eitaa logo
محبان امام رضا علیه السلام
59 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
712 ویدیو
135 فایل
آوردن مطالب اعتقادی اخلاقی سیاسی اجتماعی و بیان احکام شرعی و مطالب حقوقی ارتباط با مدیر: رسول رسا شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۴۴۱۳۶ @chmail.ir" rel="nofollow" target="_blank">rasa.r@chmail.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
14001116.m4a
29.87M
موضع امام هادی علیه السلام در برابر بدعت و غلو قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ادامه قوانین مربوط به اقرار/ ادعای اعسار/ مهلت به معسر
14001117.m4a
29.32M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ بحث اعسار
جواهر الکلام جلسه ۱۰۳.m4a
29.16M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ بحث اعسار/بیان قوانین مربوط به اعسار
جواهر الکلام جلسه ۱۰۴.m4a
28.5M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ بحث اعسار/بیان قوانین مربوط به اعسار/ تشریح تلف و بیان اقسام تلف
جواهر الکلام جلسه ۱۰۵.m4a
29.65M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ بحث اعسار/ بحث انکار ادعا از طرف مدعی علیه/قسم دادن مدعی علیه بعد از درخواست مدعی
جواهر الکلام جلسه ۱۰۶.m4a
29.9M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ آثار قسم خوردن منکر
14001124.m4a
29.07M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/روایات مربوط به سقوط دعوا با قسم خوردن منکر/در شنیدن یا نشنیدن بینه مدعی بعد از قسم خوردن منکر
14001125.mp3
16.88M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/عدم سماع یک شاهد عادل با انضمام قسم مدعی بعد از قسم دادن منکر/آثار تکذیب قسم خورنده خودش را
14001127.m4a
32.83M
جلسه ۱۰۹جواهر الکلام قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/آیا سقوط دعوا با قسم منکر نیاز به حکم حاکم دارد یا نه؟/در برگرداندن قسم به مدعی از طرف منکر/ نکته اخلاقی: تعرب بعد از هجرت
14001130.m4a
30.08M
جلسه 110جواهر الکلام اصلاحیه مربوط به صفحه ۲۷ کتاب جواهر قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ادامه روایات یمین مردوده/موارد استثنا شده از الزام مدعی به یمین مردوده
14001201.m4a
28.44M
جلسه 111جواهر الکلام قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/آیا یمین مردوده واقع شده از طرف مدعی به منزله بینه است یا اقرار؟
جواهر الکلام جلسه ۱۱۲.m4a
29.06M
قضا/النظر الثالث: در کیفیت حکم/ ادامه مقصد سوم/ دو فرع بحث یمین مردوده و اشکال بر آنها/آیا با امتناع مدعی از قسم خوردن دعوایش ساقط می شود؟