سلوک الی الله و کسب معنویت، داشتن پوششی است که موجب تهییج شهوت خود و دیگران نشود. 🔹وقتی شهوت تهییج شود، بر قوه عاقله غلبه کرده و مسیر معنوی مسدود می شود. 🔸 ما در حال حرکت به سوی فرهنگ غربی هستیم که خود اندیشمندان غربی از مفاسد آن ناله می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سلیطه ها به جون هم افتادن! 🔹نگران آینده این سرزمینیم که این جماعت ولنگار سلیطه قراره مادر باشند... واقعا جای تأسف داره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام جمعه انقلابی پردیسان: سفیر ایران در باکو نمی‌تواند اسمش را سفیر جمهوری اسلامی بگذارد. وزیر امور خارجه باید سریع تکلیفش را با این سفیر روشن کند کجا خبرنگار یک کشور در حکم مسئولین آن کشور است که پرچم آذربایجان هم کنارش باشد؟ خیلی دل خوشی از این کشور داریم؟ به نظر حقیر دارند شما را آزمایش می‌کنند که فردا این‌ها داخل کشور هم بیایند. مبارزه با مظاهر اسلامی در خواب غفلت مسئولین دارد رقم می‌خورد. اینها بقایای دولت قبل هستند که فقط با نیش باز با دشمن روبه‌رو می‌شوند. رییس جمهور در زدودن بقایای دولت قبل نتوانسته موفق عمل کند. ⚠️اقتدار بیشتر نیاز است. اینها برای ملت شهیدپرور ما قابل قبول نیست.
26.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بلاگرهای مذهبی جایگزین عرفان های نوظهور.... ▪️عرفان های نوظهور در جامعه مذهبی و دیندار ایرانی نتوانست عمق و ریشه پیدا کند . جائیکه دین کامل الهی در دسترس مردم هست ،عرفان های کاذب کف روی آب است که زود برای مردم عیارش مشخص می‌شود. ▪️اما در چند سال اخیر شاهد یک پدیده جدیدی بنام بلاگرهای مذهبی هستیم . بلاگرها با استفاده از دین و روانشناسی بدنبال جذب مردم به خود هستند . اینها با تلفیق جذابیت های دینی و روانشناسی و با سوءاستفاده از خلأ های موجود در عملکرد دستگاه ها و نهادهای فرهنگی جامعه بشدت در حال رشد و جذب مخاطب هستند. ▪️بلاگر مذهبی ها بدون تردید خطرناک‌تر از عرفان های کاذب هستند . اینها با ابزار دین مردم را به خود جذب می‌کنند و آرام آرام برا اعتقادات و سبک زندگی و رفتارهای دینی مردم اثرگذاری می‌کنند. بلاگر مذهبی ها بدنبال تغییر مرجعیت های دینی از روحانیت و حوزه بسمت خود هستند. ▪️بنظر میرسد اهمال و کم کاری و عدم خلاقیت حوزه های علمیه و نهادهای دینی در امر تبلیغ باعث رشد بلاگرهای مذهبی شده است . ▪️برخی از بلاگرهای مذهبی حتی بشدت در خانواده مذهبی هم نفوذ پیدا کرده اند و برای خود ایجاد جذابیت کرده اند و احساسات و اعتقادات برخی مذهبی ها را به جذابیت های شخصی خود گره زده اند. ▪️بلاگرهای صورتی ،حجاب استایل ها و.‌‌‌...جزو همین پدیده انحرافی بلاگر مذهبی تعریف میشوند
🔴 آقایان و خانمهای زن زندگی آزادی! کسی که موقع دستگیری کتک می خوره و شکنجه میشه اون شکلیه نه این شکلی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️در روزهایی که به یمن تدابیر سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت هیئت امنای پیرمردی و فشل مساجد شیعه از جوان خالی می‌شود، این تصویری از نماز جماعت اهل سنت در سوم فروردین ماه در مشهد است. یعنی با وجود مسافرت خیلی‌ها باز چنین جمعیتی آمدند. ❗️ نچ نچ‌ها و زیرآب زدن‌ها و گزارش نویسی‌ها را کنار بگذارید، واقعا نمی‌خواهید سیاست جدیدی در قبال مساجد اتخاذ کنید؟ جوانان زیادی هستند که مدیریت مسجد را می‌پذیرند اما حامی ندارند. آقای انقلاب اسلامی، از ساختار جمهوریت کاری نیامد، تو بیا و کمک کن.
🇦🇿🇮🇷سفیر ایران در آذربایجان و یک نکته ▪️بعد از قضیه اخیر سفیر ایران در آذربایجان، یک نکته خیلی مهم، اهمیت سفرای تعیین شده ایران در آذربایجان هست. به شخصه معتقدم سفیر ایران در باکو اهمیتش به اندازه سفیر ایران در لبنان و سوریه هست. ▪️اگر تو لبنان و سوریه به جهت بحث هم مرز بودن با فلسطین اشغالی نقش سفارت ایران خیلی مهم هست، تو آذربایجان من میگم اشغالی توسط باندهای صهیونیستی و پانترک به مراتب شاید مهم تر هم باشد به جهت همسایه بودن آذربایجان با ما. ▪️متاسفانه طی سالهای اخیر اکثر سفرای ایران در باکو با یه حالت خوش خیالی دنبال جلب رضایت الهام علیف از ایران هستن و حاضرن در این راه عزت و احترام و عرف دیپلماتیک رو هم زیر پا بزارن. 🔺از الهام علیف که یکی از بهترین متحدهای اسراییل و دشمن دین و اسلام هست، دوست برای ایران در نمیاد‌. سفیری که می‌ره اونجا باید با هدف نشان دادن و فهماندن قدرت ایران به رژیم باکو بره اونجا، اگر نه با این ادعاها فقط باعث جری تر شدن دولت آذربایجان در قبال کشورمون میشیم.
کلاهبرداری با اسم افغانی ها گول این 👆 شیادی ها را نخورید این افراد یه عده از خدا بیخبر هستند که بعد از اینکه شما را با صد زبان کشاندند به منطقه شان میریزند سرتان و دار و ندارتان را می گیرند و اگر ممکن باشه بواسطه شما خانواده تان را تیغ می زنند! اصلا افغانی نیستد و فقط وانمود میکنند افغانی هستند.
💢 اگه بچه رو ببری هیئت و مسجد میشه ظلم به بچه و شست و شوی مغزی ولی اگه ببری جشن پوریم و چوبه دار بدی دستش نه تنها آموزش خشونت و وحشی گری نیست که انتقال فرهنگ و سنت هم هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دو روز از برخورد کشتی کور بدبخت با پل قدیمی و داغون تو آمریکا میگذره و وضعیت اینه که می‌بینید! هنوز یه سری از جنازه‌ها پیدا نشده! حالا اگه ایران بود تقصیر آخوندا میشد ولی خب
زمان شاه گرونی نبود ولی هویدا داشته بابت گرانی به مجلس پاسخ می‌داده‼️ جالب نیست⁉️
بسیجی در سینما vs بسیجی در واقعیت
31.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیا مردم بومی شهر باکو فارس‌زبان هستند؟ دلیل تاریخی انکارناپذیر وجود دارد؟ ✅️ جوابیه محکم اکرم حاجی‌زاده مسئول رسانه‌ای قرارگاه مرکز مطالعات آذربایجان به حملات پانترکان متوهم و بی‌سواد
🌀 خبرگزاری وابسته به رژیم باکو: ایرانشهری ها و پان فارس ها سفیر را بیرون کردند 🔻خبرگزاری آخار آذ نوشت: عباس موسوی مدتهاست که از طرف رسانه‌های ایرانشهری مورد هجوم است چنانکه اکنون نیز عزلش با خوشحالی ایرانشهریها روبه‌رو شده است. 🔻این خبرگزاری راجع به علت عزل سفیر نوشت: واضح است که مساله اصلی سوال مربوط به تدریس زبان ترکی است و حجاب خبرنگار و پرچم بهانه است. 🔻در ادامه این رسانه به دفاع از آقای موسوی پرداخت و نوشت: عزل سفیر به خاطر جواب های سفیر در مصاحبه بود اما اینکه موسوی نتوانسته است به سوال مذکور جواب درخوری بدهد نمی‌تواند محل ایراد باشد، زیرا سوال مذکور اساساً هیچ جواب منطقی ندارد. ✍ دوستان پروژه رژیم باکو و لابی آن عبارت است از این که : به وسیله ۱. تحریک افکار عمومی ۲.فشار عناصر نفوذی بر مسئولین ۳.رسانه ای کردن مطالباتی حق اما برای تخریب این اقدام مثبت توسط برخی رسانه های داخل کشور قصد دارند تا در وحله اول مردم خصوصا آذری زبان ها نسبت به این واقعه‌ای مثبت بدبین شده و در مرحله بعد به دولت و وزارت خارجه فشار آورده تا شاید بتوانند از این تصمیم منصرفشان کنند.