هدایت شده از رادیو مُترَصّد
زیر آسمون ، وسط خیابونهای شهر گریه میکنیم.
انگار بعد تو سرگردانی و آوارگی خیابونها سهم ما شده عزیزدلم...
قائدشهید🖤
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
🔗 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
تـــابان🪐✨
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان
صریح و قاطع و شفاف
گویی خمینی جوان شده .. :))))
هدایت شده از ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
ـ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ ـ
شبیه کشتی نوحی، نه! مهربان تر از اویی..
که حرِّ بد شده را هم تو در پناه گرفتی .. 💔
#هیئت
#ماه_عاشقی
علی الاصول دیگ شده جزو کلمات روزمره ما
هر جا رو میبینی و میخونی
علی الاصول ، علی الحساب همه جا هست 😃😅
تـــابان🪐✨
جای دیگر نروم جز در خانـــــــهٔ تو :)))) 🖤 🍃
“إِنِّي سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ وَ وَلِيٌّ لِمَنْ وَالاَكُمْ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاكُمْ”