چرا مقتدای اول اسلام ۶۰۰ الی ۷۰۰
نفر یهودی را در جنگ خیبر، آن هم
در یک روز، گردن میزند؟!
_ امیرِمومنین؛
دل رحم ترین مردم زمانه خود بود؛
اما میدانست که یَهود،
این دشمنِ دیرینهِ اسلام،
از کافر هم بدتر است،
حیوانی است که ذاتاََ و
هیچ جوره رام نخواهد شد،
مگر با مرگ..
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
اللّهم أیّد قائدَنا و جُیوشَنا و سَدِّد ضَرباتَهم الحیدریة
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
من دوست ندارم در بمباران بمیرم! دلم میخواهد آخرین لحظهی زندگیام، دست به یقه با حرامیهای صهیونیست باشد. آنقدر ازشان کشته باشم که رنگِ سبزِ لباسم، به سرخِ کبود بزند! من قاتل نیستم اما فقط اینطور میتوانم صدای گریهی مظلومانِ غزه و عالم را تمام کرده باشم، اینطور جگر سوختهی مادرانِ اولاد از دست دادهی بیسر و دست را، اندکی مرهم بگذارم!
هم خوشحالم که جزو نسلی هستم که داره با چشماش بالاخره نابودیِ اسرائیل رو میبینه،
و هم نگران؛ نگرانِ از دست دادن..
هدایت شده از اَخترپنجم؛
احساسش چطوریه اسرائیلی؟
فرقتون با هم اینه که تو بزرگسالی، اون یه بچه بود. تو خانوادت زنده ان، ناخون هات هنوز سالمه، موهات تمیزه، لباس خوب تنته، اون حتی معلوم نیست خانواده ای داره یا تیکه تیکه شدن. صورتش خاکی و زخمیه. موهاش بهم گره خورده. لباسش جوری از بین رفته که معلوم نیست قبل از این اصلا چه شکلی بوده. تو سیری و اون برای یه کاسه سوپ دنبال وانت با دیگ غذا میدوئه.
دلم هیچوقت برای یه حیوون نمیسوزه.
بعد از تموم شدن همهِ این اتفاقات یه شب تا خود صبح میشینم گریه میکنم؛
چون هنوز وقت نکردم.
"بلا را ما انتخاب نمیکنیم.
بلا غالباً خودش سرزده میآید و ماهیچههای کرخت و خواب آلودِ تاریخ را به تحرک وا میدارد؛
بلا میآید تا تاریخ زخم بستر نگیرد"
- ارتداد
چه افتخاری بالاتر از اینکه در تاریخ بنویسند
"شیعیانی علوی از ایران، یهودیت را در دنیا، برای همیشه به پایان رساند".