یک روز من سکوت خواهم کرد و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خواهی فهمید.
جادوی ِآبی.
تا استرس شب امتحانی بودن یقمو نگیره مثل ادم نمیخونم.. حدودا یه فصل خوندم ولش کردم
امشب تموم آرزوهامو , تموم چیزایی که میخواستم تا عید بهش برسمو نوشتم:>
امیدارم جلوی تک تکشون تیک بزنم.
بهقدری خستهام که اگر میتونستم بدون لحظهای درنگ همهچیزو ترک میکردم، حتی خودمو.
با تشکر از اخلاق گوهم که باعث شد تو این شرایط
لااقل مشکلات عشقی عاطفی نداشته باشم🙏🏼