eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی من فکر میکنم، هنوز هر آنچه فریاد داشتیم را نزدیم. هنوز جای زخم‌های از خرداد تا دی ماهمان، درد میکند و بغض‌های فروخورده‌مان راه نفسمان را بسته. هنوز جان داریم برای فریاد، برای راه رفتن، برای اثبات آنکه با همه دردها و شکایت‌ها و دلخوری‌ها، پای این انقلاب و پرچم و رهبر و نهضت ایستاده‌ایم. فردا، صبح روز ۲۲ بهمن ماه، وقت تسلی دردهاست، وقت برون‌ریزی فریادها، وقت باریدن برای از دست داده‌ها، وقت دعا برای امتداد با صلابت، وقت درخواست ظهور.... ☫ ...خواهیم آمد... ☫ @taaghlom
امروز باز هم باور کردم که این رودخانه عمیق، همیشگی است. ولی همیشه جاری و پرآب نیست. جوی‌های کوچک این رود بزرگ، هرکدام، در گوشه‌ای از این شهر و سرزمین روانند و فقط زمانی که بارش‌ها قصد برهم زدن مسیرشان را داشته باشد، به سمت هم، راه میگیرند. میروند تا رودی شوند عمیق و جاری. @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه جایی تو سرودهای دهه فجر هست که میخونه: "به آنان که با قلم، تباهی دهر را، به چشم جهانیان، پدیدار میکنند... بهاران خجسته باد!" ✏️ این همون موضع رزمی است که پیش از این آقا اعلام کردند. به نظرم اگر اهل قلمیم بايد صبر کنیم و مطمئن شیم تباهی هارو فریاد زدیم و صدامون رو بلند کردیم و وظیفه‌مون رو انجام دادیم، بعد بگیم: خجسته باد! @taaghlom
روبیو وزیر خارجه آمریکا: دزدین رهبر ونزوئلا بر اساس منافع ملی ما بود!/ محکومیت این اقدام توسط کشورهای دیگر اهمیتی ندارد! پ.ن: هیچی، فقط خواستم مرور کنم وقتی ما دنبال حمایت و مذاکره و رابطه با آمریکاییم تا شرایطمون بهتر شه، اونا دارن به چی فکر میکنند... @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ «سلامٌ علی الغائِبِ الصائِم» سلام بر آن غائبِ روزه‌دار ... ‌ @taaghlom
نوشته بود: وقتی ناوشکن «نیوجرسی» سال ۱۹۸۳ وارد لبنان شد، روزنامه فالانژیست‌ها تیتر زد: «خدای مستضعفین کجاست در برابر عظمت نیوجرسی؟!» اندک‌زمانی بعد، شهید عماد مغنیه با انفجار مقر تفنگداران دریایی آمریکا و هلاکت ۲۴۱ کماندو پاسخ داد: «پروردگارِ مستضعفان اینجاست؛ پس عظمت نیوجرسی کجاست؟» نتیجه؟ پس از انفجار مقر تفنگداران و سفارت آمریکا، واشنگتن سریع عقب‌نشینی کرد؛ و رژیم صهیونیستی را تنها مقابل حزب‌الله گذاشت. پ.ن: عکس کمتر دیده شده‌ای از فرمانده شهید عماد مغنیه. @taaghlom
اصلا شاید رزق آدمی همین دعا باشه! "‌اللهم ارزقنا نفساً مطمئنّة، توقن بوعدك، وتُسلم لأمرك، وترضى بقضائك." ​خدایا! به ما نَفسی آرام روزی کن؛ که به وعده‌ات یقین داشته باشد، تسلیمِ امرِ تو باشد، و به قضایِ تو راضی باشد. @taaghlom
اللهمَّ اجْعَل قائدنا فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد
صبح، در مسیر، میان اولین صداها و نزدیک دود و آتش بلند شده؛ میان بدو بدوها، حیرت، نگاه‌های خیره به آسمان و خط دود، زنی هراسان به زن کناری‌اش میگفت: با ما کاری ندارن! و اولین خبر، خبر شهادت چهل و چند دانش‌آموز است... 🇮🇷 پ.ن: روز اول @taaghlom