eitaa logo
کانال احیای تمدن نوین اسلامی
164 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
172 فایل
༺▪️ ..................................... @t_n_Eslami #احیای_تمدن_نوین_اسلامی #پای_انقلاب_ایستاده_ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
نحن صامدون: مادر مصيبت! اين چنين زندگی زينب کبرا(ص) در کوفه ادامه داشت تا آنکه شمشير زهرآلود ابنملجم فرق مولای متقيان علی بنابیطالب(ع) را شکافت. شهادت پدر و جدايی از او برای دخترش بسيار سخت و گران بود، چرا که پس از وفات جدش و شهادت مادرش، دل به پدر بسته بود و سايه مهر پدر آرامشبخش روح و جان داغدار او بود اما حال بايد داغ دوری از پدر را بر ديگر دردهای خود بيفزايد و شاهد بیوفايیهای مردم و توطئههای حساب شده دشمنانی چون معاويه عليه برادرش حسن بنعلی(ع) باشد. پس از آنکه شاهد قرارداد مظلومانه صلح امام حسن مجتبی(ع) با معاويه شد، به همراه برادران و خانوادهاش به مدينه بازگشت. بانوی خردمند بنی هاشم به خوبی آگاه بود مردم چگونه امام معصومی چون امام مجتبی(ع) را فدای آمال و آرزوهای شيطانی خود کردند. او در رنجهای برادر سهيم بود و شاهد خون جگر خوردن برادر و شهادت مظلومانه او، حتی اهانت به جنازه آن عزيز و از اين همه درد چه داغ عظيمی بر سينه سوختهاش نهاده شد.   پيامرسان کربلا روشنترين و باشکوهترين دوران زندگانی حضرت زينب(س) را میتوان دورانی دانست که در کنار سرور شهيدان، عشق و شهادت را همراهی میکرد. اگر چه تاريخ زندگی ايشان را از تولد تا آغاز حرکت امام حسين(ع) به سوی کربلا میتوان به صورت پراکنده در تاريخ يافت، اما نقاط مبهم و ناگفتهای باقی است، گرچه سالهای آخر زندگی آن بزرگبانو، يعنی از زمانی که حرکت خود را با امام حسين(ع) آغاز کرد، روشن و با عظمت در تاريخ ماندگار شده است. گويی مانايی نام حضرت زينب(س) در تاريخ، به قيام امام حسين(ع) و ناميرايی قيام امام به پيام حضرت زينب است، زيرا يکی از روشنترين ابعاد و زوايای قابل تحليل و بررسی قيام حسينی را میتوان از پيام زينبی برگرفت.  
نحن صامدون: زينب(س) سمبل زنی شجاع، مدبر و لايق رهبری گروهی مصيبتزده در اوضاع و شرايطی بسيار سخت و بحرانی بود. مديريت بحران را بايد در رفتار او بجوييم.   الگوی شکيبايی تاريخ، زنی صبورتر از حضرت زينب نديده است. در واقعه کربلا پسرانش در برابر ديدگان او سر بريده شدند اما شيون نکرد. پس از آن ناظر بود در چند ساعت پيشوايش امام حسين(ع) و برادران و پسران برادرانش به شهادت رسيدند و باز بردباری پيشه کرد. زينب(س) سمبل زنی شجاع، مدبر و لايق رهبری گروهی مصيبتزده در اوضاع و شرايطی بسيار سخت و بحرانی بود. مديريت بحران را بايد در رفتار او بجوييم. گرچه او نيز به ظاهر اسير و بسته به زنجير بود و مصيبتها و ناملايمات، بدن او را فرسوده کرده بود اما در همان حالت چنان اسرا را رهبری میکرد و چنان صبری سترگ و عظيم داشت که برای هيچ کدام از افراد بشر رسيدن به اين حد صبر ممکن نيست مگر به فضل خداوند بلندمرتبه. وقتی بانگ رحيل و کوچ در يازدهم محرم سال 61 از وادی کربلا سر داده شد و برای آزردن دل اسرا آنان را بر اجساد کسانشان گذر دادند، امام زينالعابدين(ع) نگاهی حزين بر پيکر قطعه قطعه پدر بزرگوارشان انداخت. اين نگاه از ديد ريزبين حضرت زينب پنهان نماند و خطاب به امام زمان خود فرمود: «آنچه میبينی تو را غمين نکند. به خدا سوگند که اين حادثه از زمان رسول خدا تا جد و پدر و عمويت نيز اتفاق افتاده بود. حال آنکه خداوند عهدی از گروهی از امت ستانده که فراعنه خاک آنها را نمیشناسند، ولی نزد اهل آسمان آشنايند؛ که اين اعضای پاره پاره و تکه تکه و اين اجساد به خون تپيده را جمع و دفن کنند. در اين بيابان پرچمی برای مزار پدرت (سرور شهيدان) نصب میکنند که هيچ گاه نشان قبرش ناپديد نشده و در اثر گذشت زمان مَنِش او گم نشود. سران کفر و گمراهان بر نابودی مزار او بکوشند اما هيچ اثر نکند جز اينکه اثر او ظاهرتر و کار او نمايانتر شود.»  
نحن صامدون: خطبه توفنده کاروان اسرای اهل بيت پس از تحمل رنجهای بسيار در حالی وارد کوفه شدند که شهر برای پيروزی يزيد آذين بسته شده بود. کاروانيان و به ويژه حضرت زينب وقتی کوفه را با آن منظره ديدند، دردشان افزون شد، چرا که کوفه شهری آشنا نزد آنان بود. روزگاری سفير کربلا به عنوان بانوی مجلله به همراه پدر و خانواده خود در کمال عزت وارد آن شهر شده بود و زنان کوفه ريزهخوار سفره علم و معرفت او بودند. با وجود کوهی از غم، حضرت زينب پرده سکوت و اشک را در هم ندريد زيرا سياستمداری با درايت بود و اوضاع را تحت نظر داشت و میخواست با همه ناراحتی و دشواری اوضاع، ادای رسالت کند و پيام خون شهيدان را به گوش مردم برساند، و ماهيت رژيم خيانتکار يزيد را آشکار سازد. علاوه بر آن با بيان فجايع دلخراشی که کارگزاران يزيد بر خاندان نبی اکرم(ص) روا داشتند، مردم را به شورش و قيام عليه آنان فرا خواند. حضرت زينب به مردم اشاره کرد ساکت باشند. نفسها در سينه حبس شد و زنگها از صدا افتاد. سپس زينب(س) به نيکويی به حمد و ثنای پروردگار پرداخت. چون به نام مبارک پيامبر اکرم(ص) رسيد، بر او به نيکويی درود فرستاد و اين شروع شکوهمند خطبه ايشان بود که با صدای گيرا و سخن راستين خود توجه همگان را به خويش جلب کرد، سپس با شجاعت و شهامت تازيانه شماتت و ملامت را به دست گرفت و به ياد مردم کوفه آورد که عهد خود را شکستند چرا که آنان مردمانی با صفات زشتِ خدعه و تزوير، بیايمانی و چاپلوسی هستند. حضرت در ادامه پس از رسوا کردن کوفيان اشاره به زيانهايی کردند   عبيداللّه: حمد خدای را که شما را رسوا کرد و مردانتان را کشت و دروغتان را آشکار ساخت.   زينب(س): حمد خدای را که ما را به پيامبرش کرامت بخشيد و از آلودگیها پاک گردانيد،پسر زياد رسوا نمیشود مگر فاسق و دروغ نمیگويد مگر فاجر و آن چيزی است که ما از آن به دوريم. ابن زياد: کار خدا را با برادرت چگونه ديدی؟ زينب(س): از خداوند در باره برادرم جز نيکويی و احسان نديدم. او و يارانش افرادی بودند که خداوند برای آنها شهادت را مقرر فرمود و آنها با اختيار خود به سوی جايگاه تعيينشده خود رفتند ای زاده مرجانه، مادرت به عزايت بنشيند. آنان را از عذاب خدا بيم دادند و فرمودند: «آخ! که بد توشهای برای خويش گرد آورديد و چه بد باری را برای روز رستاخيزتان بر دوش خويش نهاديد. حسرت و سرنگونی بر شما باد! تلاشتان به نوميدی گراييد و دستهاتان بريده شد. سوداگریتان به زيان انجاميد و به خشم خدا گرفتار آمديد و مُهر خواری و بيچارگی بر پيشانیتان زده شد.»
نحن صامدون: ين يکی از مهمترين درسهايی است که مبلّغان قيام حسينی بايد از حضرت زينب(س) بياموزند که به طمع دنيا يا ترس از حاکمان، با باطل سازش نکنند. خطابه ايشان در بر دارنده عوامل روانی و برخوردار از عاطفهای جوشنده و توفنده بود تا آگاهیبخشی معنوی و ابراز دوستی صادقانه با رهبران راستين و دعوت صريح آنها و دادن مسئوليت مستقيم به شنونده و مخاطب باشند. زن امروز بايد به پيروی از سفير کربلا آنگاه که میخواهد مقاصد سياسی اجتماعی خود را ميان گروهها و احزاب مختلف مطرح سازد، صداقت را پيشه خود سازد و چون زينب کبرا شجاعانه به همه جنبههای مختلف مقاصد خود بپردازد و تنها به يک يا چند جنبه از خط مشی خود بسنده نکند و از ساير جنبهها غافل نشود. در تمام اين خطبه غرّا روی سخن آن بزرگبانو با مردم است و خود را مستقيم با ابنزياد و يزيد طاغی روبهرو نساخت. تمام گفتار آن حضرت پيرامون مسئوليت مردم در برابر اعمالشان است. اين گونه سخن گفتن، بيانگر جامعهشناسی و مردمشناسی بزرگبانوی کربلاست. زن امروز بايد جامعهشناسی را از بانوی سياستمدار صحرای کربلا بياموزد و بداند چگونه با هر گروه و حزبی سخن بگويد و آنها را مخاطب قرار دهد. بله دوستان اجتماع فعلی ما هم شاهد شیرزنان زینبی مانند خانواده ی شهدا میباشد وهم شاهد زنانی که اسارت فکری در برابر دشمنان اسلام دارند بیشترین ضربه هارا فی الحال دشمن توسط اینگونه زنان که با سیره ی زینبی آشنا نیستند به جامعه ی مسلمین وارد میکند ابن زياد تصور میکرد دختر علی بن ابیطالب(ع) با ترس وارد مجلس میشود و عذر تقصير میخواهد، به جرم خطبهای که در بازار کوفه ايراد کرده بود، اما مجلس شاهد ورود بانويی شد که کمترين اعتنايی به شکوه ظاهری آن نکرد و بر خلاف انتظار به جايی که از پيش برايش آماده شده بود نرفت و به همراه ديگر اسرا به گوشهای رفت. چگونگی ورود سفير کربلا به قدری برای ابنزياد غير منتظره و ناراحت کننده بود که خود را به نفهمی زده و از نزديکان خويش پرسيد: «زنی که با اين همه تکبر و غرور بر ما وارد شد کيست؟» آری حتی گام برداشتن زينب کبرا(س) و طريقه لباس پوشيدن ايشان و انتخاب جايگاه نشستن و برتر از همه غرور زنانه بانوی فرزانه بنی هاشم در دربار عبيداللّه بنزياد برای تمام زنان عالم درسی است که چگونه از جلوه های زنانه خود در راه اهداف الهی و معنوی استفاده کنند.
نحن صامدون: حضرت در برخورد خود با ابن زياد نشان داد مؤمن ـ هر چند در اسارت باشد ـ هيچ گاه در برابر دشمن ـ هر چند قوی و قدرتمند ـ سر ذلت فرو نخواهد آورد. چه چيز سبب شد زينب کبرا در عين روبه رو شدن با آن همه مصايب در پاسخ ابنزياد که سؤال کرد «کار خدا را با اهل بيت خود چگونه يافتی؟» فرمود: «مشکلات، مصيبتها و سختیهايی که در راه خدا ديدم، همه برايم زيبا بود.»؟ آيا به راستی کشته شدن عزيزانی چون برادر، فرزند، برادرزاده و ... برای يک زن زيباست؟! آيا آتش سوزی خيمه ها، غارت آنها، سرگردانی کودکان و پريشانی زنان و اسيری آنان و گردانيدن اهل بيت در کوی و برزن زيباست؟ چگونه ممکن است اين همه سختی و مصيبت زيبا باشد؟ فقط يکی از اين مصايب و سختیها میتواند انسان پر مدعای مدرن قرن بيست و يکم را از پا در آورد تا به زمين و زمان ناسزا گويد و همه عرشيان و فرشيان را مقصر بداند و همه عالم را بازخواست کند که چرا دچار چنين مصيبتی شده است! چه چيز سبب شد زينب کبرا(س) همه مصايب و سختیها را زيبا ببيند؟! زيبا ديدن چگونه قابل توجيه است؟ خداشناس حقيقی بنی هاشم خود را بنده حق میديد و سربلندی خود را در گرو انجام وظيفه الهی خود میدانست. در مسير عمل به وظيفه، شهادت انسان کاملی چون حسين بن علی(ع) و ياران فداکارش و اسارت اهل بيتش و همه ناگواریها، گوارا و شيرين و زيباست. اين جهانبينی مؤمن است که هر آنچه از سوی خدا به او میرسد، همه را خير و زيبا میبيند زيرا که خداوند برای بندگانش جز خير نمیخواهد و اين نگرشی توحيدی و زيبا به تمام پديدههای جهان هستی است و به قول خواجه حافظ شيرازی: منم که شهره شهرم به عشق ورزيدن منم که ديده نيالودهام به بد ديدن وفا کنيم و ملالت کشيم و خوش باشيم که در طريقت ما کافری است رنجيدن روانه کردن کاروان به مدينه پس از برپايی مراسم سوگواری شهدای کربلا در شام، چنان از اعتبار و نفوذ يزيد ميان مردم کاسته شد که مصلحت نديد کاروان اسرای کربلا در شام بماند، بنابراين اسباب سفرشان را فراهم کرد و آنان را راهی مدينه کرد. مردم مدينه بر خلاف مردم شام و کوفه، در کسوت عزا به استقبال کاروان اهل بيت(ع) آمدند. با ديدن آنها صدای گريه و شيون فضای شهر را پر کرد. سفير کربلا در آغاز ورود به مدينه و با ديدن مرقد جدش رسول اکرم(ص) بار ديگر دادِ سخن داد و فرمود: «ای مدينه پيامبر! چه شد آن روزی که ما به صورت دستهجمعی با شادی و خوشحالی خارج میشديم اما امروز در اثر حوادث روزگار، مردان و فرزندان و جوانان خود را از دست دادهايم و با غم و اندوه وارد میشويم ... http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi
🌼 فدک: حضرت در برخورد خود با ابن زياد نشان داد مؤمن ـ هر چند در اسارت باشد ـ هيچ گاه در برابر دشمن ـ هر چند قوی و قدرتمند ـ سر ذلت فرو نخواهد آورد. چه چيز سبب شد زينب کبرا در عين روبه رو شدن با آن همه مصايب در پاسخ ابنزياد که سؤال کرد «کار خدا را با اهل بيت خود چگونه يافتی؟» فرمود: «مشکلات، مصيبتها و سختیهايی که در راه خدا ديدم، همه برايم زيبا بود.»؟ آيا به راستی کشته شدن عزيزانی چون برادر، فرزند، برادرزاده و ... برای يک زن زيباست؟! آيا آتش سوزی خيمه ها، غارت آنها، سرگردانی کودکان و پريشانی زنان و اسيری آنان و گردانيدن اهل بيت در کوی و برزن زيباست؟ چگونه ممکن است اين همه سختی و مصيبت زيبا باشد؟ فقط يکی از اين مصايب و سختیها میتواند انسان پر مدعای مدرن قرن بيست و يکم را از پا در آورد تا به زمين و زمان ناسزا گويد و همه عرشيان و فرشيان را مقصر بداند و همه عالم را بازخواست کند که چرا دچار چنين مصيبتی شده است! چه چيز سبب شد زينب کبرا(س) همه مصايب و سختیها را زيبا ببيند؟! زيبا ديدن چگونه قابل توجيه است؟ خداشناس حقيقی بنی هاشم خود را بنده حق میديد و سربلندی خود را در گرو انجام وظيفه الهی خود میدانست. در مسير عمل به وظيفه، شهادت انسان کاملی چون حسين بن علی(ع) و ياران فداکارش و اسارت اهل بيتش و همه ناگواریها، گوارا و شيرين و زيباست. اين جهانبينی مؤمن است که هر آنچه از سوی خدا به او میرسد، همه را خير و زيبا میبيند زيرا که خداوند برای بندگانش جز خير نمیخواهد و اين نگرشی توحيدی و زيبا به تمام پديدههای جهان هستی است و به قول خواجه حافظ شيرازی: منم که شهره شهرم به عشق ورزيدن منم که ديده نيالودهام به بد ديدن وفا کنيم و ملالت کشيم و خوش باشيم که در طريقت ما کافری است رنجيدن روانه کردن کاروان به مدينه پس از برپايی مراسم سوگواری شهدای کربلا در شام، چنان از اعتبار و نفوذ يزيد ميان مردم کاسته شد که مصلحت نديد کاروان اسرای کربلا در شام بماند، بنابراين اسباب سفرشان را فراهم کرد و آنان را راهی مدينه کرد. مردم مدينه بر خلاف مردم شام و کوفه، در کسوت عزا به استقبال کاروان اهل بيت(ع) آمدند. با ديدن آنها صدای گريه و شيون فضای شهر را پر کرد. سفير کربلا در آغاز ورود به مدينه و با ديدن مرقد جدش رسول اکرم(ص) بار ديگر دادِ سخن داد و فرمود: «ای مدينه پيامبر! چه شد آن روزی که ما به صورت دستهجمعی با شادی و خوشحالی خارج میشديم اما امروز در اثر حوادث روزگار، مردان و فرزندان و جوانان خود را از دست دادهايم و با غم و اندوه وارد میشويم ... http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi
🌼 فدک: رمز قهرمانی غالبا ما حضرت زينب(س) را به لفظ «قهرمان» میخوانيم اما به علت قهرمانی او کمتر میانديشيم. جهات برجسته و تحسينبرانگيز دختر علی بنابیطالب، فکر انسان را به واقعيتی معطوف میدارد که شايد رمز عظمت و سربلندی حضرت زينب در همان نهفته باشد و آن اينکه: روح زينب(س) در برابر هيچ حادثهای نشکست. علت مقاومت و ايستادگی زينب را در کجا بايد جستجو کرد؟! او از قرب حضور و مکاشفت اسما و صفات پروردگار بیواسطه برخوردار است، در نتيجه اراده او را هيچ کس و هيچ چيز نمیتواند بشکند. اين لياقت را به بهای زهد و پارسايی و رياضت به دست آورده است. اين گونه نيست که بدون هيچ تلاشی اين دَهِش و موهبت الهی در اختيارش قرار گيرد. سفير کربلا از آن جهت قهرمان است که راحتطلبی را برای خود ننگ و عار میدانست. او با زندگی در بلا و سختیها خو گرفته بود و پايداری و استقامت را در حوادث و بحرانهای زندگی بهترين زينت و آرايش انسان میدانست. وقتی آگاه شد برادر آهنگ سفر دارد، با وجود آگاه بودن از پيامد خطرناک آن، مشتاقانه به خيل بلاجويان پيوست و در کوران مصايب و سختیها، صبر و شکيبايی و صلابت خود را به ظهور گذاشت.   زن معاصر برای رهايی از اسارت فرهنگ غرب، راهی ندارد جز آنکه زينب(س) را به عنوان الگو و سرمشق زندگی خود برگزيند. بانويی که در خانه دشمنِ قدرتمند و مغرور، چنان با کلامش بر او زخم میزند که به مرگ خود راضی میشود. بانويی که راه دفن ظلم و ستم را به بشر آموخت؛ بانويی که اسارتش، درخشش حضور فعال زن در صحنههای مختلف سياسی و اجتماعی و بر هم زننده معادلات سياسی چيره بر جامعه است. به اميد آنکه با پيروی از آن حضرت و انتخاب شيوه زندگی ايشان در راه رستگاری گام نهيم. عذر خواهی میکنم اگر کمی مطالبم طولانی شد اگر دوستان سوالی دارند درحد یکربع درخدمت هستم 🔵⚪️ پایان نشست 🔵⚪️ http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi 🔷 گروه مبارزان سایبری 🔷
↷•❁ ﷽ ❁ •↶ 💢 قانون گروه 💢 1⃣ هدف روشنگری مذهبی سیاسی است 2⃣ چت بیمورد ممنوع⛔️ 3⃣ صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ ارسال 4⃣ از ساعت ۱۳ تا ۱۸ 📵 5⃣ از ساعت ۱۸ تا ۲۳ و تبادل نظر با حضور اساتید متخصص 6⃣ توهین و بی حرمتی ممنوع⛔️ 7⃣ شبها ارسال پست ممنوع ⛔️ 8⃣ تبلیغ ممنوع ❌ فقط تبادل ✔️ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🔷 مبارزان سایبری 🔷 http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🍃الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَــرَج🍃
1_222698.apk
11.42M
ایتا شماره با آیکن آبی 💢 توجه : خدمت دوستانی که میخوان اکانت رو یه گوشی داشته باشن .....😊 💠 2 http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi
1_222171.apk
11.42M
ایتا شماره با آیکن خدمت دوستانی که میخوان چنتا اکانت فعال رو یه گوشی داشته باشن😊 ✳️ 3 سبز http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi ✨ منتظرتان هستیم✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌍اوقات شرعی #َسه_شنبه 14 فروردین ماه 97🌍 🌞اذان صبح:05:22:18 🌝اذان ظهر:13:07:42 🌖اذان مغرب:19:45:40 ☀️طلوع آفتاب:06:48:00 🌑غروب آفتاب:19:27:24 🌓نیمه شب شرعی:00:24:51
هدایت شده از محمود معلمی
🔸️هیچ حکومتی در دنیا خود را به رفراندوم نگذاشته، حتی بار اول! بجز جمهوری اسلامی ایران 🔹هیچ حکومتی در دنیا قانون اساسی خود را به رفراندوم نگذاشته، حتی بار اول! بجز جمهوری اسلامی ایران 💠 @ammar_ir
هدایت شده از محمود معلمی
🔸️هیچ حکومتی در دنیا خود را به رفراندوم نگذاشته، حتی بار اول! بجز جمهوری اسلامی ایران 🔹هیچ حکومتی در دنیا قانون اساسی خود را به رفراندوم نگذاشته، حتی بار اول! بجز جمهوری اسلامی ایران 💠 @ammar_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هیچ دولتی حاضر به دادن امتیازاتی مثل ایران در برجام نمیشد 🔺کارشناس من وتو: تلویزیون‌های آمریکا و انگلیس نقش اصلی در ایجاد توهم درمیان مردم برای حل مشکلات از طریق برجام داشتند 🆔 @mobarezanesaiberi
🆔 @mobarezanesaiberi ✨ منتظرتان هستیم✨
تعداد کسانی که از بازار ایتا رو نصب فعال دارن از ۲۰۰.۰۰۰ نفر هم رد کرده این درحالی است که تخریبچی‌ها میگن رو ۵۰هزار کاربر هنگ کرده http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e ایتا درحال
🌎 همزمان درگروه مبارزان سایبری و صدای مردم 🗒سه شنبه 1397/1/14 🕰 ساعت 22 📚 با حضور:استاد عبادی 🔊موضوع: #خروج_سفیانی #از_علائم_حتمی_ظهور http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e
❌❌❌ توجه ❌❌ ♦️دبیر شورای عالی فضای مجازی: تلگرام در هیچ کشوری پیام رسان غالبی نیست به جز ایران 🔹تلگرام به صورت رسمی اعلام کرد به عنوان یک سکوی اقتصادی استفاده خواهد شد 🔹روش تلگرام تضعیف پول ملی ایران است 🔹با تولید پول در تلگرام چیزی در کشور خلق نخواهد شد 🔹هر میزان پول تلگرام در کشور مصرف شود معادل آن پول از کشور خارج خواهد شد 🔹تلگرام در حال تبدیل به شرکت هرم مجازی است 🔹نمیتوانیم اجازه دهیم چنین پولی به کشور وارد شود 🔹تلگرام 50 میلیارد دلار ارز را از کشور خارج کرد ♦️به این نتیجه رسیده ایم که باید پیام رسان بومی داشته باشیم. 🔹پیام رسان بومی سکوی اقتصادی و چند منظوره است 🔹این تکنولوژی ها باید حمایت شود ♦️ تلگرام راهزن است 🔹چرا از بخش خصوصی ایران دعوت نکرده است که در بخش پول مجازی شرکت کند؟ رئیس جمهور گفتند کشور باید از انحصار پیام رسان های خارجی خارج شود 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 ♦️فیروزآبادی: تلگرام هیچ وقت حاضر نشد در کشور نمایندگی بزند 🔹هیچ وقت حاضر نشد با بخش خصوصی کار کند و دشمن بخش خصوصی است. 🔹تلگرام میتوانست با تبلیغات هدف دار، کسب و کار پر رونق راه بیندازد. 🔹تلگرام میتوانست با بخش خصوصی، کسب و کار مشترک داشته باشد 🔹گوگل روزی ۱ میلیارد تومن از بازار ایران تبلیغات میگیرد 🔹مرجع تصمیم گیری مواردی مرتبط با فضای مجازی، سیاست گذاری ها و هماهنگی ها به عهده شورای عالی فضای مجازی است. 🔹اقتصاد بزرگی بر روی تلگرام شکل نگرفته است. 🔹کسانی که کسب و کار مکمل آنها بر روی تلگرام است، ما دقت خواهیم کرد که با کمترین ضرر و زیان برای این کسب و کارهای باشد. 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 🚩دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی: 🔹با توجه به معضلات عدیده پیام رسان تلگرام، در شورای عالی فضای مجازی به این نتیجه رسیدیم که حتما باید پیام رسان بومی داشته باشیم. 🔹اگر قرار شد تمهیداتی درباره پیام رسان تلگرام اتخاذ شود سعی خواهیم کرد کمترین ضرر را فعالان حاضر در این شبکه متحمل شوند. http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi ✨ منتظرتان هستیم✨
4_5915651421071475564.mp3
14.53M
🎤فایل صوتی با مـــوضـوع : (ع) { } 🍃ارائه دهنده: جناب امیر 🍃 🗒 زمان: دوشنبه 1397/1/13 🔻 ▷ 🆔 @mobarezanesaiberi
🎤فایل صوتی با مـــوضـوع :
4_5861574205107077950.mp3
19.5M
🎤فایل صوتی با مـــوضـوع : ❌ 🗒 جمعه 96/12/4 🕰 ساعت 22:00 📚 با حضور: آقای دکتر صدیقی ایتا🔻 http://eitaa.com/joinchat/2302017536G352398d05e 🆔 @mobarezanesaiberi