_ در غیاب کسی که دوستش داری یتیم خواهی ماند!
حتی اگر تمامِ دنیا تو را در آغوش بگیرند...
دقیقا همونجایی که گوشیتو گذاشتی رو قلبتُ داری به دیوار لبخند میزنی ، دقیقا همونجا دیگه کارِت تمومه:)))
𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
ولی گاهی اوقات دوستای مجازی بهتر از دوستای حضوری آدم و میفهمن مثل تو🤍
کلمات برای توصیف تو کم میارن.
گفتند قلبش جای تو هرگز نبوده است
گفتم مگر دل تابع باید نبوده است ؟
هر بار نامش می رسد لبخند میزنم
این درد شیرین کمتر از معجزه نبوده است
وقتی خوندن یه کتابی رو تموم میکنم با اینکه خیلی چیزا ازش یاد گرفتم اما یادم نمیاد که دقیقا چی ازش یاد گرفتم ؛ جالبه .