چه شبایی که تا صبح بیدار موندم !
و تنها به این فکر کردم که کجای زندگیم
انقدر بد بودم که لایق این همه غم و ناراحتی باشم؟(:
بزرگ شدیم، ولی هنوزم بعضی حرفا هست که فقط تو ذهنمون جوابشونو میدیم، نه تو واقعیت!🫕›
مـا از آدمها دلـخور نمیشیـم،
از تصویـری که تو ذهـنمون ازشـون ساخـتیم دلخور میشیـم! ›
هدایت شده از فور نبینم ـ تابآنـــــ𝑻𝑨𝑩𝑨𝑵
از تابآن
چنل و ببین چه زیباست✨🛐
برید پیشش نفری یه شاخه گل به همه میده!🗣️💙