جادوی ِآبی.
شهریور عزیزم همین جا نگه دار من پیاده میشم.
انقد از مرداد گله کردین
بیا شهریور داره دهنمونو سرویس میکنه
کمتر از ده روز دیگه میمیریممممسممس
هدایت شده از خانومِ گیشنیز؛
پنج شنبه و یک شنبه به دعای کثیر نیاز دارم
از الان برید پیشواز لطفا💓😂
جادوی ِآبی.
پنج شنبه و یک شنبه به دعای کثیر نیاز دارم از الان برید پیشواز لطفا💓😂
بچها اینو یادتون نره*
دیگه واقعا شب بخیز