#بلوط
تابستونت تا الان چطور میگذره؟
چه کارا میکنی؟ کجاها رفتی؟
_
بد نبوده
اممم کار خاصی نمیکنم در حال حاضر
احتمالا تا فردا پس فردا بیکار ترین روزای تابستونم باشه چون سرما خوردم :(
ولی شایدم نباشه
چون تکلیفای کلاس ابرنگ و زبانم مونده
تا همین دو روز پیش مشهد بودم بلوط *-*✨