الفبای سیاست:
اختلافات حزبی
استبداد مطلق در حکومت
رواج مشروبات الکلی
کهنه پرستی
تباهی اینها اصول و قواعد حکومت یهودی است که متشکل از ترور
آزادی
مبانی حکومتهای موروثی
سلطهی پنهانی که نمایندگان را از مردم دور می کند شیرازهی آن را تشکیل داده است.
👈پروتکل دوم
شالودههای تفرق یهود:
جنگهای اقتصادی
حکومتهای ظاهری و مشاوران مخفی مانند دولت آمریکا
موفقیت تعالیم ویرانگر
نرمش در سیاست
نقش مطبوعات
ارزش قربانیان یهود.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل سوم
افعی نماد یهود و مفهوم آن اختلال در معیارهای شرعی و قانونی کشورها
ترور و وحشت در کاخها و حکومتها
ابراز قدرت و جاه طلبی یهود
حمایت از پارلمانها و سخنرانان و نویسندگان پر حرف و کم کار
سو استفاده از قدرت
بردگی اقتصادی
افسانهی حقوق ملت
آرمانهای یهود در کشورهای دیگر
انحطاط توسط عوامل گرسنگی تودهی مردم ثمرهی آن
تاجگذاری و حکومت پادشاهان حاکم (یهود) بر سراسر جهان
نیاز به شالودهی تعلیم در مدارس
آزادی خواهی بحران اقتصادی
تضمین امنیت برای ملت ما (یهود) لازمهی حاکمیت مطلق تحت اندیشهی یهودیت همانند انقلاب کبیر فرانسه و نقش عمال مخفی یهود در آن.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل پنجم
راههای ایجاد یک حکومت مرکزی مقتدر یهودی:
گرفتن زمام قدرت با حربهی آزادیخواهی
عواملی که اتحاد کشورها را ناممکن میسازد.
اندیشهی تشکیل کشور یهود یک خواست الهی است.
تاثیر فراوان انتقاد و عیب جویی در تخریب و ویرانگری اندیشهها بوسیلهی فن مخرب سخنوری که با آن افکار عمومی و فعالیتهای فردی و جمعی در دستان ماست.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل ششم
انحصار و وابستگی ثروت کشورها و بیرون آوردن ثروتهای مستغلاتی (زمین) از دست دولتها
تجارت صنعت و بورس بازی
رواج عیاشی و تجمل پرستی
افزایش دستمزدهای کارگری و گران کردن مایحتاج عمومی
ترویج عوامل هرج و مرجو میگساری
معنای مخفی تبلیغات و تثبیت آن بوسیله اندیشههای اقتصادی ما (یهودیت.).
#ʂҽραnтα
👈پروتکل هفتم
مسلح شدن یهود جهت دفاع و حملات شدید
سرکوب قیامها توسط عوامل
بر افروختن جنگهای محدود و منطقهای یا جهانگیر
راز داری رمز موفقیت سیاست ما (یهود)
استفاده از مطبوعات و افکار عمومی
استفاده از قدرتهای عواملی مانند:
آمریکا
چین
ژاپن
و دولتهای دیگر.
.#ʂҽραnтα
👈پروتکل هشتم
بکار گیری حقوق قانونی بصورت مبهم و گمراه کننده توسط دستیارانی از مرکز صهیونیست در مدارس و در میان فارغ التحصیلان سطح بالای علمی، اقتصاددانها و میلیونرها،صاحبان پستهای بزرگ و حساس در حکومتها .
#ʂҽραnтα
👈پروتکل نهم
پیاده کردن اصول آزادیخواهی آنطور که ما در تعلیمات خود به ملتها میآموزیم
از بین بردن مفهوم و اندیشهی یهود ستیزی با استفاده از ابزار دیکتاتوری ترور و وحشت توسط خدمتگزاران ما که همان قدرت بینای ما و ضعف کور در کشورها توسط دست نشاندههای ما در اختیار گرفتن زمام تعلیم و تربیت ایجاد فرضیههای دروغ و به راه انداختن جنبشهای سری و لانههای مخفی با استفاده از شور جوانان نا آگاه.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل دهم
نمای بیرونی صحنه سیاسی یهود:
نبوغ حرامزادهها
وعدهی انقلاب و آزادی
حق دموکراسی یا انتخاب عمومی در رای گیریها
از بین بردن اعتماد به نفس توسط رهبران آزادیخواه (دست نشانده)سموم لیبرالیسم عوامل ما درموسسات دولتی
انشعابات حزبی مبتنی بر قانون اساسی
روسای جمهور مرکبهای آزادیخواهی و نقش نمایندگان و رییس مجلس در قانونگذاری و انتقال حکومت استبدادی زمینهی آشکار شدن حکومت یهودیت و پادشاهی آن بر جهان، منتشر کردن میکروبهای بیماریهای اخلاقی و زشتیهای آزادیخواهی.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل یازدهم
برنامههای قانون اساسی جدید در حکومتها و انقلابهای نوین توسط عوامل ما، نمای بیرونی آزادی در حکومتها است.
👈پروتکل دوازدهم
برداشت آزادی خواهان از واژهی آزادی
آینده مطبوعات در آن کشور
تسلط برمطبوعات و بنگاههای خبرگزاری
ترقی در قاموس یهود
همبستگی در مطبوعات بصورت زنجیرهای
دامن زدن به خواستهای مردم در اطراف شهرها وروستاها
افشای خطای حکومتها.
آزادی تفسیرات مختلفی دارد ما اینگونه تعریف میکنیم:
آزادی یعنی اینکه تو حق داری قانون را هر طور که خواستی عمل کنی این تعریف در زمان مناسب برای ما سودمند خواهد بود زیرا زمام حکومتها را با این واژه ( آزادی) به دست خواهیم گرفت
چون این قوانین هستند که حرف آخر را میزنند و به اقتضای مصالح ما آنطور که میخواهیم آنرا وضع یا حذف میکنیم.
#ʂҽραnтα
👈پروتکل سیزدهم
نیاز به مسایل سیاسی و صنعتی و تفریحات و سرگرمیها مانند نیاز انسان به نان روزانه است
درست به خودی خود درست است در مسائل مهم این حقیقت با نظرما تغییر میکند.
👈پروتکل چهاردهم
یهودیت دین آینده:
شکلهای آیندهی بردگی در قالب دین پوشیده و ناشناخته خواهد بود.
ادبیات اباحیگری و ادبیات عمومی در آیندهی زبان ماست.
#ʂҽραnтα