eitaa logo
اتاقک‌سیگار؛
216 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
136 ویدیو
5 فایل
-به اتاقک سیگار خوش اومدی.اینجا علاوه‌بر اینکه بوی سیگار میاد، قفسه‌هاش از کتاب پره، صدای رادیو همیشه بلنده،دستگاه تایپ هیچوقت از دست من بیکار نمیمونه و به دیوارها قاب عکس آویزونه. سیگار؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4298732 تاریخ آغاز: ۷ شهریور
مشاهده در ایتا
دانلود
تو کافی هستی. حداقل برای من، کافی‌ترترترترتر از کافی.
هدایت شده از  ⚓⊱𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗉𝖾𝖺𝗋𝗅⊹
@ ژلهماهی، آرچی، سانست، یوکی، ریکا، کورای، نیکولا، آناناس، کلاغه، نیکس، رونیکا، رزانا، سونای، سروین، کاساندرا، کامیشا، ریحانه، آتنا سان، یاسمین‌بانو، هلیا(ویلی)، ریون، مرمربانو، هکتور، بچههایکمپ
اتاقک‌سیگار؛
Really, what's up with you tonight?=>>>
بالاخره ادم باید حرفایی که لازمه بزنه رو بزنه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ساقی
کاش میدیدم چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست آه وقتی که تو، لبخند نگاهت را می تابانی بال مژگان بلندت را میخوابانی آه وقتی که تو چشمانت، آن جام لبالب از جاندارو را سوی این تشنه جان سوخته میگردانی موج موسیقی عشق از دلم میگذرد روح گلرنگ شراب در تن میگردد دست ویرانگر شوق پرپرم میکند، ای غنچه رنگین، پر پر من، در آن لحظه که چشم تو به من مینگرد بگر خشکیده ایمان را در پنجره باد رقص شیطان خواهش را در آتش سبز نور پنهانی بخشش را در چشمه مهر اهتزاز ابدیت را میبینم بیش از این سوی نگاهت نتوانم نگریست اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست کاش میگفتی چیست آن چه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
-They say we only use ten percent of our brain. imagine what it would be like if we used the other 90 percent! +I can't, I'm only using ten
-how do you know Hannah and Darbi? +who? Oh, we go way back, to the hotel luby yesterday
-ewwww we have to drink vinnegar? +no I'll make a sauce with it so we could eat it with a salad -ewwww we have to eat salad?