eitaa logo
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1.6هزار دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
9هزار ویدیو
162 فایل
آنچه یک مدیر فرهنگی در جهاد تبیین به آن نیاز دارد مدیر کانال: @Mojtabapnah تبادل لینک: @admin_abes پخش زنده اینترنتی ٨:٣٠ صبح دوشنبه‌ها: Aparat.com/taali_tv/live
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴⚡️تایلند مهد آزادی زنان!!! 🔺اینجا تایلند است و ایشون پادشاه تایلند! 🔺زنان باید مثل خزندگان جلوی پای پادشاه بیفتند تا شوکت و عظمت شاه حفظ بشه. 🔺تا حالا شنیدید سازمان‌های حقوق بشری اسمی از تایلند ببرند؟! نه‌! چون مردم و زنان تایلندی در جایگاه مورد پسند غرب قرار دارند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️باید کاری کنیم حق و باطل شفاف شود! 🔺اگر اسلامی که معرفی می‌کنیم، منفعل و شرمنده باشد، اسلامی که خودش به خودش شک دارد، این اسلام حتما شکست می‌خورد. 🔺اگر ما در نحوه حکومت کردن، در نحوه تبلیغ دین، فقط حق محور باشیم و دنبال منافع خودمان نباشیم، امکان ندارد حق شکست بخورد. 🔊استاد حسن 🎞 تولید شده در :👇👇👇 مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
22.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️معجزه‌ای به نام دروغ! 🔺اگه می‌خوای با پوست و گوشت و استخونت لمس کنی که چه جوری با تکنیک‌های عملیات روانی و تصویر سازی، میشه جای پادشاه و گدا و دزد و پلیس رو توی ذهن مخاطب عوض کرد، فقط تا آخرش ببین! ... 🔺حق می دم که بگی: نه، نه.... غیر ممکنه!... چون اینجور ذهنیتی تابحال نداشتی! تا حالا دیدی که‌ رسانه‌ای همچین چهره‌ای از این کشور به کسی نشون داده باشه؟! 🔻پی‌نوشت: واقعا باور کنیم که دروغ معجزه می‌کند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
بسم رب الشهدا و الصدیقین 🔴⚡️بمناسبت سوم دی ماه سالروز شهادت شهيد حسن سلطانی 🔺حسن از اعجوبه‌های جنگ و شهرستان زرند به‌‏ شمار می‌رفت که با حضور خالصانه و عاشقانه‌اش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لشکر ۴۱ ثارالله ایفا ‌کرد. 🔺شهید وقتی که برای نماز شب بیدار می شدند ظرف هایی که دوستانشان غذا خورده بودند می‌شست و بعد نماز می‌خواند وقبل از اینکه بچه‌ها بیدار می‌شدند می‌خوابید تا کسی متوجه نشود. 🔺حسن در جبهه رشادت های عجیبی داشت و طبق فرمایش که فرموده بود حسن خاکریزهای خیبر را بنا کرد و اینقدر شهید اهل خدمت و جنگ و جهاد بین رزمنده ها بود که یکی از شهدای بزرگوار می‌گفت: بعد از شهادت، شهید را خواب دیدم که قبل از عملیات والفجر 8 در عالم خواب در یک باغ زیبایی به سر می برد، پرسیدم حسن چطوری؟ گفت: خوبم ولی خیلی دوست داشتم در عملیات والفجر باشم و خدمت می‌کردم. 🔺شهید قبل از عملیات والفجر 8 خیلی زحمت کشید تا این عملیات مهیا شده و رزمنده ها به دشمن حمله کنند، اما قسمت نشد در آن شرکت کند و قبل از عملیات به درجه رفیع شهادت نائل گردید. 🔺"در منطقه ی هور الهویزه نیزارهایی وجود داشت که باید برداشته می شدند، از میان بچه ها، او قبول کرد که آنها را درو کند. آنقدر این کار را انجام داده بود که کف دستانش تاول زده بود. یک روز، صحبت از عملیات و شهادت بود . او گفت :«من مطمئنم که شهید می شوم.» 🔺سرانجام در سن نوزده سالگی به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه حق رسید. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
7.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️واقعیت میدانی در فرانسه و سکوت رسانه‌های غربی! 🔺دیشب به اندازه کل جمعیت آشوبگرای ٣ ماه اخیر توی پاریس تظاهرات کردن و با خشونت سرکوب شدن، همه جا گاز اشکاور و... 🔺کدوم رسانه خارجی پوشش داد؟اگه پوشش داد به اندازه ایران پوشش داد؟یک دهم این جمعیت٢٠دقيقه تو یه خیابون تهران جمع شدن٤تا شعار دادن و سطل آشغال اتیش زدن و بهش گفتن انقلاب 1401 ✍ ميرزا مرتضی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️اعلام آمادگی ستاد امر به معروف برای پیگیری مطالبات قانونی مردم و ساماندهی تجمعات! 🔺دکتر جعفر صادق منش، قائم مقام دبیر و مدیرکل حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: 🔺مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی و حق قانونی تک تک مردم ایران است و طبق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هرگونه ممانعت و مزاحمت نسبت به اجرای این حق، جرم محسوب می‌شود. 🔺واگذاری ساماندهی اعتراضات و مطالبه گری‌های قانونی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر موثرترین راه برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی است و ستاد، نهادی مردمی و مستقل از قوای سه گانه است و فشار و مصلحت سنجی‌های بی دلیل نمی‌تواند مانع انجام این وظیفه شود. 🔺تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مستند قانونی مهمی برای واگذاری ساماندهی و پیگیری مطالبات مردمی است. 🔺طبق این قانون، ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی برای تجمع و راهپیمایی در موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر را بررسی و در صورت تأیید، نظر مشورتی خود را جهت صدور مجوز حسب مورد به استانداری، فرمانداری یا بخشداری ارسال کند. 🔺اگر کسی اعتراضی دارد باید بتواند در چهارچوب قانون مطرح کند و مسئولان هم پاسخ گوی مطالبات مردم باشند و یکی از اهداف ستاد هم تقویت مطالبه گری مردم است. 🔻جهت مطالعه خبر به لینک مراجعه نمایید: https://b2n.ir/r48020 مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️انفعال در مسجد، اغتشاش در محله؛ محله‌گردی به‌مثابه روایتِ امروزینِ از طبیب دوّار 1⃣ سخن حاج‌قاسم دربارۀ این‌که باید امام جماعت، «امام محله» باشد و نه‌فقط «امام محراب»، و او باید دایره و دامنۀ کنشگریِ خود را «محله» تعریف کند و نه‌تنها «شبستانِ مسجد»، سخن پخته و دقیقی بود. او در این گفته، تجربۀ خود را در «جنگ نظامی»، مبنا قرار داد و از آن زاویه به «مسجد» به‌مثابه «قرارگاه فرهنگی» نگریست. چه در «جنگ نظامی» و چه در «جنگ فرهنگی»، ما محتاج «امام» هستیم و امام، کسی‌ است که تنها در «محراب» نمی‌نشیند، بلکه در «میدان» می‌ایستد. و هرچه که میدانِ خویش را گسترده‌تر تعریف کند، فتوحات و توفیقاتش نیز بیشتر خواهد شد. این امر، وابسته به «افقِ فکریِ امام» است؛ اگر امام جماعت، کوته‌نگر و سطحی و اداری باشد، در همان محراب می‌نشیند و فاصلۀ میان دفتر و محراب را طی می‌کند و فقط به آنانی که برای مصافحه و سئوال و طلب دعا و استخاره «نزد او» می‌آیند، نظر می‌کند. در مقابل، «امامِ میدانی»، همچون «طبیب دوّار» است؛ یعنی «محله‌گرد» است و می‌رود تا دردهای معنوی و رنج‌های فرهنگی را علاج کند. 2⃣ «امامِ میدانی» نمی‌نشیند تا به نزدش بیایند، بلکه می‌رود تا به مسجد بیایند؛ یعنی می‌کوشد با «تعامل‌های عینی» و «ارتباط‌های میدانیِ» خویش، ظرفیّت انسانی برای مسجد پدید بیاورد و از مسجد، یک «پاتوقِ قدسی» و «چهارراه انقلابی» بسازد. او باید «نقطۀ آغاز» باشد و نه نوجوانان و جوانان. او باید به سراغ آنان برود و خود را عرضه کند و آنچنان جذابیّتی بیافریند که این آهوانِ گریزپا، صیدِ مسجد شوند. اگر چنین نباشد، هیچ اتّفاقِ تازه‌ای در مسجد روی نخواهد داد و همچنان، حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، به «روندهای نامنظم» و «مناسبات غیرساختاری»، محدود خواهد شد. «منطقِ جذب» باید از چهارچوب‌های از پیش ‌طرّاحی‌شده تبعیّت کند و این منطق، جز با «حضورِ ساختاریافته» و «فاعلیّتِ هوشمندانۀ» امام جماعت در صحنۀ میدانِ محله، تحقّق نمی‌یابد. وضع شبستانِ مسجد، نمایانگرِ کنشگریِ امام جماعت در عرصۀ محله است و تلاش‌های بیرونی و مجاهدت‌های میدانی او را روایت می‌کند. هر اندازه که او در میدان محله، توفیق کسی کند، حاصل آن را در مسجد مشاهده خواهد کرد. پس انتخاب در معرکۀ دوگانۀ «محراب/ محله»، نشان می‌دهد که ما با «امام» مواجه هستیم یا «پیش‌نماز». 3⃣ این خصوصیّتِ عامّۀ مردم است که سخت، دلبستۀ «مواجهه‌های عینی» و «ارتباط‌های مستقیم» هستند و از این نوع تعامل، اثر جدّی می‌پذیرند. مردم باید «مشاهده» و «حس» کنند که امام جماعت در میان آنها و در کنارشان است. مردم باید «زندگیِ روزمرّۀ امام جماعت» را لمس کنند و بسنجند که دعاوی و خطبه‌ها و منبرها و مواعظ او، چه اندازه در واقعیّت زندگیِ خودش، متجلّی است؛ اگر تطابق ببینند و بیابند، شیفته و دل‌داده خواهند شد و او را به‌راستی و در مقام عمل، امامِ محلۀ خویش خواهند دانست. پس امامت محله، حاصل یک «اتّفاقِ طبیعی» و «انتخاب خودجوش» است و نه «انتصاب رسمی» و «حکم قانونی». کسی‌که نتواند در متن محله، مقبولیّت به دست آورد و دل‌ها را مجذوب خویش سازد و در عمق باورهای مردم نفوذ کند، از جانب مردم به‌عنوان امام، پذیرفته نشده است. مردمان محله باید به این جمع‌بندی دست یابند که او، شایستۀ «پیشتازیِ معنوی» و «جلوداریِ اخلاقی» است. این «جمع‌بندیِ اجتماعی» نیز، از «چگونگیِ ارتباط‌ها»ی امام جماعت با محله برمی‌خیزد و «سفارشی» و «دستوری» نیست. ازاین‌رو، همۀ این واقعیّت‌های فرهنگی، فرع بر آن است که امام جماعت، «میدانی» و «مواجهه‌ای» باشد و از «محراب» و «شبستان»، پا فراتر بنهد و قدرت قدسی و اقتدار ایمانیِ خویش را در پهنۀ محله بگستراند. 4⃣ تجویزهای پیش‌گفته، مبالغه‌آمیز و آرمانی نیستند، بلکه حاصل تجربۀ تاریخیِ روحانیّت شیعه است. در دوره‌های گذشته، روحانیّت به معنای واقعی کلمه، «در میان مردم» بود و هیچ «گسست» و «فاصله»‌ای احساس نمی‌شد. ازاین‌رو، روحانیّت، فقط منبر و محراب را در اختیار نداشت، بلکه چون امام محله بود، در تمام شئون و ساحات زندگیِ روزمرّۀ مردم، حضور داشت. این حضور، حاصل یک انتخاب طبیعی و مهندسی‌نشده بود و به پاره‌ای از فرهنگ و هویّتِ جمعیِ ایرانیان تبدیل شده بود. حضورِ «همه‌جایی» و «همه‌گیرِ» روحانیّت، او را به «نیروی پیشرانِ اجتماعی» تبدیل کرده بود که از سطح خُرد و حریم خصوصی زندگیِ مردم تا سطح کلان و ساختارهای اجتماعی، «حیات کارکردی» داشت. ✍مهدی جمشیدی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
15.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️آشنایی با بانوی محجبه و پرافتخار یزدی! 🔺خانم دکتر بی‌بی فاطمه حقیرالسادات یزدی 🔺دارای: 1⃣ دکترای تخصصی نانومدیسین از آمستردام هلند 2⃣ ۱۲ اختراع 3⃣ ۲ محصول دانش بنیان 4⃣ کارآفرین نمونه سال ۱۳۹۷ 5⃣ مدیر ۶ شرکت 6⃣ همسر آزاده سرافراز 7⃣ مادر ۴ فرزند 8⃣ مقید و معتقد به حجاب فاطمی حتی در اروپا 🔺جالب است بدانید که وی به برکت تحریم‌ها به تولید داروهای گیاهی درمان سرطان و... روی آورده است. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
6.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️چرا اعدام و چرا حبس ابد نه؟! 🔺بشنوید پاسخ قرآن را به این پرسش که چرا به جای اعدام از مجازات حبس ابد نمی‌شود استفاده کرد؟ مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
گزارش راهبردی اندیشکده اخلاق و معنویت از اغتشاشات 1401.pdf
264.1K
🔴⚡️اغتشاش مردم یا غشّ خواص؟ 🔺گزارش راهبردی اندیشکده معنویت و اخلاق از اغتشاشات پاییز 1401 🔺در گزارش فوق با تأکید بر هویت ایمان جمعی ملت ایران به بسیاری از پرسشها پاسخ داده شده است. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️وضعیت حجاب زنان یهودی در فلسطین اشغالی! 🔺در حالی که رسانه‌های صهیونیستی، حجاب را برخلاف حقوق بشر و عامل عقب‌افتادگی زن مسلمان می‌دانند! اغلب زنان یهودی در سرزمین‌های اشغالی محجبه و با پوشش کامل در انظار عمومی ظاهر می‌شوند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی