آدم یه لحظه به عقب نگاه میکنه، باورش نمیشه با چه قدرتی تونست تموم روزهارو تاب بیاره و زنده بمونه.
پرسید چه شده؟
گفتم این روزها از همه چیز خستهام.
گفت باید صبر داشته باشی.
گفتم از صبر کردن بیشتر از همه چیز خستهام.
مهم نیست امتحانامو گند زدم مهم اینه احتمال زیاد ماه بعد با دوستام برم مسافرت)))))))