eitaa logo
تبلیغ نوین دین
76 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.2هزار ویدیو
657 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از qadiriye.ir
➖سخنرانی های شیخ قمی مهرو آبان 1402 1. شبهات انتخابات و جنگ غزه|مشهد 2. ترساندن مهمترین ابزار شیطان|مشهد 3. چند خاطره شیخ قمی از غرب|بجنورد 4. تحلیل جنگ غزه و پاسخ به شبهات|مشهد 5. جنگ روایتها در جنگ غزه و اسرائیل|مشهد 6. غربیها در لذت وسکس هم ناکامند!|بجنورد 7. نقد آزادی های جنسی به سبک غربی|بجنورد 8. تاریخ دشمنی یهود با مومنین|مشهد 9. تحلیل شکست اسرائیل از حماس|بجنورد 10. علل تنفر زنان غربی از بی بندوباری|قوچان 11. مردهای غربی و ناتوانی های جنسی |قوچان 12. داستان دشمنی یهود با ما|قوچان 13. نقد سبک زندگی جنسی درغرب|قوچان 14. پروژه حیاء زدائی دشمن|مشهد 15. ایمان رمز پیروزی در جنگ شناختی|مشهد 16. روش های موفقیت در تبلیغ|بجنورد 17. رسالت جهاد تبیین طلاب|مشهد 18. خاطرات عبرت آموز تبلیغی شیخ|مشهد 19. پاسخ به شبهات جنگ غزه|مشهد 20. علل شکست اسرائیل در جنگ غزه|مشهد 21. کشف حجاب کلید ولایت شیطان|مشهد 22. جوانان امروز قربانیان فضای مجازی|بجنورد 23. فتنه های دشمن انتخابات 1402|مشهد 24. تقابل تاریخی حق و باطل |قم 25. نقش تقوی در پیروزی در جنگ شناختی|قم 26. نقد تاریخی اسرائیل و یهود| قم 27. علت نبرد با اسرائیل |آمل 28. پاسخ به شبهات دانشجویان معترض| ساری 29. علاقه مسیحیان به حضرت آقا|قم 30. روایت دروغ دشمن از غرب|ساری 31. نقد سبک زندگی جنسی در غرب|قائم شهر 32. نقد «زن زندگی آزادی»| بابل 33. نقد سبک زندگی جنسی در غرب|ساری 34. نقد سبک زندگی جنسی در غرب|بابل 35. خاطرات تازه مسلمانان| قم 36. بانوی تمدن ساز و فتنه حیا زدائی|تهران 37. فتنه ها و شبهات درباره انتخابات|قم 38. بعد روانشناختی جنگ شناختی | قم 39. دو روایت متضاد از آینده کشور|قم 40. اهمیت طرح بحث حجاب و عفاف| قم 41. اغتشاشات ازبرجام تا سندایران 2040 | قم 42. «مساله فلسطین و یهود»| قم 43. کارگاه تخصصی «جنگ شناختی» | قم 44. عید پیوریم «ایرانی کشی» یهود| قم 45. سخنرانی سالگرد شهید عجمیان| کرج 46. شبهات جنگ غزه| اراک 47. شبهات جنگ غزه| تفرش 48. ظرفیت عظیم مکتب سلیمانی | قم 49. موانع حضور بانوان در فضای مجازی|مشهد 50. شبهات در مورد جنگ غزه| قم 51. جنگ شناختی در پوشش اخبار غزه| تهران 🎞 معرفی شیخ قمی 🟢لیست دوره های تخصصی رایگان| لینک ⚪️روش دعوت از شیخ قمی |لینک 🔴درسنامه نقد اسرائیل و یهود ➖17 جلسه ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
10.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 | دیوار دم می‌داد، در بر سینه می‌زد محراب می‌نالید، منبر داشت می‌سوخت 🏴 شعرخوانی درباره شهادت حضرت زهرا و اشکهای رهبر انقلاب 💻 Farsi.Khamenei.ir
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ سردار حاجی‌زاده به سوال کلیدی رئیس عدلیه 🔹علت پیشرفت چشم‌گیر هوا فضای سپاه طی یک دهه اخیر چیست؟ https://eitaa.com/tahlilesiasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از والعادیات
🔸بازی بزرگان در عالم مجازی 🔹 آیا فعالیت برخی بزرگان در شبکه‌های اجتماعی خارجی قابل توجیه است؟ 🔹 پاسخ استفتاء از حضرت آقا، به عنوان ولی‌فقیه و به عنوان یک مرجع تقلید، می‌تواند فضا را کمی شفاف کند. ایشان برای جواز استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی، چهار شرط قرار داده‌اند: ۱. مفسده نداشته‌باشد ۲. خوف ارتکاب گناه نباشد ۳. خلاف مقررات نظام نباشد ۴. موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین نشود اگر بخواهیم به چند مصداق رایج درباره این استفتاء بپردازیم، باید بگوییم: 🔹 اولا بر اساس شرط سوم، به نظر می‌رسد فعالیت در پلتفرم‌های توئیتر و تلگرام، با توجه به فیلتر بودن آنها و ضرورت استفاده از فیلترشکن، خلاف شرع است. 🔹 ثانیا به نظر می‌رسد فعالیت در واتساپ، اینستاگرام و فیس‌بوک که متعلق به زاکربرگ صهیونیست، و موجب تقویت دشمنان نشان‌دار اسلام و انقلاب است، جایز نباشد. در مورد مسئله اخیر دو نکته قابل ذکر است: 🔹 اول اینکه برای اثبات دشمنی زاکربرگ با اسلام، شواهد زیادی وجود دارد، که یکی از آنها، انتخاب زاکربرگ توسط نشریه جروزالم پست، به عنوان تاثیرگذارترین شخصیت صهیونیست جهان است. همچنین ویدیوهای بسیاری از هماهنگی زاکربرگ با دولت آمریکا برای فشار بر ایران وجود دارد. علاوه بر اینها عملکرد این شبکه در ترویج فساد، و حذف نمادهای مقاومت، و جنگ علنی با باورهای اسلامی، بر همگان روشن است. 🔹 و دوم اینکه با افزایش کاربران فعال اینستاگرام و فیس‌بوک، سرمایه زاکربرگ در چند سال اخیر چند برابر شده‌است. این یعنی فعالیت در این شبکه‌ها، باعث تقویت مالک آن می‌شود. 🔹 به مسئله استفتاء، تاکید مستمر و مجدانه حضرت آقا بر استفاده از کالاهای ایرانی در مقابل مشابه خارجی شان را هم اضافه کنید. 🔹 اما در مورد استفاده برخی از شخصیت‌های مذهبی یا سیاسی از این شبکه‌ها باید به موارد زیر توجه کرد: ۱. هر کسی پاسخگوی اعمال خویش است. باید از خود این بزرگواران علت این فعالیت را جویا شد. ۲. حضرت آقا، به عنوان مجتهد و ولی‌فقیه، می‌توانند به تشخیص خود به مجموعه‌ای که با عنوان ایشان فعالیت می‌کنند، اذن حضور در این فضاها را داده‌باشند. که البته این حضور شاید با توجه به وجهه بین‌المللی و مرجعیت جهانی ایشان، و همچنین جایگاه پدرانه ایشان برای تمام اقشار جامعه، تا حدی قابل درک باشد. 🔹 اما مجموعا باید گفت که این رفتار سایت منتسب به حضرت آقا هر دلیلی داشته‌باشد یا نداشته‌باشد، تکلیف ما به عنوان عموم جامعه، با تامل در استفتاء گفته شده، مشخص می‌شود. 🔹 گذشته از این مباحث، باید بپذیریم که متاسفانه در چند سال گذشته، مواجهه قشر مذهبی با مظاهر تکنولوژی، خصوصاً مظاهر رسانه‌ای تکنولوژی، از جنس انفعال بوده‌است. برای مثال: 🔹 شاید به یاد داشته‌باشد که فیس‌بوک اولین شبکه اجتماعی مجازی بود که در ایران کاربران زیادی پیدا کرد. در آن سال‌ها بدنه اصلی قشر فعال مذهبی، حضور مخاطبان در این فضا را توجیهی برای ورود به آن معرفی کردند و به آن هجوم آوردند، اما بعد از چندی، صحبت از ماهیت صهیونیستی مالک آن، سر زبان‌ها افتاد و بخش بزرگی از این جمعیت مذهبی، به شبکه‌های دیگر کوچ کردند. این مسئله نشان می‌دهد که این جمعیت عظیم فعال مذهبی، در انتخاب و استفاده از این پلتفرم، ابتدایی‌ترین اطلاعات، یعنی ماهیت مالک آن را بررسی نکرده‌بودند. چه برسد به در نظر گرفتن ظرایف و پیچیدگی‌های شبکه‌های اجتماعی. همین جمعیت، در طول چندسال بعد از آن، چند بار بین شبکه‌های اجتماعی مختلف جابجا شدند، و امروز اغلب همان‌هایی که روزی به خاطر ماهیت صهیونیستی مالک فیس‌بوک، آنرا ترک کردند، در اینستاگرام و واتساپ فعالیت می‌کنند. جالب است که توجیه اغلب آنها برای فعالیت در این فضاها، حضور مخاطبانشان در آنجاست. یعنی همان توجیهی که دیروز بی‌اعتبار شد، امروز معتبر شده‌است. این نشان می‌دهد که 🔹 عمده فعالیت‌های فرهنگی در این شبکه‌ها (حتی با منطق خود این افراد) فاقد توجیه منطقی، و برخاسته از یک احساس تکلیف بدون در نظرگرفتن همه جوانب است و در قشر فعال مذهبی، ثبات منطقی و خواستگاه فکری محکمی برای تصمیم‌گیری در مواجهه با مسائل فرهنگی مستحدثه وجود ندارد. مثال‌های از این دست بسیار است. 🔹 به عنوان یک نمونه دیگر می‌توانید عکس‌العمل برخی از بزرگان حوزه در ابتدای مطرح شدن بحث پیامک تصویری در کشور را مقایسه کنید با سکوت همین بزرگواران در قبال ورود شبکه‌های صددرصد صهیونیستی و با قابلیت‌های بسیار بالاتر از پیامک تصویری و البته بدون هیچ‌گونه کنترل حکومتی بر آنها. 🔹 این یک واقعیت است که امروز علیرغم وجود پرتعداد شخصیت‌های موجه و تحلیل‌های هوشمندانه سیاسی در کشور، در حوزه مسائل فرهنگی با کمبود بسیار جدی تحلیل و نگاه همه‌جانبه مواجهیم. @valaadiyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرزندان ما همانی می‌شوند که ما هستیم نه همانی که ما می‌خواهیم. ❌ اگر از بدافزارهای صهیونیستی واتس‌اپ، اینستاگرام، تله‌گرام و... استفاده کنیم، فرزندان ما نیز الگو می‌گیرند و از همین بدافزارها استفاده می‌کنند...‼️ #⃣ 🇮🇷 جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
📸 علت اختلاف نظر در مورد سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا
هدایت شده از بیداری ملت
🔥نوجوانان زهرایی هستند 🔻امشب برای نماز مغرب و عشا به مسجد حضرت ابوالفضل در سعادت آباد تهران رفتم. 🔻بعد از نماز، نوجوانان به مناسبت مراسم عزاداری مفصلی برپا کرده بودند. 🔻تعداد بالای نوجوانان مشتاق در مراسم در چند قدمی اوپال و اریکه و اسپیناس و پت شاپ ها و ...، برایم غیر منتظره بود. 🔸پ.ن: باید به ایمان ملت و خصوصا جوانان اعتماد کرد و با بی توجه به برخی مشاوران یا از این ایمانها، عمل صالح در مسیر احکام الهی و ظهور حجت حق تولید کرد نه اینکه اجازه دهیم بیت المال خرج پیاده کردن هرچه بیشتر فرهنگ غرب شود. ✍حمیدرضا ابراهیمی 🔴 👇 @bidariymelat