#بلوط
تولد رفیقِ مجازيم هست یکار بگو برایش انجام بدم فاکس🦊
_
امیدوارم دیر ندیده باشم
من خودم واسشون عکس یا آهنگی که وایبشونو بده میفرستم
و بهشون ویس میدم و تبریک میگم
چون از تایپ کردن بیشتر دوسش دارم
حیح :>
#بلوط
فا***الان آنلاینی؟
_
نمیدونم اون موقه کی بوده ولی الان هستم
*پ ن : ناشناس از خودمون منحرف تره