eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
🏷 سخنران مراسم میگفت: اگر ما فکر میکنیم که اسرائیل چون کودکان و نوزادان رو میکشه، چون جنایتکاره و چون به ما تجاوز کرده، پس دشمن ماست و داریم باهاش میجنگیم؛ این یک "خطای شناختی" بزرگه! جنگ ما با اسرائیل، دشمنی با اسرائیل، باید همون نگاه اون‌ها به ما باشه؛ ما با اسرائیل جنگ و دشمنی وجودی داریم. وجود این غده سرطانی باید برچیده بشه؛ هرطور که خودش رو نشون بدهد و رفتار کنه! اونها اعتقادشون در این زمینه از ما قوی‌تره. اونها میدونن در نبرد آخرالزمان، یکی از دو جبهه باید پیروز بشه و وجود داشته باشه و صلح و سلام بینشون معنایی نداره؛ ولی بین ما هنوز هستند کسانی که میگن اگر متنبه بشه، میشه باهاش کنار اومد! @taaghlom
مجموعه فرهنگی عاشوراییان‎⁨خوش چشم 2⁩.mp3
زمان: حجم: 40.1M
"جنگ ادراکی، توصیف صحنه" علیکم به گوش دادن این صحبت‌ها در فضای کمی آرام کنونی، برای روزهای مبادای آینده... 🎙دکتر خوش‌چشم @taaghlom
داشتم کار میکردم و میخواستم برای استفاده بهتر از فرصت، چیزی گوش بدم. پوشه محرم گوشی رو باز کردم. صوت‌های مداحی، یکی بعد از دیگری پخش میشد. چیزی که توجهم رو جلب کرد این بود که از روی هر کدوم از شعرهایی که خونده میشد، میتونستم بفهمم این مداحی برای چه سالیه. به نظرم وقتی به اتفاقات دنیای اسلام بی‌تفاوت نباشی، صوت‌هات هم حتی جوری باقی میمونن که بشه به عنوان دفتر خاطرات بهشون گوش داد و اتفاقات رو مرور کرد. @taaghlom
🏷 راهبرد این جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، همونجایی است که آقا فرمودند: "همه بدانند که خدای متعال نصرت را برای ملّت ایران در ذیل نظام اسلامی و زیر چتر قرآن و اسلام تضمین کرده و ملّت ایران حتماً پیروز خواهد شد." ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ @taaghlom
"أَیْنَ الْمُرْتَجى لِإِزالَهِ الْجَورِ وَالْعُدْوانِ..." تاریخ این تظلم‌خواهی ابوعبیده (سخنگوی گردان‌های قسام) را فراموش نخواهد کرد: "ما برای ثبت در تاریخ و در برابر چشم همه فرزندان امت‌مان می‌گوییم: ای سران امت اسلامی و عربی، ای نخبگان و احزاب بزرگ آن و ای علمای آن، شما در پیشگاه خدای عزوجل، خصم و طرف دعوای ما هستید، شما طرف شکایت ما در پیشگاه خدا هستید، گردن‌های شما سنگین از خون ده‌ها هزار بی‌گناهی است که با سکوت شما قربانی شدند. آیا امتی بزرگ، عظیم و پرافتخار، توان آن را ندارد که اندکی غذا، آب و دارو به مردمان گرسنه و در محاصره در نوار غزه برساند، و جوی خون آنان را که به قصد ارعاب امت‌مان و برای درهم‌شکستن آن ریخته می‌شود، متوقف کند؟" @taaghlom
🏷 آرمیتا رضایی‌نژاد در اختتامیهٔ جشنواره صبح، در جایی از سخنرانی‌اش به‌زبان انگلیسی گفت: «به اشتباه این جنگ رو جنگ دوازده روزه صدا می‌زنن در حالی که من پدرم رو پنج هزار و هفتاد و چهار روز قبلش از دست دادم!» @taaghlom
نماهنگ: هَیْهَاتْ مِنَّا السکوت - حاج مهدی رسولی.mp3
حجم: 10.1M
روز نیمه تعطیلتون چطور بود؟ خیلی گرم بود، نه؟ وقتی برق داشتید، حتما زیر کولر بودید دیگه؛ نمیشه تو این هوا بی کولر بود. هندوانه و شربت و آب یخ هم خیلی می‌چسبه. شام هم که یا خوردید یا تا یک ساعت دیگه میخورید، ان‌شاءالله. هیچی... فقط دلم میلرزه از این روتین زندگی ما و فاصله‌اش با غزه... از طفل‌های معصومی که سوءتغذیه گرفتند. از دنیایی که سرش رو زیر دنیاطلبی‌هاش فرو کرده. از فریادهای در گلویِ حق‌طلبان ِاندک.... 🎙مهدی رسولی @taaghlom
🏷 مادری که داغ پسربچه ۱۳ساله‌اش رو دیده، وقتی ازش می‌پرسند این درد رو چطور تحمل میکنی؟ میگه: من با خدا یه معامله کردم؛ اینکه در ازای صبوری من بر مرور هر بار این مصیبت، یه درجه به درجات امیرعلی افزوده شه... @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏷 آقا، اردیبهشت ماه امسال بود که این جملات را فرمودند: "کوتاهی‌های ما، یکجا دهن‌لقّی‌مان، یکجا کمک نکردنمان، یکجا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یکجا صبر نکردنمان، یکجا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد –[آن هم] تأثیرات تاریخی– یعنی این‌جور مسیر را عوض می‌کند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد." پ.ن: جواب دو روز هرج و مرج ذهنی‌ام بود. @taaghlom
🔖 شهید عبدالله میثمی گفتند: «توان ما، به میزان اتصال ما به خداوند بستگی دارد، نه امکانات موجود...» @taaghlom