Here's the start to the summer of you and me.(منم از اون اسلحههای روی دیوار کابینتون میخوام، منتظر گمشدنشون باش)
خب؛ با فوبیای بهاری مواجه شدیم. امیدوارم واقعا سالی که نکوست از بهارش پیداست باشه، چون بهار امسال... حداقل خیلی بهتر از قبلی بود.