#بلوط
تابستونت تا الان چطور میگذره؟
چه کارا میکنی؟ کجاها رفتی؟
_
بد نبوده
اممم کار خاصی نمیکنم در حال حاضر
احتمالا تا فردا پس فردا بیکار ترین روزای تابستونم باشه چون سرما خوردم :(
ولی شایدم نباشه
چون تکلیفای کلاس ابرنگ و زبانم مونده
تا همین دو روز پیش مشهد بودم بلوط *-*✨
دلم میخواد یه برنامه ریزی واسه زندگیم داشته باشم طبق اون پیش برم
همه چی خیلی الکی الکی و بی نظم داره پیش میره
ولی من واقعا نمیتونم از پس برنامه ریزی بر بیام
اسمشم میاد تشنج میکنم😭
هدایت شده از حرفای بلوطز🐿
#بلوط
مریض برا چییی؟
_
تو اتاق سرده سرد بود
منم هی میگفتم بابا این کولر کوفتیو خاموش کنین من تازه از حموم اومدم
اونام گوش ندادن
سرما خوردم :(
بعد تازه هی میرفتیم بیرون گرم بود میومدیم تو سرد بود
فک کنم بدنم قاطی کرده😂😂😂