فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬۱۲ جا غیبت کردن واجب است
🎙 آیت الله #مجتهدی(رحمهالله علیه)
#غیبت
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
سلام مولای مهربانم♥️
یاد شما همچون
هوای دم صبح
تازه میکند جان را
کافیست لحظهای
یاد شما را نفس بکشیم
تا امید وصال
تمام وجودمان را پر کند
#اللهم_عجل_لولیڪ_الفرج🌤
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬چرا فلانی گناهش از من بیشتره ولی گرفتار نمیشه؟....
🎙️ حجت الاسلام #قرائتی
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
#پس_زمینه_موبایل
#بکگراند
#پروفایل
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بررسی عملیاتهای تروریستی در دادگاه منافقین
🔹انجام عملیات تروریستی در عمق خاک ایران، دستور چه کسانی به رجوی بوده است؟!
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
سلام و درود به همه اعضای گروه.خیر مقدم عرض میکنم به اعضای جدید که با ما همراه شدن.لطفا کانال ما را به بقیه معرفی کنید.همسران محترم کارکنان که در کانال هستند لطفا سایر اعضای خانواده را هم به کانال دعوت کنید.با تشکر🙏🙏🙏
📣 مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند
رئیس سازمان غذا و دارو:
🔺اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم. دارو به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و به کنترلهای خاص و دقیق نیاز دارد.
🔺ما نظارتهای سختی روی داروخانهها اعمال میکنیم اما برخی سکوهای اینترنتی داروهای قاچاق، غیرمجاز و با منبع نامعلوم را به فروش میرسانند.
🔺مردم به هیچ وجه از بسترهای ناامن که سازمان غذا و دارو تا این لحظه هیچ یک از آنها را تایید نکرده است دارو تهیه نکنند و در صورت خرید مسئولیت هر عواقبی با خریدار است.
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حاج قاسم در سفر آخر هرچه ما گفتیم چشم میگفت
🔹 سردار شهید سید رضی موسوی در مستند «۷۲ ساعت»: دفعه آخر حاج قاسم دیگر بالاتر از گل به بچه ها نگفت انگار آمده بود بخاطر سختی ها از بچه ها دلجویی کند و خداحافظی کند و برود.
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"صوت الشهداء
در محضر شهدا🕊
صدای شهیدان، زیباترین صوتها (بخشی از سخنرانی سردار سلیمانی)
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عمر گران در گذر است...
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
لطفا به کودکانتان رحم کنید!
مریم یازده ساله است و در کلاس پنجم ابتدایی یکی از پرآوازه ترین مدارس تهران درس می خواند.
تکالیف درسی چند روزش را مرور می کنیم:
معلّم ریاضی جمع کسرهای مرکّب را از او خواسته ...
معلّم علوم تعاریف نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم...
معلّم فارسی از او انتظار دارد ریشه های متفاوت واژه های به ظاهر مشابهی همچون «الغاء» و «غالی» را بشناسد (واژه هایی که در زبان محاوره فارسی کاربرد زیادی ندارند)
معلّم دینی می خواهد مریم تفاوت های نماز جمعه و سایر نمازهای دو رکعتی را بداند و
معلّم پرورشی (که این روزها معلم مشاور نامیده می شود)
از مریم خواسته یک رویداد خانوادگی را نقاشی کند
فقط یک سوّم سال تحصیلی گذشته و اینها هم توقّعات و تکالیف دو سه روزِ مریم است. فراموش نکنید که مریم یازده سال دارد و نیاز به بازی، تفریح و معاشرت با اعضای خانواده و فامیل هم دارد.
مریم صبح خیلی زود به مدرسه می رود و تا دو بعد از ظهر در مدرسه است، عملاً تا به خانه برسد و تکالیف خود را شروع کند ۴ بعد از ظهر است و او علاوه بر خستگی روز، بار سنگین تکالیف فردا را هم به دوش دارد.
طبعاً نه قدرت یادگیری یک کودک یازده ساله، نه توان جسمی او و نه وقتی که در اختیار دارد برای یادگیری این همه مطلب و انجام تکالیف مربوطه کافی نیست. راه حل چیست؟
برادر بزرگ مریم راجع به بیماری های چشم برایش می نویسد
خواهر بزرگ مریم حادثه غزه را برایش نقاشی می کند
پدر مریم با دشواری برای مریم توضیح می دهد که ریشه «غالی»، «غلو» است در حالیکه ریشه «الغاء»، «لغو» است (چون مریم باب های ثلاثی مزید را نخوانده است فهم اینکه چگونه لغو تبدیل به الغاء می شود امکان ندارد و چون مریم اسم فاعل را نخوانده این که چگونه و چرا غلو تبدیل به غالی می شود غیر ممکن است!)
مادر مریم هم راجع به نماز جمعه تحقیق میکند و برای مریم راجع به آن توضیح میدهد.
تمام خانواده باید دست به دست هم بدهند تا تکالیف هر روزهٔ مریم به سرانجام برسد و مریم دست خالی به مدرسه نرود
و این در حالی است که علیرغم این که این مدرسه برای ثبت نام مریم هر سال پولی برابر با حقوق کامل یک سال یک کارگر دریافت می کند، مرتب دانش آموزان و خانواده هاشان را تهدید به اخراج می کند!
مریم هر روز که به مدرسه می رود می داند که تکالیفش با تلاش جمعی خانواده به ثمر رسیده ولی نمی داند که این ماجرا برای تمام همکلاسانش اتفاق افتاده . مریم گمان می کند فقط خود اوست که نمی تواند این همه اطلاعات را هضم و پردازش کند و به خاطر بسپارد.
مریم تصور می کند همکلاسانش می توانند و فقط خود اوست که نمی تواند!
می دانید چرا مریم این گونه فکر می کند؟
چون در مدرسه، همه باید نقش بازی کنند
و تظاهر کنند تکالیف را خودشان انجام داده اند!
معلّمان هم در این تظاهر و دو رویی شرکت می کنند!
نه تنها مریم بلکه تمام دانش آموزان مدرسهٔ گران قیمتِ پرآوازه دچار احساس حقارت، اعتماد به نفس پایین و تظاهر و ریاکاری می شوند.
نتیجهٔ این تظاهر و ریاکاری نیز عزّت نفس پایین است.
حالا خود این اعتماد به نفس پایین، سیکل معیوبی ایجاد می کند که باعث می شود مریم دیگر به اندازهٔ توانایی خودش نیز تکالیفش را انجام ندهد.
وِردِ کلام مریم «نمی توانم، یاد نمی گیرم» شده...
تا اینجا فقط به خود مریم پرداختیم.
بگذریم که بعضی از این خانواده ها در تعطیلات آخر هفته هم، وقت خودشان و مریم را با کلاس موسیقی و کلاس زبان انباشته تر می کنند و تصور می کنند با این کار فرزندشان چند بُعدی و همه جانبه فرهیخته می شود
در این چرخهٔ معیوب، مدرسه و خانواده هر دو در عین حال که نقش جلّاد را به عهده دارند نقش قربانی را هم به دوش می کشند.
معلّمان و مدیران این مدارس هم می گویند این الگو محصول توقّعات خانواده هاست. خانواده هایی که انتظار دارند فرزندانشان در کنکور تیزهوشان یا در امتحان ورودی سایر مدارس گرانقیمت پر آوازه قبول شوند و اگر مدارس در جهت این توقعات پیش نروند رقبای آنها گوی سبقت را می ربایند.
براین مبناست که می گویم خانواده و مدرسه، هم نقش جلّاد را بازی می کنند
و هم نقش قربانی را.
تنها کسانی که قربانی بی گناه این نظام تفاخر، رقابت کور و نمایش تظاهر و ریاکاری هستند فرزندان من و تو هستند که بیماری های فرهنگی و اجتماعی ما،
حال و آیندهٔ این بی گناهان مظلوم را به تاراج می برند.
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
از خانه تا خیابان؛ با شلوار ورزشی!
این روزها شاید شما هم در پیادهروهای شهر و بهویژه در فروشگاهها و پاساژها، با جوانانی مواجه شده باشید که شلوار ورزشی پوشیدهاند. این شلوارهای ورزشی ابتدا عموماً در باشگاههای ورزشی بهعنوان لباسی کاربردی و یا در فضاهای خصوصی بهعنوان یک پیژامه مدرن پوشیده میشدند. ولی آیا پوشیدن شلوار ورزشی خارج از خانه و ورزشگاه را میتوان نشانهای از یک تغییر اجتماعی وسیعتر قلمداد کرد؟
پوشیدن شلوار ورزشی میتواند نشانهای از گسترش « رسمیت زدایی» یا عمل « غیررسمی کردن» باشد. رسمیت زدایی؛ درواقع واکنشی است به گسترش « فرایند رسمی کردن » که در عرصههای مختلف اجتماعی در جریان است. رسمیت زدایی واکنشی به تهیه دستورالعمل، اساسنامه و آییننامه برای عرصههای مختلف اجتماعی است. منظور ازجمله اخیر صرفاً تهیه دستورالعمل توسط نهادهای حکومت نیست. جریان رسمی شدن در عرصههای مختلف شغلی، آموزشی و حتی خانوادگی هم وجود دارد. پوشیدن شلوار ورزشی در پاساژها و مراکز خرید به خودمانی شدن و مال خود کردن مکان هم کمک میکند. این عمل، رخنه در فرایند جدی رسمی شدن و سست کردن آن است.
پوشیدن شلوار ورزشی میتواند نشانهای از ایجاد اختلال عمدی در تعریف مرز رفتاریِ « خانه» و « خیابان» هم باشد. همانطور که رقصیدن یک دختر در مقابل نوازندگان خیابانی در خیابان ولیعصر تهران را میتوان عملی در راستای سست کردن دیوار حائل بین حریم خصوصی و حریم عمومی دانست، پوشیدن شلوار ورزشی را هم میتوان نشانهای از تضعیف عمدی هنجارهای حاکم بر خانه و خیابان دید. این روزها شاهد جریان کلی برداشتن دیوار آهنین بین خانه و خیابان توسط جوانان هستیم که پوشیدن شلوار ورزشی هم یکی از مصداقهای آن است.
درنهایت پوشیدن این شلوارها میتواند نشانهای از میل به شلخته پوشی باشد. سلیقه امری کاملاً شخصی و نسبی است ولی در مقایسه با سایر شلوارهای موجود در بازار، بیشتر شلوارهای ورزشی یادآور شلوارهای ساسون دار دهه شصتی هستند. به نظر میرسد که «میل به شلخته پوشی» حتی در قشر آلامدهای جامعه نیز در حال گسترش است. هرچند جوانان هماکنون تم لباس « َجک و جوات» یا تم لباس « دهه شصتی» را برای شاد کردن فضای مهمانیهای خصوصیشان انتخاب میکنند ولی ازنظر اجتماعی بعید نیست که شلخته پوشی تبدیل به یک جریان اجتماعی شود. گسترش شلوارهای «جین پاره» یا « جین وصلهدار» را میتوان تمایلی عمدی به شلخته پوشی دانست. تمایل به شلخته پوشی را هم میتوان واکنشی به قوت گرفتن فرایند « رسمی شدن/ رسمی کردن» دانست که در عرصههای مختلف اجتماعی در حال رشد است.
شلوار جین پاره هم سرگذشت جالبی دارد. خوانندگان سبک گرانج به عنوان یکی از زیرشاخههای موسیقی راک آلترناتیو در دهه هشتاد میلادی، اولین کسانی بودند که شلوار جین پاره را پوشیدند. خوانندگان این سبک موضعی ضدِ مد داشتند و به همین دلیل در اجراهای خود عموماً لباسهای بهاصطلاح « توی خونه» را میپوشیدند. بیگانگی اجتماعی انسان معاصر و آزادی، یکی از تمهای اصلی ترانههای این سبک بود. نکته جالب آن است که با اشاعه شلوار جین پاره در آن دوران، افراد از فروشگاهها شلوار جین نو میخریدند و خودشان آن را با تیغ پاره میکردند. ولی بهتدریج کارخانههای تولید لباس، خودشان خط تولید شلوار جین پاره را آغاز کردند.
هرچند پاره کردن شلوار جین عموماً حاصل گسترش یک مد بود ولی یکی از دلایل مهم برخی از جوانان برای پاره کردن این شلوارها همدلی با جوانان طبقه کارگر بود. درواقع هدف آن بود تا جوانان تهیدست شهری از پاره شدن شلوارهای کهنه خود احساس حقارت نکنند، مانند کسانی که این روزها برای همدلی با افراد مبتلا به سرطان سرشان را میتراشند. دلایل دیگر مربوط به پوشیدن شلوار جین پاره مخالفت با مصرفگرایی، مخالفت با معیار اصالت در پوشش و اتخاذ رفتاری ضد مد به شمار می رفت. برخی از جوانان عصیانگر سوال می کردند که چرا باید شلوار کهنه را دور انداخت؟ اساساً تعریف نو و کهنه چیست؟ چه کسی میگوید شلوار نو خوب و شلوار کهنه تحقیرآمیز است؟ شلوار کهنه هم خودش میتواند یک مد باشد. البته شاید اینان فکر نمیکردند که کارخانههای شلوار سازی؛ بهزودی خط تولید شلوار کهنه را کلید بزنند.
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
🔴 زنان مهدوی را دست کم نگیرید
زنان مهدوی، اگر نتوانند سرباز امام زمانشان باشند. مانند حضرت ام البنین، مربی سربازان امام زمان میشوند.
#امام_زمان
#بانوان_بهشتی
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نظرتون درسته از بچه ها بپرسیم مامانت رو بیشتر دوست داری یا بابات ؟؟
پاسخش رو از خود بچه ها بشنوید 😊
✅پدر یک نیمه کودک و مادر نیمه دیگر کودک هست خیلی مراقبت کنید که کودک به خاطر این دو نیمه دچار اضطراب نشود
مثلا مادری که بدگویی پدر را برای فرزندش میکند به فرزندش اضطراب میدهد .
✾••┈┈•❀🕊◍⃟♥️🕊❀✾••┈┈•❀
🦋 #پورحاتم
کارشناس خــ🌱 ـــانواده و استاد دانشگاه
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
🔴 در طول تاریخ ایران سه بار توسعه و آبادانی را از صفر شروع کرد!
دوره نخست: پس از حمله اسکندر مقدونی!
دوره دوم: پس از حمله مغول به ایران!
دوره سوم: پس از ویرانی های دولت حسن روحانی!😏
این آخری یه ویژگی داشت که بقیه نداشتن! امام میگفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ولی عمامه بهسر آمریکایی میتواند! برای همين نگران نفوذیها بود!
کاری که این کرد مغول و اسکندر با ایران نکردن!
کانال روابط عمومی پلیس اصفهان
https://eitaa.com/tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅