تـــابان🪐✨
منم همینطور لیلی، منم همینطور؛))))
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
به بابام میگم روز دختره
چی بهم کادو میدی ؟
یه تیکه نون داده دستم میگه
بیا بخور سیر شی الان گشنه ای کادو میخوای 👀💔
تـــابان🪐✨
خیلی خوشم میاد خودم سعی میکنم همیشه زاویه و جهت و نور و رعایت کنم از طرف عکس بندازم... ولیییی یکیییی
موقعیت، وقتی خودت عکاسی و میدی یکی دیگه ازت عکس بگیره:😂😂😂