بلاخره شیمی بعد از ۷ ساعت ِپی در پی تموم شد))))) دعامیکنید امتحان فردارو خوب بدم؟
جادوی ِآبی.
بلاخره شیمی بعد از ۷ ساعت ِپی در پی تموم شد))))) دعامیکنید امتحان فردارو خوب بدم؟
نسبتا خوب دادم👈🏼👉🏼ولی بی دقتی خیلی خیلی زیاد کردم