eitaa logo
|تَـأَقْـلُم|
57 دنبال‌کننده
178 عکس
50 ویدیو
3 فایل
گوشه دنج ِمن... • می‌نویسم • رصد می‌کنم • متن، پیرایش می‌کنم • زندگی را تجربه می‌کنم • به دنبال ردپای مهر خدا می‌گردم
مشاهده در ایتا
دانلود
اصلا شاید رزق آدمی همین دعا باشه! "‌اللهم ارزقنا نفساً مطمئنّة، توقن بوعدك، وتُسلم لأمرك، وترضى بقضائك." ​خدایا! به ما نَفسی آرام روزی کن؛ که به وعده‌ات یقین داشته باشد، تسلیمِ امرِ تو باشد، و به قضایِ تو راضی باشد. @taaghlom
اللهمَّ اجْعَل قائدنا فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد
صبح، در مسیر، میان اولین صداها و نزدیک دود و آتش بلند شده؛ میان بدو بدوها، حیرت، نگاه‌های خیره به آسمان و خط دود، زنی هراسان به زن کناری‌اش میگفت: با ما کاری ندارن! و اولین خبر، خبر شهادت چهل و چند دانش‌آموز است... 🇮🇷 پ.ن: روز اول @taaghlom
|تَـأَقْـلُم|
پارسال خوندم و تو خیلی از صفحاتش، از حیرت، پر از بغض شدم. امسال هم باید مجدد بخونمش! حس میکنم داریم تو تاریخ زندگی میکنیم. بی اونکه، عبرت بگیریم... مشخصا دوران حکومت امیرالمؤمنین. زمان جنگ‌ها. "الغارات" برای این روزهای ماست انگار... @taaghlom
حاجیه خانم خجسته! بانوی شهیدپرور نمونه زن مبارز مسلمان، همراه و همقدم مبارز نمونه مادر صحنه‌پرداز و شهادت‌پرور شهادت دختر، عروس، داماد، نوه و هر آنکه هنوز ما نمیدانیم تبریک و تسلیت.... آرامش نصیب دل صبور و مقاومتان... برای ما هم طلب صبر و قرار ایمان کنید... @taaghlom
"اللهم اید و انصر و احفظ قائدنا الخامنه‌ای" علم بردار، بسم‌الله...
"یَا مُلَیِّنَ الْحَدِیدِ لِدَاوُدَ عَلَیْهِ السَّلامُ یَا کَاشِفَ الضُّرِّ وَ الْکُرَبِ الْعِظَامِ عَنْ أَیُّوبَ عَلَیْهِ السَّلامُ أَیْ مُفَرِّجَ هَمِّ یَعْقُوبَ عَلَیْهِ السَّلامُ أَیْ مُنَفِّسَ غَمِّ یُوسُفَ عَلَیْهِ السَّلامُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا أَنْتَ أَهْلُهُ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ وَ افْعَلْ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ لا تَفْعَلْ بِی مَا أَنَا أَهْلُهُ" @taaghlom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
من چگونه بروم در ورق سال جدید؟ که همه بودن تو مانده به تقویم قدیم💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
|تَـأَقْـلُم|
اللهمَّ اجْعَل قائدنا فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد
یک ماه گذشت... یک ماهی که به اندازه یک سال و بیشتر، دیدیم و شنیدیم و بودیم و اتفاق افتاد... ‌یک ماهی که یک عمر گذشت... اما هنوز و تا ابد ان‌شاءالله "غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید..." @taaghlom