امشب از اون شبهاست؛
از اون شبهای آخر، که دلتنگی قراره یقهتُ محکم بگیره.
اینکه، قراره برگردی به تهرانِ خاکستری و نمیدونی دوباره کِی قراره برگردی، خیلی غمگین کنندهست، حتی خیلی ترسناکه.
این وضعیت اصلاً درست نیست که از مشهد برگشتم تهران و دو ساعت بیشتر نخوابیدم و میانترم هم دارم.
این وضعیت قشنگ نیست عزیز من آخه.
بزرگسالی زمانی اتفاق میافتد که
فرد در مییابد،
بهتر است به خاطر "دلیلی درست" رنج کشید،
تا به خاطر "دلیلی اشتباه" لذت برد.