«علمیسازی» همجنسبازی
یکی از اهداف #سند۲۰۳۰ برابری جنسیتی است و البته یکی از مصادیق برابری جنسیتی، به رسمیت شناختن همجنسبازان است.
اگر کسی تصور نماید که داستان به همین جا ختم میشود، سادهانگاری نموده است
با دقت ببینید که چگونه برای ایجاد فرزند از دو پدر تلاش علمی میکنند و هدف نهایی این تلاش را «ساخت تخمک انسانی» اعلام مینمایند
و دردناکتر از این خبر، انتشار آن توسط یک خبرگزاری در جمهوری اسلامی (فانا) است که در حوزه بهداشت خبررسانی مینماید
نشریهی لنست، در جدیدترین شماره خود (۲۵ مارس، ۵ فروردین ۱۴۰۲) در مقالهای با عنوان «پاپ فرانسیس و سلامت» به بررسی نظریات پاپ، رهبر کاتولیکهای جهان، ذیل این عنوان پرداخته است. در اینجا برخی نکات مهم این مقاله را میآورم:
۱۰ سال پیش که وی به این سمت برگزیده شد، یک اسقف نه چندان معروف آرژانتینی بود. او برخلاف پیشینیان خود، به عنوان یک پاپ مترقی، اصلاح طلب و حتی اخلالگر تلقی میشود.
مواضع "اوپن مایند" پاپ فرانسیس از همان اوایل مسوولیتش مشخص شد، زمانی که در سال ۲۰۱۳ اظهار داشت:
اگر کسی همجنسباز باشد و به دنبال خداوند باشد و اراده خوبی داشته باشد، من کی هستم که او را قضاوت کنم؟
سخنی که مثل بمب در اطراف و اکناف کلیسای کاتولیک طنین انداز شد....
در سالهای بعد، او استقبال بیشتری از کاتولیکهای LGBTQ که به حاشیه رانده شده بودند کرد و LGBTQهای کاتولیک برجستهی آمریکا را به واتیکان دعوت کرد.
وی اخیراً در بازگشت از دیدار دو روزهاش از جمهوری دموکراتیک کنگو و سودان جنوبی در فوریه ۲۰۲۳، در پاسخ به سؤالی مبنی بر قانون ضد دگرباشان جنسی گفت:
این درست نیست. افرادی که تمایلات همجنسبازی دارند فرزندان خدا هستند. خدا آنها را دوست دارد. خدا آنها را همراهی میکند ... محکوم کردن چنین افرادی گناه است. جرم انگاری افرادی که تمایلات همجنسبازی دارند بی عدالتی است.
اظهاراتی که مورد استقبال شدید همجنسبازان اقصی نقاط دنیا قرار گرفت...
امروز آنچه که "علم" نامیده میشود، با تمام قوا در حال ارائهی نظریات و شواهد گوناگون برای توجیه گناه کبیرهی همجنسبازی است. قوانین ضد بشری و ضد انسانی سند ۲۰۳۰ هم که با تمام توان در حال پیادهسازی این ایده است.
از مسیحیت هم که دیگر چیزی برای ضدیت با این گناه بزرگ باقی نمانده. آخرین سنگری که باید فتح شود، اسلام است... آیا تا سال ۲۰۳۰، این سنگر هم کاملاً فتح خواهد شد؟
پزشکی سازی مسائل اخلاقی، تا کجا؟
چندی پیش یکی از افرادی که خود را پزشک معرفی میکرد، در اینستاگرام برای تبلیغ عمل حرام و ناپسندی مطلب ارسال کرده بود. از او پرسیدم چرا چنین عمل ناپسندی را رواج میدهید؟
پاسخ داد: چون مشکل جسمانی ایجاد نمیکند.
سوای اینکه درباره مضرات جسمانی و روانی آن عمل برای ایشان مستندات علمی ارائه کردم، از ایشان سؤالی پرسیدم و آن این بود:
آیا میتوانید برای عمل ناپسند خیانت مشکل پزشکی بیان کنید؟
ایشان چون پاسخ منطقی نداشتند، با عصبانیت واکنش نشان دادند که این چه قیاسی است؟
اما، اگر کمی اندیشه کنیم متوجه میشويم که بسیاری از استدلالهای افراد، بر این مبنا شکل گرفته است که چون فلان مورد مشکل جسمی یا پزشکی ایجاد نمیکند، پس رواست که انجام شود و چون مشخص شده فلان مورد فواید پزشکی دارد پس انجامش باید تجویز شود.
حال، سؤال میکنیم: آیا درباره روا بودن یا نبودن رفتاری در انسانها، فقط باید به پیامدهای جسمانی/پزشکی آن توجه کرد؟
آیا صرفاً پزشکی کردن مباحث اخلاقی، معنوی، دینی و امثال آن، تقلیل مطلب نیست؟
تحفههاى اخلاق نوین جنسى
حالا آقایان اخلاق نوین جنسى آوردهاند
ببینید چه تحفههاى تازه آوردهاند:
الغاء ممنوعیت زنا جز در مورد باردارى، الغاء ممنوعیت ستر عورت، الغاء ممنوعیت نشر صور قبیحه، الغاء ممنوعیت نزدیکى در ایام عادت
بعد جلوتر رفتهاند:
الغاء ممنوعیت استمناء، الغاء ممنوعیت اکتفاء همجنس به همجنس خود، یعنى عمل لواط در مردان و عمل مساحقه در زنان
پس چه ممنوع باشد؟ مىگویند مگر ضرر جسمى در کار باشد
اگر عملى که شخص انجام مىدهد یک ضرر جسمى بر خودش یا بر غیر وارد مىکند آنوقت ممنوع است
اگر ضرر جسمى در کار نباشد، به دلیل اخلاقى هیچ چیز ممنوع نیست؛ یعنى یک دنیاى وحشىگرى، یک دنیاى حیوانى عجیب
بعضى افرادى که رفتهاند اروپا و آمریکا، یک چیزها نقل مىکنند که نباید گفت بازگشت به دوره توحش است، بلکه بازگشت به دوره حیوانیت است
حیوانات هم دیگر در این حد نیستند
شهید مطهری (ره)، خانواده و اخلاق جنسی، ش ۹۷
#پزشکان_دروغگو
این بار اعتراف واشنگتن تایمز؛
واکسنها کار نمیکنند
ماسکها کار نمیکنند
همه چیزهایی که دولت در مورد کرونا به ما گفت دروغ بود
درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، نظرات به سه دسته تقسیم میشوند؛
۱. کارشناسان دلسوز که از تبعات تورمی و چگونگی اجرای این سیاست نگران بودند
۲. برخی مسئولان و مجریان این طرح که چون کار غلطی انجام داده بودند و برای اینکه اثبات کنند کارشان درست است و میخواهند خودشان را تطهیر کنند، مخالفت کردند و مرتب هم در حال نامه زدن به این و آن هستند
۳. کسانی که ذینفع بودند
(ذینفعان چند دلال خردهپای بیرون از دولت نیستند)
نتیجه این اشتباه (چه عمداً چه سهواً)
کوچک شدن سفره فقرا و متورم شدن شکم اغنیا (شکافتهتر شدن شکاف طبقاتی)
معنایش ذبح عدالت و تشکر نکردن از حضور امت اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن و اعتکاف و راهیان نور
اللَّهُمَّ اِنّا نَشکُو الیکَ فَقدَ نَبِیَّنا و غَیبَةَ وَلِیَّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَینا و وُقُوعَ الفِتَنِ بِنا و تَظاهُرَ الاَعداءِ عَلَینا و کَثرَةَ عَدُوِّنا و قِلَّةَ عَدَدِنا.اللَّهمَّ فَفَرِّج(فَافرُج)ذلِکَ بِفَتح مِنکَ تُعَجَّلُه وَ نَصرِِ مِنکَ تُعِزُّهُ و اِمامِ عَدلِِ تُظهِرُه،اِلهَ الحَقِّ رَبَّ العالَمین.
خدایا ما به تو شکایت میکنیم از فقدان پیامبرمان، از غیبت ولی امرمان، از سختگیری روزگار، از وقوع فتنهها، از همدستی دشمنان، از فزونی دشمنان و کمی یاران، بار پروردگارا گشایشی فراهم ساز، با یک پیروزی نزدیک، نصرت شکوهمند و پیشوای عادلی که برای ما ظاهر فرمایی، ای خدای حق مستجاب فرما.
بی تفاوت نبود؛ رویِ شیطان را سیاه کرد
"آیتالله محمدتقی بافقی" از عاشقان امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف بود و "یا صاحب الزمان" ذکر همیشگیِ لبهایش
نوروز ۱۳۰۶ رضاخان به قصد حرمت شکنی، خانوادهاش را بدون حجاب فرستاد به حرم حضرت معصومه سلاماللهعلیها در قم در برابر این هتک حرمت، کسی جرأت نمیکرد حرفی بزند؛ مردم فقط بر سرشان میزدند و میگفتند یا امام زمان چکار کنیم
آیتالله بافقی تا فهمید خودش را به حرم رساند و فریاد زد؛ اگر مسلمان نیستید پس در حرم دختر پیغمبر چکار میکنید؟ اگر هم مسلمان هستید چرا با این وضعیت اینجا آمدید؟
شیخ فریاد زد: از حرم بیرون بروید، حرمت حرم را نشکنید
خبر که به رضاخان رسید؛ با چند کامیون ارتشی رفت قم و حرم را محاصره کرد و گفت؛ شیخ بافقی را بیاورید
پیرمرد را آوردند پیش رضاخان، شاهدان تعریف میکنند که رضاخان ملعون با باتومی که در دستش بود، به جان شیخ افتاد و تا میتوانست به سر و بدن او کوبید
شیخ اصلاً ناله نمیکرد، فقط میگفت: یا صاحبالزمان یا صاحبالزمان
رضا قلدر آیتالله بافقی را به شهرری تبعید کرد که دیگر در قم نباشند
امام خمینی رحمةاللهعلیه گفته بودند:
هر کس میخواهد کسی که رویِ شیطان را سیاه کرده، ببیند، به شهرری برود و آیتالله بافقی را ببیند
صدای انقلاب شما را شنیدم
تأملی بر بیانات اخیر وزیر بهداشت، در سومین دوره جشنواره طب ایرانی
نکات جالب
اعتراف به دارو محوری و مافیایی بودن طب و پزشکی رایج در ایران و جهان توسط وزیر بهداشت
اما به جای راهکار اصولی که بازگشت به روشهای درمانی قوی، بی عارضه و کم هزینه طبیعی است پیشنهاد دادند که روشهای پرهزینه جدیدتر را جایگزین کنیم
(سلول درمانی، ژن درمانی، درمان با سلولهای بنیادی)
آیا باید منتظر تشکیل مافیاهای جدید پزشکی باشیم؟
اعتراف به اینکه اصل علم طب که مقدم بر درمان است، یعنی پیشگیری، در پزشکی حاکم بر و ایران و جهان وجود ندارد
فرمودند در کرونا هیچ کمکی از جایی نگرفتیم و تحریم بودیم
متأسفانه این دروغ خیلی شاخدار است
مثلاً داروی رمدسیور ایرانی بود یا اکتمرا؟
به تمام بیماران بستری داروی بسیار خطرناک و تقریباً بی اثر رمدسیور متعلق به شرکت گیلیاد اسرائیلی را زدید و حتی فرمول و اجازه راهاندازی خط تولیدش را به شما دادند
و از زمین و هوا واکسن و امکانات گسترش پروژه صهیونیستی کروناهراسی را دریافت کردید
و هیچ کدام از داروهای طب اسلامی و ایرانی را مانند رمدسیور و اکتمرا وارد پروتکل درمان نکردید
فقط برای بستن دهان منتقدان مجوز تحقیقات دادید
تمام پروتکلها و روشهای درمان و پیشگیریتان داروهایتان را همانها که ما را تحریم کردهاند، از سر دلسوزی فرستادند
اعتراف به وجود طب اسلامی
بعد از چند سال دست و پا زدن برای انکار طب اسلامی، حالا بعد از شکست این پروژه، برنامه جدید استحاله طب اسلامی، در طب ایرانی و محدود کردن هر دو در حرفهای شعاری نیز در نوع خود قابل توجه بود
به این بخش سخنان توجه کنید
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: زمانی میگفتند طب اسلامی که بعد به طب ایرانی تبدیل شد؛ اما خواهش میکنم طب اسلامی را از اینها نگیریم ما احادیث زیادی در خصوص طب داریم
یاد چه چیزی افتادین؟ بنده یاد این جمله شاه افتادم:
شما ملت ایران علیه ظلم و فساد بپا خواستید
انقلاب ملت ایران نمیتواند مورد تأیید من بعنوان پادشاه ایران و بعنوان یک فرد ایرانی نباشد
صدای انقلاب شما را شنیدم