🏷 راهبرد این جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، همونجایی است که آقا فرمودند:
"همه بدانند که خدای متعال نصرت را برای ملّت ایران در ذیل نظام اسلامی و زیر چتر قرآن و اسلام تضمین کرده و ملّت ایران حتماً پیروز خواهد شد."
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
#سیدناالقائد
#امام_امت
#جنگ_تحمیلی
@taaghlom
"أَیْنَ الْمُرْتَجى لِإِزالَهِ الْجَورِ وَالْعُدْوانِ..."
تاریخ این تظلمخواهی ابوعبیده (سخنگوی گردانهای قسام) را فراموش نخواهد کرد:
"ما برای ثبت در تاریخ و در برابر چشم همه فرزندان امتمان میگوییم:
ای سران امت اسلامی و عربی، ای نخبگان و احزاب بزرگ آن و ای علمای آن،
شما در پیشگاه خدای عزوجل، خصم و طرف دعوای ما هستید،
شما طرف شکایت ما در پیشگاه خدا هستید،
گردنهای شما سنگین از خون دهها هزار بیگناهی است که با سکوت شما قربانی شدند.
آیا امتی بزرگ، عظیم و پرافتخار، توان آن را ندارد که اندکی غذا، آب و دارو به مردمان گرسنه و در محاصره در نوار غزه برساند،
و جوی خون آنان را که به قصد ارعاب امتمان و برای درهمشکستن آن ریخته میشود، متوقف کند؟"
#آه
#غزه
@taaghlom
🏷 آرمیتا رضایینژاد در اختتامیهٔ جشنواره صبح، در جایی از سخنرانیاش بهزبان انگلیسی گفت:
«به اشتباه این جنگ رو جنگ دوازده روزه صدا میزنن در حالی که من پدرم رو پنج هزار و هفتاد و چهار روز قبلش از دست دادم!»
#جنگ_تحمیلی
#شهید
@taaghlom
نماهنگ: هَیْهَاتْ مِنَّا السکوت - حاج مهدی رسولی.mp3
حجم:
10.1M
روز نیمه تعطیلتون چطور بود؟
خیلی گرم بود، نه؟
وقتی برق داشتید، حتما زیر کولر بودید دیگه؛ نمیشه تو این هوا بی کولر بود.
هندوانه و شربت و آب یخ هم خیلی میچسبه.
شام هم که یا خوردید یا تا یک ساعت دیگه میخورید، انشاءالله.
هیچی...
فقط دلم میلرزه از این روتین زندگی ما و فاصلهاش با غزه...
از طفلهای معصومی که سوءتغذیه گرفتند.
از دنیایی که سرش رو زیر دنیاطلبیهاش فرو کرده.
از فریادهای در گلویِ حقطلبان ِاندک....
#غزه
🎙مهدی رسولی
@taaghlom
🏷 مادری که داغ پسربچه ۱۳سالهاش رو دیده، وقتی ازش میپرسند این درد رو چطور تحمل میکنی؟
میگه: من با خدا یه معامله کردم؛ اینکه در ازای صبوری من بر مرور هر بار این مصیبت، یه درجه به درجات امیرعلی افزوده شه...
#جنگ_تحمیلی
#شهید
@taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
🏷 آرمیتا رضایینژاد در اختتامیهٔ جشنواره صبح، در جایی از سخنرانیاش بهزبان انگلیسی گفت: «به اشتباه
🏷 دختر شهید طهرانچی از قول پدر، میگن:
صبر با تحمل فرق داره!
صبر، اجر داره...
#جنگ_تحمیلی
#شهید
@taaghlom
🏷 آقا، اردیبهشت ماه امسال بود که این جملات را فرمودند:
"کوتاهیهای ما، یکجا دهنلقّیمان، یکجا کمک نکردنمان، یکجا اعتراض کردن بیخودیمان، یکجا صبر نکردنمان، یکجا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد –[آن هم] تأثیرات تاریخی– یعنی اینجور مسیر را عوض میکند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد."
#سیدناالقائد
#امام_امت
پ.ن: جواب دو روز هرج و مرج ذهنیام بود.
@taaghlom
🖇 نوشته بود:
شوهرش جلوی چشمانش به شهادت رسید، پای پسرش قطع شد...
او با "روسریاش" پای پسر بست و چهار کیلومتر بر دوشش حملش كرد ، اما پسر هم شهید شد...
سپس "روسری" آغشته به خون را بر سر نهاد و سرش را سربلند برافراشت...
#آه
#غزه
#سلام_بر_شیرزنان_مقاومت
@taaghlom