eitaa logo
کانال احیای تمدن نوین اسلامی
168 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
172 فایل
༺▪️ ..................................... @t_n_Eslami #احیای_تمدن_نوین_اسلامی #پای_انقلاب_ایستاده_ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶 خانم جان!! وقتی را تکه تکه میکردند، تپش قلب نگرفتی؟ قلب و سر و تنت درد نگرفت؟ چرا اونجا برای جان ستاندن از یه صدات درنیومد؟! انسان نبودن؟ شما ها چرا تون فقط در دفاع از قاتلها و قمه کشها گُل میکنه؟! پول مزدوری خووب زبون ها را باز میکنه؟
🔴 واقعا برامون سواله! چرا شما سلبریتی های مفتخور فقط انسانیت تون در دفاع از قاتلها و قمه کشها گل میکنه؟! چرا وقتی شهید عجمیان و شهید آرمان را تکه تکه کردن، همتون خفه بودین؟ اونا انسان نبودن؟ هموطن نبودن؟ خانواده و جگرگوشه نداشتن؟! شماها اگه رو ماشینتون خش بندازن، پدر طرف رو درمیارین.. حالا برا چاقوکش و قداره بند ناله میکنید؟!! اُف بر اون مغزهای گندیده تون.. کاش همیشه خفه بودین آقای شهاب حسینی.. تو دیگه چرا؟! تو که آدم بودی تا وقتی اون لقمه های اختلاس صندوق فرهنگیان که تو شهرزاد گرفتی نخورده بودی.. آدم بودی.. اون لقمه ها باهات چیکار کرده؟ تو دیگه چرا؟ آیه قرآن میاری در دفاع از داعشی های وطنی؟! اُف بر اون لقمه هاتون.. اف بر مرام و مسلک ریاکارانه و دروغین تون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احسنت بر سازنده ی این فیلم زمان فیلم ۵:۱۵ است. توصیه میکنیم ده و نیم دقیقه وقت بگذارید و فیلم را دوبار پشت سرهم تماشا کنید. ایکاش می شد، صداوسیما بجای تبلیغات چای عالی، شهر فرش، و امثالهم این کلیپ رو هر روز و شب پخش می کرد و مردم را روشن مینمود. سپس برای دیگران هم بفرستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقای خفتگیر گردن بند‌تون رو بخشیدید؟ : نه نبخشیدم ، این یه چیزیه که مربوط به اجتماعست مربوط به من نیست، این آسیب اجتماعیه ، اونایی که وحشیانه با قمه میان سرقت میکنن شما حسابشو کن چقدر آرامش رو از ما میگیره به قول استاد ٱدم باید شرافت انسانی داشته باشه »
🔴 اگر تیم ملی کشورمون بره جام جهانی میشه تیم حکومت و اگه برنده بشه نباید شادی کرد ولی علی دایی اگه بره نماز جمعه هدیه پیروزی بگیره عیبی نداره. ما که به هر دوتاش افتخار می‌کنیم ولی شما چی؟!!!
🌀 حذف موریانه‌وار مطالب دینی در ؟ ♨️ در کتاب درسی ادبیات پایه هفتم، در یک متن دو بار عبارت: خواندم؛ وجود داشت؛ در هر دوی این عبارات حذف شده است! چه دلیلی داشته که از وسط متن فقط همین عبارت حذف شود؟! 📝 تفصیل ماجرا از زبان دبیر کلاس هفتم: 🔸 امروز طبق روال همیشگی سر کلاس درس ادبیات پایه هفتم از دانش‌آموزان خواستم تا از روی درس سفرنامه اصفهان بخوانند و همزمان به کتاب خودم نگاه می‌کردم تا کلمات دشوار را برایشان معنا کنم. 🔻 داستان در مورد قصه سفر کردن مجید به اصفهان بود چند خطی که دانش آموز خواند و به این جمله رسید بی‌بی وقت نماز صبح بیدارم کرد برایم بار و بندیل بست من هم بیکار ننشستم (با تعجب به دانش‌آموز و کتابم نگاه کردم که چرا دانش‌آموز جمله "من هم نماز خواندم" را نخواند!!) 🔻 چیزی نگفتم و ادامه داد. بعد از چند دقیقه باز به این جمله رسید: "ظهر شد. صدای اذان آمد". منتظر ماندم ببینم بعد از این جمله دانش‌آموز چه می‌خواند و در کمال ناباوری دیدم که گفت: "کار اکبرآقا تمام شد" ( در حالی که در کتاب من نوشته بود: "من هم وضو گرفتم و نماز خواندم") ‼️ با تعجب بلند شدم و نگاهی به کتاب دانش‌آموزان انداختم دیدم که در هر دو صفحه، جمله نماز خواندن مجید حذف شده است!! 🔺 در واقع کتاب اینگونه القا می‌کند که می‌شود بی‌بی نماز بخواند و ما هم به کار دیگری غیر از نماز خواندن مشغول باشیم. می شود صدای را شنید و نماز نخواند. 📌 امیدواریم آقای و هرچه سریعتر اصلاح کنند.اصلاح و توضیح لازم است که این اقدام مربوط به کدام دولت است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴هدیه اغتشاش و فتنه در 👆😭 🎥 دختر مظلوم سوری بدون پدر در سرمای زمستان عجب روضه خوانی می کند.
🔶 بلایی که یک سلبریتی بر سر اوکراین آورد! وقتی یک بازیگر، رئیس جمهور شد.. 👆 با رفتارهای اشتباه، با سیاستهای غلط، با قهرمان بازی، یک ملت بیچاره شد👆 وضعیت کنونی : 3 میلیون نفر آواره جنگی بیش از از 60 هزار نفر کشته 4 استان جدا شده تمام زیرساختهای اوکراین نابود شده کیف پایتخت اوکراین در خاموشی مطلق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 پاسخ زیبای شهید مرتضی مطهری به ماجرای اعدام نکنید را ببینید... میگویند جانی را اصلاح کن اعدام نکن....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 از حذف جمهوری اسلامی رسیدن به حذف اکانت های مقام معظم رهبری 😁✌️
🚨 کرونا جمع شد میدونید چرا؟ چون همه مسئولین، مغازه دارها، مامورین مترو و اتوبوس و... میگفتن لطفاً بدون ماسک وارد نشوید. ⭕️ چرا در مغازه های وپاساژ ها و متروها و بانک و... نمی ایستید بگید👇👇👇 لطفا بدون وارد نشوید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دزد شهر، داروغه شده😐 👈 چند فریم از آمریکای پرچمدار کمیسیون مقام زن در سازمان ملل ببینید 😳
توییت نماینده مجلس لیست داروهایی که ۳ ماهه توی ترکیه پیدا نمیشه هم توش هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشک تمساح نازنین بنیادی و خالق کلیدواژه "شیمی درمانی" در توجیه تحریم‌های فلج کننده اقتصادی، در شبکه سعودی! ❌ نازنین بنیادی که این روزها خود را نماینده معترضین در ایران معرفی می‌کند، از طرفی خواهان تحریم اقتصادی است و آن را با کلید واژه «شیمی درمانی» توجیه و رنگ و لعاب می‌دهد و از سویی دیگر با استفاده از سبقه بازیگری خود، با ریختن اشک و ابراز احساسات تصنعی در پی به دست آوردن نقش کلیدی در این جریانات است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. شاید با دیدن این صحنه‌ها کم‌کم خانواده‌ها و والدین برخی دانشجویان از خواب غفلت بیدار شوند و بفهمند که جمهوری اسلامی در این سال‌ها چه خطراتی را از فرزندانشان دور کرده و حواس آنها نبوده! سه‌شنبه ۲۲ آذر دانشگاه علوم و تحقیقات / خواستگاری به سبک غربی بدون آداب و رسوم شرعی و عرفی / خیلی راحت دست دختر مردم را می‌گیرد و می‌برد... / مراکز علمی در حال تبدیل شدن به تفرجگاه و ،حل خوشگذرانی و شهوترانی جماعتی شده! / دانشگاه‌ها که انگار صاحب ندارند؟ شورای عالی انقلاب فرهنگی هم که حال تکان خوردن ندارد...
گوشه ای کوچک از ارزش زن در غرب به نام آزادی
🔴«خداحافظ دلار!» 🔹نشریه ایتالیایی L’Identita می نویسد که دوران تسلط واحد پول آمریکا در حال پایان است و این خبر بسیار بدی برای ایالات متحده است. 🔹کشورهای بریکس به رهبری چین در مسیر جدیدی قرار دارند. 🔹ایده اقتصاد پولی جدید به پول ایالات متحده وابسته نیست. 🔹این بر میلیاردها نفر تأثیر خواهد گذاشت. 🔴
42.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آمریکای بدون سانسور، حذف ایران از کمیسیون مقام زن! 🔸️ حدود ۱۰ روز پیش هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا به بهانه دفاع از زنان ایرانی از تلاش بزای حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل می‌گفت!
نماینده کنگره آمریکا: شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش خودکشی بین نوجوانان شده است 🔹جارد پترسون: دسترسی نوجوانان و کودکان به رسانه‌های اجتماعی منجر به افزایش چشمگیر آسیب به خود، خودکشی و مشکلات مربوط به سلامت روان شده است. 🔹اکثر شبکه‌های اجتماعی برجسته مانند فیس‌بوک و اینستاگرام قانون محدودیت ۱۳ سال سن را برای ثبت‌نام کاربران دارند اما هیچ سیستمی برای تأیید سن کاربر ندارند. 🔷این نماینده آمریکایی پیشنهاد کرده که افراد زیر ۱۸ سال از حضور در شبکه‌های اجتماعی منع شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 التماس‌ همراه با گریه نماینده کنگره آمریکا برای مخالفت با تصویب قانون همجنس‌بازی «ویکی هرتسلر» نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با گریه از نمایندگان درخواست می‌کند که قانون هم‌باشیِ همجنس‌بازی را تصویب نکنند؛ او در سخنرانی خود می‌گوید: امیدوارم و دعا می‌کنم که همکارانم جرات مخالفت را داشته باشند.
❌️ خیلی گشتم دوتا عکس قابل پخش از راهپیمایی همجنس‌بازای اسقاطیلی رو بذارم ببخشید دیگه فکرشو کنید باید با اینا بجنگیم🤮
‏🚨 باج دادن رضاخان به افغانستان ⭕️ شما یادتون نمیاد ولی در زمان ‎ آنچنان قدرتی داشتیم که وقتی ‎ یه اخم کوچیک به ما کرد از ترس،منطقه چکاب،کوه شمتیغ،چشمه زنگلاب،نصف موسی آباد،منطقه نمک زار، قریه آسپران،کلاته نظرخان رو در ‎ دادیم بهش رفت.