اهمالʕ •ᴥ•ʔ
بچها من رفتم کوثرو دیدم فکر کنم وقتشه بگم دلتون سوز 😂
این خیلی مود بود 😂😭
#بلوط
تابستونت تا الان چطور میگذره؟
چه کارا میکنی؟ کجاها رفتی؟
_
بد نبوده
اممم کار خاصی نمیکنم در حال حاضر
احتمالا تا فردا پس فردا بیکار ترین روزای تابستونم باشه چون سرما خوردم :(
ولی شایدم نباشه
چون تکلیفای کلاس ابرنگ و زبانم مونده
تا همین دو روز پیش مشهد بودم بلوط *-*✨