شمارو نمیدونم ولی من راه میرم یه بغضی توو گلومه، کار میکنم یه بغضی توو گلومه، میخندم یه بغضی توو گلومه، من مصداق فروپاشی روانیام.
دریا باش تا هر کس لایقِ توست با تو آرام گیرد
و هر کس لایقت نیست در تو غرق شود
𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
آخه واقعا برنامه های صدا سیما دیگه زیادی چرت شدن من کلا شبکه ای فیلم نگاه میکردم که الان همونم نگاه
اره خدا رو شکر ما الان ۳ ساله تلویزیون نگا نمی کنیم فقط میخوان یه چیزی رو تلقین کنن میدونین که چی می گم!.
چند سالت بود فهمیدی هر چی سن انسان بالاتر میره زمان در نظرش سریعتر میگذره. علت این پدیده اینه که بخاطر ضعیفتر شدن حافظه، مغز خاطرات را اولویت بندی میکنه و به غیر از خاطرات خاص، بقیه را نادیده میگیره.
زندگی تو توی نمره هایی که می گیری خلاصه نمی شه، توی درسای محدودی که جلوی روت هست، آزمونا و امتحانا خلاصه نمی شه؛ پس اگه خراب کردی چون حوصله ی درس خوندن نداشتی یا نفهمیدی یا وقت برات کم اومد یا علاقه نداشتی یا بدشانسی آوردی خم به ابروت نیارو و غصه نخور. چندسال دیگه این عددا حتی یادت نمی آد. توام مثل همه ی آدمای توی این دنیا یه استعداد پنهان داری که دیر یا زود کشفش می کنی و سبز می شی. خودتو با معیارایی که بقیه تعیین کردن یا جلوی روت گذاشتن، با کتابای محدودی که حتی یه هزارم دنیا ام تشکیل نمی دن نسنج. موفقیتو توی این چیزا خلاصه نکن و حرفای کلیشه ای بقیه رو گوش نده. دیر یا زود رشد می کنی و توی زمینه ی خودت بر اساس معیارای خودت و با علاقه و استعداد و تلاش خودت موفق می شی. شک نداشته باش
برات آرزو می کنم یکی رو پیدا کنی که باعث شه دوباره از ته دل بخندی، غذاتو با اشتها بخوری و همه چیز برات قشنگ تر شه. یکی که باعث شه دوباره دیوونه باشی و شادی رو زیر پوستت احساس کنی. برات یکی رو آرزو می کنم که باعث شه با زندگی آشتی کنی.