- تـأنی𔓘
؛
؛
زمستون به این خوبی.
برف داره،
سکوت داره،
سرخ شدنِ گونههارو داره،
هودی و بافت داره،
شال گردنِ قرمز داره،
خوردن لبو و باقالی تو شب داره،
ـ نفسِ آخرِ دیماهِ ۰۳
امشب هم غمم گینِ هم خوشحالم،
و به چشم دارم میبینم که نوههای خانواده چقدر زود دارن بزرگ میشن:))))))
هدایت شده از - دلدادھ مٺحول -
از صبح هِی یادم میافته که ۵۳ روز تا ۱۴۰۴ بیشتر نمونده و هر بار با تعجب بیشتری به تقویم نگاه میکنم. کی باورش میشه واقعاً؟
- تـأنی𔓘
امروز کنکورو ثبت نام کردم . و همینجور دارم گذر زمان و بزرگ شدنو با تمام وجودم حس میکنم .. در ادامه ه
گذر زمان؟
ترم یک دانشگاه تموم شد..
منظورت چیه..