هدایت شده از اسماعیل فخریان
ضرورت ایجاد درک عمیق از انقلاب اسلامی.pdf
540.3K
📜 فایل pdf #سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فخریان
"ضرورت ایجاد درک عمیق از انقلاب اسلامی"
▫️ #کاشان
@Ostad_fakhrian
#خاطرات_رهبر_انقلاب ۶۰
ایشـان«آقا روح الله» است!
یکی از علماي معروف مشـهد که بسـیار هم مرد بزرگوار و خوبی بود و همین چنـد سال قبل از این به رحمت خـدا رفت و در سن هشـتاد سالگی هم به جبهه میرفت و پاي خمپاره ۶۰ و ۸۱ و ۱۲۰ مینشـست و خمپاره هم میزد - مرحوم میرزا جواد آقا تهرانی-وقتی ما در آن سالها پیش ایشان میرفتیم، به ماها میگفت که شـما این شـخص- یعنی امام - را تازه شناختهاید؛ ولی ما چهل سال است که ایشان را میشناسیم. میگفت من وقتی براي تحصـیل از تهران به قم رفتم- چون ایشان تهرانی بود؛ مـدت کوتاهی در قم مانده بود، بعد در مشـهد اقامت کرده بود - در حرم حضـرت معصومه "سلامالله علیها" چشـمم به یک آقاي جوان زیباي خوش قیافه داراي محاسن مشـکی افتاد که هر روز و شبی میدیدم ایشان در جاي معینی میایسـتد، تحتالحنک را میاندازد و مشـغول عبادت میشود. گفت محبت این مرد به دلم افتاد؛ بعد پرسـیدم این آقا کیست؛ گفتند ایشان« آقا روح الله» است - آن وقت به ایشان«آقا روح الله» میگفتند- از آن وقت من به این مرد ارادت پیدا کردم.
نقل شده در دیدار با جمعی از دانشجویان تشکلهاي اسلامی ۱۳۷۶/۱۱/۱
#خاطرات
#سید_علی_خامنه_ای
#تبیین
@t_manzome_f_r
#پیام_صبحگاهی
مغفرت یعنی پُر کردن آن خلاهایی که زخم های روح انسانند، با پُر کردن آنها انسان به کمال میرسد. این، شایسته است که انسان در راهش کوشش کند، مسابقه بدهد، سرعت بگیرد. مغفرت خیلی مهم است. مغفرت این نیست که خدای متعال بیحساب، از روی دلبخواه، یک کسی را مورد لطف بیجایی قرار بدهد، بدون اینکه خود او کوششی در راه این لطف الهی کرده باشد.
ماهرمضان_۵۳شمسی
#استاد_سید_علی_خامنه_ای
#امام_خامنهای
#تبیین
@t_manzome_f_r
#نقش_هنر_در_تمدن_سازی
برشی از کتاب #دغدغههای_فرهنگی
انقلاب و این ایدئولوژی و فرهنگی که تحول عظیم ملت ما، در جامعه به وجود آورد، این #تمدنی که دنباله این تحول دارد میآید و خواهد آمد و بلا تردید دنیا را تحت الشعاع قرار خواهد داد؛ بار معنوی و فرهنگی بسیار عظیمی است، و احتیاج دارد به ابزارهای فراوان. این ابزارها، بهترینش، رساترینش، موجزترینش، نافذترینش، #هنر است.
#نهمین_کتاب_سیر_مطالعاتی_تمدن_ساز
#امام_خامنهای
#تبیین
@t_manzome_f_r
#بدون_تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم[شیخباقرالنمر] به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.
این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق میکرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.
خداوند متعال از خون بیگناه نمیگذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.
جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.
کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقهمند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بیتفاوت باشند.
یقیناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه تسلّی است.
۹۴/۱۰/۱۳
رهبر معظم انقلاب اسلامی
#شیخ_نمر
۱۲دیماه، سالروز شهادت مظلومانه روحانی مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر، شیخباقر النمر
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
#مهم
✔️ اعلام زمانبندی آزمون سراسری کتب سیر مطالعاتی در بهمنماه ۹۷
🔰🔰🔰
🔹۹۷/۱۱/۴ آزمون کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
🔹۹۷/۱۱/۴ آزمون کتاب ولایت فقیه
🔹۹۷/۱۱/۱۸ آزمون کتاب انسان ۲۵۰ ساله
🔺عزیزان در نظر داشته باشید که شرکت در آزمون هر کتاب مشروط به گذراندن آزمون کتاب قبل میباشد.
🔺لطفا مسئولین آزمون در استانها اطلاع رسانی را به صورت کامل انجام دهند.
@t_manzome_f_r
نسخه قابل چاپ - «این گونه» باید کار حزبی کرد!.pdf
572K
اینگونه باید #کار_حزبی کرد.
شیوهی درست انجام کارتشکیلاتی از منظر رهبر انقلاب
#سید_علی_خامنه_ای
#امام_خامنهای
#تشکیلات
#تبیین
@t_manzome_f_r
مشکل بزرگ کار ما این است که #هنر_برّنده نداریم
برشی از کتاب #دغدغههای_فرهنگی
ما امروز یک زبان قوی و یک فرهنگ عمیق تاریخی و غنی داریم، همه ابزارهای لازم هست اما آن هنر برّنده که امروز بتواند این ابزارها را سرهم کند و سوار کند و این ظرف را از محتوی فرهنگی این انقلاب پرکند و ارائه بدهد، نداریم. این مشکل بزرگ کار ماست و به یک هنر سطح بالا به شدت نیازمندیم و باید دنبالش باشیم.
#نهمین_کتاب_سیر_مطالعاتی_تمدن_ساز
#رهبر_انقلاب_اسلامی
#تبیین
تبیینمنظومه فکریرهبری
https://eitaa.com/t_manzome_f_r
دغدغههای فرهنگی
https://eitaa.com/daghdaghehayefarhangi
#خاطرات_رهبر_انقلاب۶۱
فقـط اسـمش مردمی است.
در یکی از سـفرهایی که یکی دوسـال قبل به یکی از همین کشورهاي سوسـیالیستی رفته بودیم، یکی از
همراهان ما که از نمایندگان محترم مجلس شوراياسـلامی بود، با مقامات مجلس ملی آن کشور راجع به مجلس صـحبتهایی کرده بود. اطلاعـاتی از مجلس ما به آنها داده بود و اطلاعاتی هم از مجلس آنها گرفته بود. ما نشسـته بودیم و راجع به موضوعی صـحبت میکردیم. ایشـان، بـا یـک قیـافهي خیلی جـدي پیش مـا آمـد و گفت: ما چیزهاي مهمی از این آقایان- که میهمانشان بودیم- یاد گرفتیم. او گفت: وقتی که راجع به مجلس با اینها صحبت کردیم، از اینها پرسیدیم که مجلسِ شما چگونه است و چند عضو دارد و چـه مـواقعی تشـکیل میشـود و رئیسـش چگـونه انتخـاب میگردد؟ معلـوم شـد کـه مجلس ملی اینهـا، متشـکل از افرادي اسـت که به وسیلهی دستگاهها و سازمانهای حزبیِ وابسته خودِ حکومت تشکیل میشود. یعنی مثلاً پانصد، ششصد نفر آدم به عنوان اعضا و نمایندگان کنگره، به وسیلهی همان دستگاههای حزبی انتخاب میشوند. بعد این افراد که نام تجمعشان کنگرهي ملی است، سالی دو مرتبه جلسه تشـکیل میدهنـد! شـما ببینیـد در این کشور که فقط سالی دو مرتبه مجلس قانونگذاریشان تشـکیل میشود، قانون را
چه کسـی وضع میکنـد؟ اختیار قانونگـذاري دست کیست؟ دست همانهایی است که در رأس تشـکیلات حکومت قرار دارند.
اگر بپرسـید اسم حکومت شـماچیست میگویند: حکومت دموکراتیک سوسـیالیستی؛ یعنی حکومت مردمی.
اسمش مردمی است، در حالی که در هیـچ امري از امور آن کشور، مردم دخالت ندارنـد و این، همان مردمی هسـتند که انقلاب را به پیروزي رساندند. اسـم این کشورهـا هم کشور انقلابی است. همهي انقلابهـایی که مـا در دنیـا دیـدیم وکشورهایی که بر اساس یک انقلاب، نظامی را به وجود آوردند، تقریباً به همین شکلی بودند که مطرح کردم.
خطبههاي نماز جمعهي تهران۱۳۶۸/۱۱/۲۰
#خاطرات
#رهبر_انقلاب_اسلامی
#تبیین
@t_manzome_f_r
#نقش_هنر_در_تحقق_اهداف_انقلاب
برشی از کتاب #دغدغههای_فرهنگی
اسلام از اول در یک قالب صدرصد هنری ارائه شده است. همه صاحب نظران ادبیات و هنر، درمقابل اوج هنری قرآن اظهار عجز کردهاند. علاوه بر این خود رسول اکرم از شعر شعرا _که آن روز شعر رائجترین و برندهترین ابزار فرهنگی بود_ تا آنجایی که ممکن بوده استفاده می کردند. خب حالا ما در انقلاب خودمان هم، به ظرفیتهای بالای هنری و توان بالای هنری نیازمندیم.
#نهمین_کتاب_سیر_مطالعاتی_تمدن_ساز
#رهبر_انقلاب_اسلامی
#تبیین
@t_manzome_f_r
معرفی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی.m4a
10.37M
#معرفی کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن"
▫️تهیه شده در طرح سراسری تبیین منظومه فکری رهبری
@t_manzome_f_r
بسماللهالرحمنالرحيم
جناب آقاي گورباچف "صدر هيأت رئيسه اتحاد جماهير سوسياليستي شوروي"
با اميد خوشبختي و سعادت براي شما و ملت شوروي، از آنجا كه پس از روي كار آمدن شما چنين احساس ميشود كه جنابعالي در تحليل حوادث سياسي جهان، خصوصاً در رابطه با مسائل شوروي، در دور جديدي از بازنگري و تحول و برخورد قرار گرفتهايد و جسارت و گستاخي شما در برخورد با واقعيات جهان، چه بسا منشأ تحولات و موجب به هم خوردن معادلات فعلي حاكم بر جهان گردد، لازم ديدم نكاتي را يادآور شوم.
هر چند ممكن است حيطه تفكر و تصميمات جديد شما تنها روشي براي حل معضلات حزبي و در كنار آن حل پارهاي از مشكلات مردمتان باشد، ولي به همين اندازه هم شهامت تجديدنظر در مورد مكتبي كه ساليان سال فرزندان انقلابي جهان را در حصارهاي آهنين زنداني نموده بود قابل ستايش است. و اگر به فراتر از اين مقدار فكر ميكنيد، اولين مسألهاي كه مطمئناً باعث موفقيت شما خواهد شد اين است كه در سياست اسلاف خود داير بر «خدازدايي» و «دينزدايي» از جامعه، كه تحقيقاً بزرگترين و بالاترين ضربه را بر پيكر مردم كشور شوروي وارد كرده است، تجديدنظر نماييد؛ و بدانيد كه برخورد واقعي با قضاياي جهان جز از اين طريق ميسر نيست. البته ممكن است از شيوههاي ناصحيح و عملكرد غلط قدرتمندان پيشين كمونيسم در زمينه اقتصاد، باغ سبز دنياي غرب رخ بنمايد، ولي حقيقت جاي ديگري است. شما اگر بخواهيد در اين مقطع تنها گرههاي كور اقتصادي سوسياليسم و كمونيسم را با پناه بردن به كانون سرمايهداري غرب حل كنيد، نه تنها دردي از جامعه خويش را دوا نكردهايد، كه ديگران بايد بيايند و اشتباهات شما را جبران كنند؛ چرا كه امروز اگر ماركسيسم در روشهاي اقتصادي و اجتماعي به بنبست رسيده است، دنياي غرب هم در همين مسائل، البته به شكل ديگر، و نيز در مسائل ديگر گرفتار حادثه است. جناب آقاي گورباچف، بايد به حقيقت رو آورد. مشكل اصلي كشور شما مسئله مالكيت و اقتصاد و آزادي نيست. مشكل شما عدم اعتقاد واقعي به خداست. همان مشكلي كه غرب را هم به ابتذال و بنبست كشيده و يا خواهند كشيد. مشكل اصلي شما مبارزه طولاني و بيهوده با خدا و مبدأ هستي و آفرينش است. جناب آقاي گورباچف، براي همه روشن است كه از اين پس كمونيسم را بايد در موزههاي تاريخ سياسي جهان جستجو كرد؛ چرا كه ماركسيسم جوابگوي هيچ نيازي از نيازهاي واقعي انسان نيست؛ چرا كه مكتبي است مادي، و با ماديت نميتوان بشريت را از بحران عدم اعتقاد به معنويت، كه اساسيترين درد جامعه بشري در غرب و شرق است، به در آورد. حضرت آقاي گورباچف، ممكن است شما اثباتاً در بعضي جهات به ماركسيسم پشت نكرده باشيد و از اين پس هم در مصاحبهها اعتقاد كامل خودتان را به آن ابراز كنيد؛ ولي خود ميدانيد كه ثبوتاً اينگونه نيست. رهبر چين اولين ضربه را به كمونيسم زد؛ و شما دومين و عليالظاهر آخرين ضربه را بر پيكر آن نواختيد. امروز ديگر چيزي به نام كمونيسم در جهان نداريم. ولي از شما جداً ميخواهم كه در شكستن ديوارهاي خيالات ماركسيسم، گرفتار زندان غرب و شيطان بزرگ نشويد. اميدوارم افتخار واقعي اين مطلب را پيدا كنيد كه آخرين لايههاي پوسيده هفتاد سال كژي جهان كمونيسم را از چهره تاريخ و كشور خود بزداييد. امروز ديگر دولتهاي همسو با شما كه دلشان براي وطن و مردمشان ميتپد هرگز حاضر نخواهند شد بيش از اين منابع زيرزميني و رو زميني كشورشان را براي اثبات موفقيت كمونيسم، كه صداي شكستن استخوانهايش هم به گوش فرزندانشان رسيده است، مصرف كنند. آقاي گورباچف وقتي از گلدستههاي مساجد بعضي از جمهوريهاي شما پس از هفتاد سال بانگ «اللهاكبر» و شهادت به رسالت حضرت ختمي مرتبت _صليالله عليه و آله_ به گوش رسيد، تمامي طرفداران اسلام ناب محمدي (صلیاللهعلیه و آله) را از شوق به گريه انداخت. لذا لازم دانستم اين موضوع را به شما گوشزد كنم كه بار ديگر به دو جهانبيني مادي و الهي بينديشيد. ماديون معيار شناخت در جهانبيني خويش را «حس» دانسته و چيزي را كه ماده ندارد موجود نميدانند. قهراً جهان غيب، مانند وجود خداوند تعالي و وحي و نبوت و قيامت، را يكسره افسانه ميدانند. در حالي كه معيار شناخت در جهانبيني الهي، اعم از «حس و عقل» ميباشد، و چيزي كه معقول باشد داخل در قلمرو علم ميباشد گرچه محسوس نباشد. لذا هستي اعم از غيب و شهادت است، و چيزي كه ماده ندارد، ميتواند موجود باشد. و همانطور كه موجود مادي به «مجرد» استناد دارد، شناخت حسي نيز به شناخت عقلي متكي است. قرآن مجيد اساس تفكر مادي را نقد ميكند و به آنان كه بر اين پندارند كه خدا نيست و گرنه ديده ميشد. لن نومنلك حتي نريالله جهره ميفرمايد: لاتدركه الابصار و هو يدرك الابصار و هو اللطيفالخبير.
از قرآن عزيز و كريم و استدلالات آن در موارد وحي و نبوت و قيامت بگذريم، كه از نظر شما اول بحث است، اصولاً ميل نداشتم شما را در پيچ و تاب مسائل فلاسفه، بخصوص فلاسفة اسلامي، بيندازم. فقط به يكي دو مثال ساده و فطري و وجداني كه سياسيون هم ميتوانند از آن بهرهاي ببرند بسنده ميكنم. اين از بديهيات است كه ماده و جسم هر چه باشد از خود بيخبر است. يك مجسمه سنگي يا مجسمه مادي انسان هر طرف آن از طرف ديگرش محجوب است. در صورتي كه به عيان ميبينيم كه انسان و حيوان از همه اطراف خود آگاه است. ميداند كجاست؛ در محيطش چه ميگذرد؛ در جهان چه غوغايي است. پس، در حيوان و انسان چيز ديگري است كه فوق ماده است و از عالم ماده جدا است و با مردن ماده نميميرد و باقي است. انسان در فطرت خود هر كمالي را به طور مطلق ميخواهد. و شما خوب ميدانيد كه انسان ميخواهد قدرت مطلق جهان باشد و به هيچ قدرتي كه ناقص است دل نبسته است. اگر عالم را در اختيار داشته باشد و گفته شود جهان ديگري هم هست، فطرتاً مايل است آن جهان را هم در اختيار داشته باشد. انسان هر اندازه دانشمند باشد و گفته شود علوم ديگري هم هست، فطرتاً مايل است آن علوم را هم بياموزد. پس قدرت مطلق و علم مطلق بايد باشد تا آدمي دل به آن ببندد. آن خداوند متعال است كه همه به آن متوجهيم، گرچه خود ندانيم. انسان ميخواهد به «حق مطلق» برسد تا فاني در خدا شود. اصولاً اشتياق به زندگي ابدي در نهاد هر انساني نشانه وجود جهان جاويد و مصون از مرگ است. اگر جنابعالي ميل داشته باشيد در اين زمينهها تحقيق كنيد، ميتوانيد دستور دهيد كه صاحبان اينگونه علوم علاوه بر كتب فلاسفه غرب در اين زمينه، به نوشتههاي #فارابي و #بوعليسينا _رحمتالله عليهما_ در حكمت مشاء مراجعه كنند، تا روشن شود كه قانون عليت و معلوليت كه هرگونه شناختي بر آن استوار است، معقول است نه محسوس؛ و ادراك معاني كلي و نيز قوانين كلي كه هرگونه استدلال بر آن تكيه دارد، معقول است نه محسوس، و نيز به كتابهاي #سهروردي _رحمتالله عليه_ در حكمت اشراق مراجعه نموده، و براي جنابعالي شرح كنند كه جسم و هر موجود مادي ديگر به نور صرف كه منزه از حس ميباشد نيازمند است؛ و ادراك شهودي ذات انسان از حقيقت خويش مبرا از پديده حسي است. از اساتيد بزرگ بخواهيد تا به حكمت متعاليه #صدرالمتألهين _رضوانالله تعالي عليه و حشرهالله معالنبيين والصالحين_ مراجعه نمايند، تا معلوم گردد كه: حقيقت علم همانا وجودي است مجرد از ماده؛ و هرگونه انديشه از ماده منزه است و به احكام ماده محكوم نخواهد شد. ديگر شما را خسته نميكنم و از كتب عرفا و بخصوص #محيالدينابنعربي نام نميبرم؛ كه اگر خواستيد از مباحث اين بزرگمرد مطلع گرديد، تني چند از خبرگان تيزهوش خود را كه در اينگونه مسائل قوياً دست دارند، راهي #قم گردانيد، تا پس از چند سالي با توكل به خدا از عمقِ لطيفِ باريكتر از مويِ منازل معرفت، آگاه گردند، كه بدون اين سفر، آگاهي از آن امكان ندارد. جناب آقاي گورباچف، اكنون بعد از ذكر اين مسائل و مقدمات، از شما ميخواهم درباره اسلام به صورت جدي تحقيق و تفحص كنيد. و اين نه به خاطر نياز اسلام و مسلمين به شما، كه به جهت ارزشهاي والا و جهان شمول اسلام است كه ميتواند وسيله راحتي و نجات همه ملتها باشد و گره مشكلات اساسي بشريت را باز نمايد. نگرش جدي به اسلام ممكن است شما را براي هميشه از مسئله افغانستان و مسائلي از اين قبيل در جهان نجات دهد. ما مسلمانان جهان را مانند مسلمانان كشور خود دانسته و هميشه خود را در سرنوشت آنان شريك ميدانيم. با آزادي نسبي مراسم مذهبي در بعضي از جمهوريهاي شوروي، نشان داديد كه ديگر اينگونه فكر نميكنيد كه مذهب مخدر جامعه است. راستي مذهبي كه ايران را در مقابل ابرقدرتها چون كوه استوار كرده است مخدر جامعه است؟ آيا مذهبي كه طالب اجراي عدالت در جهان و خواهان آزادي انسان از قيود مادي و معنوي است مخدر جامعه است؟ آري، مذهبي كه وسيله شود تا سرمايههاي مادي و معنوي كشورهاي اسلامي و غيراسلامي، در اختيار ابرقدرتها و قدرتها قرار گيرد و بر سر مردم فرياد كشد كه دين از سياست جدا است مخدر جامعه است. ولي اين ديگر مذهب واقعي نيست؛ بلكه مذهبي است كه مردم ما آن را «مذهب امريكايي» مينامند. در خاتمه صريحاً اعلام ميكنم كه جمهوري اسلامي ايران به عنوان بزرگترين و قدرتمندترين پايگاه جهان اسلام به راحتي ميتواند خلأ اعتقادي نظام شما را پر نمايد. و در هر صورت، كشور ما همچون گذشته به حسن همجواري روابط متقابل معتقد است و آن را محترم ميشمارد.
والسلام عليمناتبع الهدي.
۶۷/۱۰/۱۱روحالله الموسويالخمينی
#تبیین
@t_manzome_f_r
برشی از کتاب #دغدغههای_فرهنگی
ملت ایران واقعا سرشار از برجستگیها و درخشندگیها است. اگر به تاریخ مراجعه کنیم در سطر سطر تاریخ دنیا توانایی، نبوغ و حق و محنت ملت ایران بر همه دنیا مسطور و مضبوط است. اما این ملت امروز از لحاظ فرهنگی، آن پختگی و بلوغ کافی را ندارد. در معیار تاریخ کسانیکه تازهکارند از ما جلو افتادهاند. لیکن ما آن زمینه را داریم. یقینا منبع عظیم فرهنگ و فکر و رشد و نبوغ، در سینه این ملت موج میزند. باید از آن استفاده کرد و بهره برد.
#نهمین_کتاب_سیر_مطالعاتی_تمدن_ساز
#رهبر_انقلاب_اسلامی
#تبیین
@t_manzome_f_r
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#مطالبهگری
#رهبر_انقلاب
#فرمانده
آنچه من بر آن تأکید میکنم، این است که ما امروز در جامعهمان نیاز مبرم داریم به اینکه #آرمان_ها را مدام تکرار کنیم، مدام بگوییم، مدام روی آن کار کنیم، مدام مطالبه کنیم. این #مطالبه_گری خیلی چیز خوبی است. #مطالبه_گریِ آرمانها از آن چیزهایی است که از آن نباید دست برداشت. اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با این #مطالبهگریها مواجه نشود، قطعاً #ویرانگری خواهد کرد. یادآوری آرمانها، مطرح کردن آرمانها، خواستن آرمانها، #طلبکاری نسبت به تحقّق این آرمانها یک سدّی است در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی _که متأسّفانه روی فضاهای نخبگانی هم دارند کار میکنند_ و فضاهای مدیریّتی؛ که در مواردی هم متأسّفانه بیتأثیر نبوده. اینجا یک #لشکری از جوانهای مؤمن و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمانها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این #آرمان_ها.
بنابراین، احتیاج است به یادآوری این #آرمان_ها با همان زبانِ ویژهی جوانِ مؤمنِ انقلابی که از خصوصیّاتش صراحت است، از خصوصیّاتش شجاعت در گفتار است؛ اینکه #شجاعانه حرف خودش را بزند. امروز نسبتاً همینجور هم بود؛ ما احساس کردیم یک انگیزهی شجاعانهای وجود دارد برای اینکه بگویند یک چیزهایی را. بایستی این ارزشها بهصورتِ صریح، هوشیارانه، دائماً #مطالبه بشود؛ از سوی جوانِ پای کار.
۹۷/۳/۷
آغاز به کار #مطالبه_گری طرح تبیین منظومه فکری رهبری.
جهت ثبتنام در لشکر #مطالبه_گری و #آموزش به این آیدی مراجعه کنید
@Jahadmm1059
#تبیین
@t_manzome_f_r