eitaa logo
کانال احیای تمدن نوین اسلامی
163 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
172 فایل
༺▪️ ..................................... @t_n_Eslami #احیای_تمدن_نوین_اسلامی #پای_انقلاب_ایستاده_ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶 طرز ها توسط مجری با سواستفاده از شخصی شان برای و.. یکی رو با اداهای و یکی رو با و یکی رو با زدن و نزدن و.. 👆شما صرفا با یه ساده مواجه نیستید؛ با یکی از هسته های اصلی شبکه مواجهید که در ، آموزشهای روانشناسی و برای ، تخریب، جذب، و.. دیده. یارکشی میکند و جبهه تشکیل میدهد البته که بعضی از های خودشون نزده میرقصن!
🔴 من یه هستم! هم توی ی ، نون درمیارم و اسم و رسم بهم زدم! هم برای شبکه دم تکون میدم! بلکه این عوض شد، پشتم خالی نمونه! اما کور خوندم! این نظام وقتی عوض میشه که ظهور کنه! و همه این براندازای ، زبالدونی ریخته بشن☠️! الکی شکمتونو صابون نزنین.. چهل ساله هر روز گفتن این نظام عوض میشه. همشون مردن ما موندیم و خواهیم ماند
🔴 من یه هستم! هم توی ی ، نون درمیارم و اسم و رسم بهم زدم! هم برای شبکه دم تکون میدم! بلکه این نظام عوض شد، پشتم خالی نمونه! اما کور خوندم! این نظام وقتی عوض میشه که ظهور کنه! و همه این براندازای ، زبالدونی ریخته بشن☠️! الکی شکمتونو صابون نزنین.. چهل ساله هر روز گفتن این نظام عوض میشه. همشون مردن ما موندیم و خواهیم ماند
امثال و ها که کار خودشون رو دارن میکنن و جای تعجب نیست اما باید تعجب کرد از بی غیرتی مدیران وزارت ارشاد، از بی غیرتی مدیران شبکه های ، از بی غیرتی قوه قضاییه، که واقعا نشون دادن خواب نیستن و خودشون رو زدن به خواب، و هر وقت این جماعت علیه اقدام کردند، هیچ کاری نکردند و بدتر بهشون کار و جایزه دادن.. ولله که شما شریک جرم این ها هستید
🔴 واکاوی خطری که رهبر انقلاب عمیقا نگران آنند ✍🏻محمد عبدالهی 🔰امرور منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبردی ترین اصول انقلاب اسلامی را پیش روی جریان انقلاب قرار می دهد. در اسفند ماه سال ۱۳۹۴، رهبرانقلاب در جمع مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم نسبت به «خطر از انقلاب» هشدار داده و فرمودند: 🔰«اگرنظام اسلامی در قبال هویت خودش رااز دست داد، شکست خواهد خورد». 🔰رهبر انقلاب بارها از وجود و در کمین سخن گفته اند. خطری که بنا به شواهدی متقن در رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم به شکل یک قاعده درآمده و درجریان است. از این رو تبیین این دیدگاه و بیان خطرات آن در زمره ضرورت هاست. 🔰اگر به ادبیات مفهومی به کار رفته از سوی رییس و ارکان دولت توجه کنیم در می یابیم که: ، و سه واژه پرکاربرد در ادبیات مفهومی اصلاح طلبان و دولتمردان است . 🔰بنیان معرفتی این تعامل گرایی بر نوعی «خوباختگی » و «دگر خواهی» یا همان «تجدد گرایی» بنا نهاده شده است . به بیان دقیق تر شرط تعامل با دنیا و خروج از انزوا در تفکر تجدید نظرطلبانه آنست که «در تمدن غرب مستحیل یا هضم شویم». 🔰استراتژی گفتمان اعتدال برای پیشبرد پروژه مدرنیزاسیون « از طریق » است . برای تحقق چنین مدلی از توسعه «هضم و مستحیل شدن در نظام جهانی » ضروری است . مساله ای که در صورت تحقق منجر به «استحاله و نابودی هویت انقلابی نظام » شده و آرمان های انقلاب را به محاق خواهد برد . 🔺ریشه استراتژی «توسعه از طرق سازگاری» کجاست؟ 🔰ریشه این تفکر خطرناک و دغدغه آفرین را بایستی در تفکر طلبان و جستجو کرد. سرحلقه این تفکر در حوزه اجرایی کشور بوده و اکنون نیز تئوری او به چرخه اجرا درآمده است. 🔰یکی از مستندات تاریخی این تفکر در منظومه فکری «سید محمد خاتمی» بروز یافته و اکنون به فراموشی سپرده شده است . بازخوانی تفکر غربگرا و تجددطلبانه او به عنوان «زیرساخت معرفتی سیاست خارجی دولت» خالی از لطف نیست . خاتمی در سال ۱۳۷۵ در روزنامه سلام می نویسد: 🔰 «امروز به جرات می توان گفت در زندگی قومی که عزم تعالی و پویایی کرده است، هیچ تحول کارسازی پدید نخواهد آمد ❌مگر آنکه از متن تمدن غرب بگذرد و «شرط دگرگونی اساسی»، «آشنایی با غرب» و لمس روح آن تمدن یعنی است. کسانی که با این روح آشنا نیستند، هرگز به پدید آوردن دگرگونی سودمند در زندگی خود توانا نیستند. سوگمندانه اقوامی نظیر ما، هنوز از آن آشنایی محروم هستیم. به معنای امروزش، میوه یا شاخ و برگ تمدن جدید است. اگر آن تمدن آمده، توسعه هم خواهد آمد و به این معنا سخن کسانی که می گویند ابتدا باید خرد غربی را پذیرفت تا توسعه بیاید، سخن بیراهی نیست و این سخن را کامل کنم که علاوه بر خرد و بینش غرب، باید متناسب با این بینش را نیز پذیرفت.» (روزنامه سلام ۳۰/۲/۷۵) 🔰 تضاد این تفکر با مبانی فکری امام راحل جای انکار ندارد . برای فهم دقیق این دوگانگی به این جمله از حضرت امام دقت کنید: 🔰«شما خیال نکنید که غرب خبری هست. در آنجا خبری نیست. ما نمی‌گوییم که آنها کارخانجات ندارند؛ آنها درست کردند همه اینها را، اما اساس انسانیت در آنجا نیست. اینها هر چه درست کردند یعنی هر چه نه- بسیاری از چیزهایی که درست کرده‌اند،✨ بر ضد انسانیت درست کرده‌اند. این غرب است که دارد اساس اخلاق انسانی را از بین می‌برد؛ این غرب است که دارد شخصیت انسانیت را از بین می‌برد.» (صحیفه امام - جلد ۸- صفحه ۸۰)
🔶گرین کارتتون که به ما ربطی نداره چت کردناتونم به ما ربطی نداره درآمدتونم که به ما ربطی نداره مالیات ندادنتونم که به ما ربطی نداره پارتی و مهمونیاتونم که به ما ربطی نداره خارج زائیدناتونم که به ما ربطی نداره پس شماها گل میخورین درباره همه چیز ملت زر میزنید .. خاک بر سرتون.. آخه دوزاریا؟!
🌸 ولادت با سعادت امام جواد(ع) مبارک.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌اگر به دلتون نشست، هم برای دوستانتون بفرستید و دعای شبانه روزی برای تعجیل فرج فراموش نشه، یا مهدی. 👈 اللهم عجل لولیک الفرج @velayatihaaa
✨﷽✨ 🇮🇷سال ۱۳۹۸ ،سال رونق تولید🇮🇷 ⏰ ساعت: ۲۲:۰۰ 🗒 زمان : پنج شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ 🔊 موضوع : ع 🆔کانال آرشیو 🔻 @t_n_Eslami 🆔 لینک گروه  احیای تمدن در تلگرام🔻 @t_n_Eslmi_92 🆔 در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1804992523C5790e595fd 💥 لینک گروه👆آ
الحمدالله‌ الذی‌ جعلنا‌ من‌ المتمسکین‌ بولایة علی ابن ابیطالب (عليه‌السلام) سلام علیکم
از مقوله های سیاسی، اجتماعی ـ که تقریباً همه حکومت ها با آن دست به گریبان هستند ـ مسأله فتنه و فتنه انگیزی است که در شرایط خاص محیطی و سیاسی اجتماعی، امکان بروز و ظهور می یابد. کشور ما نیز از این واقعیت مستثنی نیست؛ خصوصاً با توجه به درگیری آن با قدرت های بزرگ و مستکبران عالم
همچنان که در سال های اولیه انقلاب اسلامی و چند سال اخیر، نمود بیشتری داشته است. لذا شناختن اصل فتنه و مصادیق آن، همچنین، دانستن راه ها و شیوه های مبارزه و مقابله با فتنه به ما کمک می کند.
 تا در راستای این آگاهی و اطلاع رسانی و برنامه ریزی دقیق و مناسب، به خوبی در مقابله با فتنه و فتنه انگیزان مقاومت کنیم تا جامعه ای سراسر عدالت خواه و ظلم ستیز داشته باشیم و بدین گونه، زمینه های مردمی ظهور را هر چه بیشتر فراهم آوریم.
در ابتدا به معنای فتنه میپردازیم 👇👇
فتنه در لغت، به معنای امتحان، ابتلاء و آزمایش و در اصل، به معنای قرار دادن طلا در آتش، برای ظاهر شدن میزان خوبی آن از بدی است و به گفته بعضی، گذاشتن طلا در آتش برای خالص شدن از ناخالصی ها است.
این واژه و مشتقات آن در قرآن مجید بارها ذکر شده و در معانی گوناگون به کار رفته است. گاهی به معنای آزمایش و امتحان گاه به معنای فریب دادن گاه به معنای بلا و عذاب، گاه به معنای گمراهی و گاه به معنای شرک و بت پرستی؛ 
ولی ظاهراً تمام این معانی، به همان مفهوم اصلی فتنه باز می گردد؛ زیرا این واژه در هر موردی که نوعی فشار و شدت وجود داشته باشد به کار می رود؛ مانند امتحان و عذاب و فریب و نیرنگ که معمولاً تحت فشار و شدت هستند و همچنین شرک که متضمن نوعی فشار و شدت است
زیرا زمینه های ظهور و بروز فتنه ها در همه شهرها یکسان نیست؛ بلکه عوامل متعدّد و پیچیده ای دارد که در جایی هست و در جایی دیگر یافت نمی شود. بنابراین، اگر آثاری از فتنه در شهرهایی دیده نشد، نباید فریب خورد؛ چه بسا شهر خاصی را به خاطر آمادگی هایش هدف قرار دهد. در حقیقت، فتنه را می توان به موج دریا تشبیه کرد
حضرت علی ع در این خطبه و سایر خطبه های نهج البلاغه، پرده از یک معمای بزرگ تاریخی و اجتماعی برداشته و کاملاً ویژگی های فتنه را توصیف کرده و توصیه نموده است که هرگاه زمانه به فتنه گرفتار آمد و جلوه های آن پدیدار شد، بر جای خویش بمانید و دچار تزلزل و تردید نشوید و بدون مطالعه و بررسی همه جانبه، وارد این معرکه نشوید چون فتنه از گذرگاه ها و راه های مخفی و غیر آشکار وارد می شود و دست های پنهان آن را هدایت می کند.
وقتی فتنه فرا می رسد، مانند جوانی است که در عنفوان جوانی به سر می برد. بسیار شاداب، جذاب و با نشاط است. هیچ کس از او نمی ترسد و احساس خطر نمی کند. فتنه مانند جوان، روز به روز رشد می کند و در جامعه گسترش می یابد
برخوردها و جلوه های آن بسان سنگ می ماند که اثر نمی پذیرد و تحت تأثیر عواطف و احساسات پیرامونی قرار نمی گیرد و بر عکس با ضربه های شکننده و خردکننده، محیط پیرامونی خود را ویران می کند.
ستمگران و فتنه جویان در مقابل امتیازاتی که از یکدیگر می گیرند، بر سر این فتنه معامله می کنند و آن را به همدیگر وا می گذارند و مانند سگ هایی که بر سر مرداری نزاع می کنند، به جان هم افتاده و آن را از هم می ربایند.
حضرت علی ع در ابتدای خطبه 93 نهج البلاغه، گوشه ای از حوادث تلخ آینده و فتنه هایی را که به مسلمانان روی خواهد آورد اطلاع داده و در ادامه آن، به یک قانون کلّی درباره فتنه ها اشاره می کند؛ قانونی که آگاهی بر آن، می تواند خطر فتنه ها را تا حدّ زیادی تقلیل دهد.