هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
وقتی بچه بودم و انیمیشن نگاه میکردم، مثلا اگر دربارهی دختری بود که دنبال رویاش میره و میخواد بالرین مشهوری بشه، منم دلم میخواست بالرین بشم. اما الان که همچین انیمیشنهایی رو نگاه میکنم، دلم میخواد دنبال رویام برم. اما واقعا رویای من چیه؟ رویایی که باید دنبالش کنم چیه؟
- میگریزم.
- از چه؟
- گریز از یکجا ایستادن و عادت کردن به ایستادن. از ایستادن و عادت کردن میگریزم که سخت هراس انگیزند. سیر در نفس هم گریزی دیگر است. هرچند گریز از خود، بال و پر میخواهد.
- نخل و نارنج
هیچی بدتر از این نیست که یچیزی، یه حرکتی باعث بشه تو ذوقت بخوره و دیگه برای اون موضوع یا واسهی اون فرد ذوق نکنی.