⬅️ در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که نیرو زمانی آتش به اختیار است که معنای #اولویت در کارها، مصلحت و اطاعت از دستور را فهمیده باشد، نیرو زمانی آتش به اختیار است که درک کند افراط و تفریط، تندروی و محافظهکاری هردو به یک اندازه مخرب هستند.
⬅️اتحاد دولت و ملت اولویت اصلی است و فرد انقلابی همیشه به آن پایبند است. اما دشمن سعی دارد با سوءاستفاده از کلام رهبر خلاف آن را نشان دهد. دشمن سعی در تغییر نگرش و محاسبات نیروهای خودی دارد تا خط آتش عوض شود ک در جنگ نرم فکرها و ارادهها درگیر هستند
⬅️جوان انقلابی زمانی آتش به اختیار است که با توجه به اصول فوق و تفکر، راهی برای عبور از موانع و پیروزی پیدا کند نه صرفا موجب ناامیدی و یاس در جامعه شود.
1⃣1⃣
ان شاءالله با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب و در محدوده قانون وبه دور از هرگونه افراط وتفریطی به وظایف انقلابی خود در تبیین گفتمان انقلاب خواهیم پرداخت ان شاءالله.
موفق و سربلند باشید
ارادتمندتان قریش حسین پور
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
[@EThemes] Qasem Soleimani Gray.attheme
79.9K
تم "قاسم سلیمانی (خاکستری)" تم
سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ایتا.
💢راهنمای فعال کردن تم:
روی آیکن سه نقطه لمس کنید.
گزینه "اعمال فایل قالب" را انتخاب کنید.
@t_n_Eslami
#احیای_تمدن_نوین_اسلامی
وقتی سگها و کفتارها را خوشحال میبینید بدانید یک شیر مُرده است...
❌جنگ با امریکا و اسرائیل ، چه با وجود قاسم سلیمانی چه بدون ایشان ، همچنان ادامه دارد...❌
#قاسم_سليماني
#انتقام_سخت
#حاج_قاسم_سليماني
◾️پوسترهای شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» برای استفاده کاربران در شبکههای اجتماعی
@t_n_Eslami
✨﷽✨
🇮🇷سال ۱۳۹۹،سال جهش تولید 🇮🇷
#گروه_احیای_تمدن_نوین_اسلامی_در_فضای_مجازی_و_نرم
⏰ ساعت: ۲۱:۰۰
🗒 زمان : یک شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹
🔊 موضوع :#هالیود_در_تسخیر_یهودیان
🆔کانال آرشیو 🔻
@t_n_Eslami
🆔 لینک گروه احیای تمدن در تلگرام🔻
@t_n_Eslmi_92
🆔 #احیای_تمدن_نوین_اسلامی در ایتا
http://eitaa.com/joinchat/1804992523C5790e595fd
💥 لینک گروه👆
«والسّلام علی مَنِ التّبع الهدیٰ»
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
يهودي هاليوود آنچنان طولاني و مفصل است كه جز انتخاب اسامي مشهور، گريزي نيست. اسامي تعدادي از بازيگران مرد يهودي اين چنين است؛ جري لوئيس ، جک لمون ، داگلاس فيربنكس، كرك داگلاس ، مايكل داگلاس ، هريسون فورد، ريچارد گر، داستين هافمن، رابرت رد فورد، رابرت دويزو، پيتر لوري، جان گارفيلد، جرج سيگال، پل نيومن، الي والاش، چارلز برانسون، ارنست بورگنابن، هورست بوخهلست، ژان گلود ون دام(فرانکي) ، تلي ساوالاس، ليكاب، جان استيوارتو....
و در فهرست بازيگران زن يهودي نيز اسامي آشنا فراوانند از جمله؛ ميشل افايفر، ريتا هايورث، سيلويا سيدني، سارا برنارد، هدي لامار، اليزابت تيلور، مريلين مونرو، لورن باكال، آن نيكرافت، آدري هيپورن، باربارا شرلي، جودي هاليدي، جنيفر رابينو..
علاوه بر آنچه ذكر شد در فهرست يهوديان مشهور، اسامي آشنايي چون؛ هري هودين، الويس پريسلي، مايكل جكسون، رينگو استار، ديويد گاپرفيلد و مادونا (كه به مكتب صوفيانه كابالا پيوست و در مؤسسه نارالتوراه اسرائيل تعليم ديده است) ، جلب نظر ميكند
صرفنظر از مضامين سياسي ـ صهيونيستي رايج در سينماي آمريكا، همچنان اين سؤال به قوت مطرح است كه تعداد اندك يهوديان مقيم آمريكا و اروپا، چگونه اين راكم معنيدارِ سينماگرانِ يهودي را در هاليوود و سينما توجيه ميكند؟ مگر شايستگي هنرمندان يهودي در نظام طبقاتي هاليوود چه اندازه است كه اينگونه مشاغل كليدي را در عرصه سينما قبضه كردهاند و سؤال ديگر آنكه آيا به راستي هاليوود يهودي است؟
صهیونیسم و برنامه های کودکان
لابي (گروه فشار) صهيونيسم در هاليوود، در عرصه توليد فيلمهاي كودكان نيز تا كنون بسيار مؤثر و فعال عمل كرده است. امروز در سراسر دنيا «والت ديزني» نامي آشناست و بيشتر كودكان شخصيتهاي كارتوني والت ديزني را به خوبي ميشناسند.
بد نيست بدانيم اولين شخصيت مشهور آثار والت ديزني: «ميكي ماوس» نمادي از همان يهودي سرگردان و بي کس است كه مدام از سوي رقيبان قويتر تهديد ميشود و او صرفاً با اتكا به زيركي و چالاكي خويش، بر تمامي دشمنان فايق ميآيد. امروز هم تداوم اين شخصيت كارتوني را در انيميشن «تام و جري» ميتوان مشاهده كرد که موشي بد جنس و فريب کار با تکيه بر شيطنتها و ناجوانمردي هايش به طرز اعجاب آوري هميشه بر گربه اي نادان و احمق پيروز مي شود
اين قبيل آثار در دادن حس اعتماد به نفس به مخاطبان يهودي ( که دقيقا مفهوم سمبل « موش » را مي فهمند) و همچنين در دادن الگويي دغل و بدجنس به کودکان و نوجوانان بي گناه جهانيان تأثير بسزايي دارند.
هميشه در اين فکر بوده ام که جواب کودکان معصومي را که مي پرسند: «چرا بر خلاف عالم واقع در اين قبيل فيلمها هميشه موش برنده مي شود؟» چگونه بدهم و هيچ گاه پاسخي جز همين تحليل به ذهنم نرسيده است.
مورد ديگر، شخصيتهاي كارتوني مطرود و گوشهگيري هستند كه به دليل زشترويي توسط ديگران تحقير ميشوند ولي در نهايت اين ناتواني و زشتي با توانايي و زيبايي جايگزين ميگرد و آنها بر تمامي مشكلات غلبه ميكنند و غبطه رقيبان را بر ميانگيزند. انيميشن «دامبو، فيل پرنده» در زمره اين گروه از آثاراست.
در اين فيلم شاهديم که مادر دامبو بر خلاف ساير فيلها که کلاهي زنگوله دار بر سر دارند ، كلاه عرقچين مانند مخصوص يهوديان را بر سر دارد و به جرم دفاع از فرزندش در اسارت به سر ميبرد! و خود دامبو هم طي عملياتي در سيرك پرچمي را كه به پرچم رژيم اشغالگر قدس بيشباهت نيست به اهتزاز در ميآورد.
کارتون «جوجه اردك زشت» هم که شخصيت گوشه گير و آواره و زشت روي فيلم نامه تبديل به قوي زيبايي مي شود و در پايان فيلم به سمت خورشيد مي رود ، از همين کليشه پيروي مي کند و نماد يهودي تنها و مطرودي است که با رفتن به سمت سرزمين موعودش به سعادت رسيده است. « عبارت رفتن به سمت خورشيد در تورات آمده و در بين يهوديان رايج است که منظور از آن بازگشت به سرزمين موعود است»
کارتونهاي بسياري هم مروج زندگي و اخلاق غربي هستند و سعي دارند خصوصا شرقي ها را شيفته و هضم شده در روشهاي غربي نشان دهند و با اين الگودهي مخاطبان را به سمت ارزشهاي دنيوي يهودي-آمريکايي بکشانند ؛ مثلا در سري جديد كارتون سند باد (افسانه هفت دريا) شاهد آنيم كه فضاي شرقي مجموعه هاي پيشين مبدل به فضايي خشونت بار و پر زد و خرد شده است