eitaa logo
نسل آفتاب
861 دنبال‌کننده
15.4هزار عکس
7.3هزار ویدیو
188 فایل
تنها رسانه مستقل کانال اصلی کپی کلیه مطالب آزاد است حرف دلتان رو به صورت ناشناس بفرستید https://harfeto.timefriend.net/17322071138633
مشاهده در ایتا
دانلود
برای اقناع مخالفین واکسن‌های کرونا بجای اجبار که همان گفته رئیس جمهور در ستاد کرونا می‌باشد: ۱- برگزاری جلسات گفتگوی علمی بین دانشمندان موافق و مخالف واکسن در رسانه ملی. ۲- برگزاری همین جلسات در خبرگزاری‌های مهم کشور. ۳- برگزاری نشست‌های علمی گفتگوی این دو گروه در وزارت بهداشت و کمیته‌های علمی ستاد کرونا و انتشار زنده آن در اینترنت و فضاهای مجازی. ۴- پاسخ شفاف و صادقانه مسئولین به سؤالات و ابهامات مردم در مورد واکسن‌ها. ۵- ارائه گزارش دقیق از عوارض واکسن‌های مختلف یا فوتی‌ها یا اگر نیست دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند. ۶- اختلافات و دعواها در فضای مجازی متوقف شود که خواسته دشمن است و بجای آن در محیط‌های علمی بحث و گفتگو شود و البته مردم در جریان این گفتگوها قرار گیرند. ۷- احترام به خواسته مردم و اقناع علمی کارشناسی مخالفین بجای تکذیب و بی احترامی. ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
برخی می‌گویند آقا علناً علیه سند ۲۰۳۰ مخالفت کرد اما چرا علیه واکسن موضع نگرفت؟ پاسخ: هدف ویژه پانزدهم ۲۰۳۰: ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
تناقضات نئولیبرالی ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
۳۶ روز مانده به ریست بزرگ جهانی به نظر شما چه اتفاقی میفته؟! قطع برق طوفان خورشیدی مرگ واکسن زده‌ها نابودی حکومت‌ها الله اعلم ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اهمیت پ‌ن: و در روایات و دین اسلام به آن تأکید زیادی شده است و معنای آن این است که با دوستان خداوند و پیامبر و خاندانش دوست و با دشمنان آنان دشمن باشیم. آنچه مهم است این است که بدانیم به معنای نفی باورها و تغییر هویت شیعیان یا اهل سنت نیست، بلکه بدین معناست که طرفین با احترام به باورهای یکدیگر و خودداری از به طرف مقابل، برادرانه در کنار هم زندگی نمایند و در مقابل دشمنان اسلام را تشکیل بدهند. اسلامی به هیچ وجه ربطی به مذهبی و اعتقادی ندارد و مقصود از اتحاد پیروان مذاهب مختلف در عین اختلافات مذهبی در برابر بیگانگان است. منظور از وحدت، وحدت با قاتلین آل‌الله نیست، معیار یگانه بودن، یگانگی در گوهر وجودی است، نه یگانگی اعتقادی یا رفتاری. منظور از اتحاد، یکی بودن نیست؛ بلکه یکسو بودن در چیزی است. وحدت اجتماعی و سیاسی با مردم حاضر که هرچند محبتی به اهل‌بیت علیهم‌السّلام دارند ولی اعتقاد به امامت آنها ندارند پس هرچند در اعتقاد با آنها وحدت نداریم و بحث علمی هم می‌کنیم ولی در جنبه اجتماعی با حسن معاشرت و در جنبه سیاسی در مقابل دشمن واحد، وحدت داریم. ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
11.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتری که ۱٫۶۰۰ بیمار داره و خیلی‌هاشون واکسن زده‌اند، درباره هر کدام از دوزهای واکسن توضیح میده اولین دوز واکسن محتویات کمی از موادی است که برای سلول‌های شما بسیار مخرب است. توانایی سیستم ایمنی شامل مغز استخوان، طحال و موارد دیگر مورد ارتباط با سیستم ایمنی در تولید گلبول‌های سفید تا ۵۰ درصد کاهش میابد ۸ هفته بعد سیستم ایمنی می‌تواند نسل جدیدی از گلبول‌های سفید را بسازد، برای همین دوز دوم را ۸ هفته بعد تعیین می‌کنند، در دومین واکسن محتویات مخرب بیشتر می‌شود و توانایی بدن در ساخت گلبول‌های سفید را ۲۵ درصد دیگر کاهش می‌دهد و چیزی که باقی می‌ماند ۲۵ درصد است بعد نوبت بوستر (دوز سوم) می‌رسد که حاوی ۸۱ رشته از باکتری‌های ناشناخته برای سلول‌ها است و آنتی بادی‌های آن وجود ندارد و فقط ۲۵ درصد سیستم ایمنی‌تون باقی مونده، در نتیجه التهاباتی در نقاطی که بیماری دارید اتفاق می‌افتد، مثلاً کسانی که مشکلات گوارشی، تنفسی یا پوستی دارند یا تومور دارند، در آن نقاط التهابات رخ می‌دهد چون شما با واکسن به دستگاه عصبی خودمختار آسیب وارد کرده‌اید و بدن را در یک حالت التهابی مزمن با سیستم ایمنی ضعیف قرار داده‌اید ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
٪۹۰ بستری شدگان در نیویورک از افراد واکسینه شده هستند تا کنون فقط ۵۵ درصد جمعیت آمریکا واکسن زده‌اند https://humansarefree.com/2021/10/whistleblower-ny-hospital-admissions-90-percent-vaccinated.html ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
منطق اصلاح‌طلبان ایران ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
خبر فوق را کنار خبر فوت ناگهانی و به صورت تصادف دکتر فرج نژاد و طریقت منفرد بگذارید ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب سنتی: بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده ‌است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و به‌دنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند و منتظر به نتیجه‌رسیدنش بودند. جمع‌های فعال آتش‌به‌اختیار، محصول همان برنامه‌ریزی است و امیدواریم کار انقلاب با این‌ها جلو برود. این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدم‌های اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، به‌خصوص در مواجهه با مدرن چه باید کرد. مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت است؛ یعنی حادثه‌ای سیاسی یا حادثه‌ای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد می‌کنند و بعد می‌خواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجادشده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نه‌تنها نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجادشده هم مواجهۀ فعالی نداریم. امام(ره) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در منشور روحانیت می‌فرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند. پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفت‌های جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.] موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (). اما در یک قدم قبل‌تر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کرده‌اند، باید توجه داشته ‌باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه می‌توان بحث کرد: ۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که می‌خواهید حکمش را بیان کنید. ۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبت‌هایش را ببینید و حکم بدهید. ۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید. ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئله‌ها و حوادث مواجه می‌شویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیده‌ای در حوزه سلامت، ما آن را به‌عنوان یک موضوع در نظر می‌گیریم و با آن مواجه می‌شویم و سعی می‌کنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمی‌بینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمی‌بینیم [و فارغ از اینها حکم می‌دهیم.] این‌هم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از این‌که رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم می‌کنیم [و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمی‌گیریم]. استاد ما _خدا رحمتش کند_ می‌فرمود که برای این مداد، سه لایه حکم می‌توانید بدهید؛ یکی این‌که این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا می‌توانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این می‌شود احکام این موضوع. اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبت‌ها و نظام اولویت‌ها را باید مشخص کنیم و سپس حکمش را بیان کنییم. این‌ حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی دراین‌باره نظر می‌دهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این‌ موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یک‌موقعی با چکش روی سنگ می‌نوشتند، کم‌کم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا می‌گویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینه‌ها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم. این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد می‌شود. ادامه دارد... ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration