یه زمانی تا جون داشتم بحث میکردم اما الان فقط ول میکنم و میرم نمیدونم پیر شدم یا عاقل یا هردو.
گریه کردن راهیه که چشمهات حرف بزنن، وقتی کلمات از توضیح اینکه چقدر قلبت شکسته عاجزن!
هیچوقت سرما نمی خوری مگه اینکه روز قبلش با مامانت سر لباس کم پوشیدن بحث کرده باشی.
اگه ورژن پر حرفم رو دیدی یعنی خیلی دوست دارم؛ پس بهم نگو پر حرف که کم حرف بشم و دوست نداشته باشم.
وقتی یادم میره خودم رو مشغول نگه دارم و یهو فلشبکِ تمام چیزایی که ازشون جون سالم به در بردم برمیگرده .