گفتند قلبش جای تو هرگز نبوده است
گفتم مگر دل تابع باید نبوده است ؟
هر بار نامش می رسد لبخند میزنم
این درد شیرین کمتر از معجزه نبوده است
وقتی خوندن یه کتابی رو تموم میکنم با اینکه خیلی چیزا ازش یاد گرفتم اما یادم نمیاد که دقیقا چی ازش یاد گرفتم ؛ جالبه .
چه شبایی که تا صبح بیدار موندم !
و تنها به این فکر کردم که کجای زندگیم
انقدر بد بودم که لایق این همه غم و ناراحتی باشم؟(:
بزرگ شدیم، ولی هنوزم بعضی حرفا هست که فقط تو ذهنمون جوابشونو میدیم، نه تو واقعیت!🫕›
مـا از آدمها دلـخور نمیشیـم،
از تصویـری که تو ذهـنمون ازشـون ساخـتیم دلخور میشیـم! ›