eitaa logo
محبان امام رضا علیه السلام
64 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
658 ویدیو
132 فایل
آوردن مطالب اعتقادی اخلاقی سیاسی اجتماعی و بیان احکام شرعی و مطالب حقوقی ارتباط با مدیر: رسول رسا شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۴۴۱۳۶ @chmail.ir" rel="nofollow" target="_blank">rasa.r@chmail.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴امام حسن عسگری و حجـــاب...... شیخ صدوق می نویسد: محمد بن حسن صفار به آن حضرت نامه ای نوشت و در باره مردی که می خواهد بر علیه زنی نامحرم شهادت دهد، سؤال کرد که آیا آن مرد می تواند در حالی که زن پشت پرده است، بر علیه او شهادت دهد ـ البته صدای زن را می شنود و دو نفر شاهد عادل می گویند که این صدای فلان زن دختر فلانی است و تو را به شهادت می طلبد ـ یا اینکه از پشت پرده نمی شود و باید زن در مقابل مرد حاضر شود و مرد او را با چشم خود ببیند؟ امام عسکری علیه السلام در پاسخ نامه او چنین مرقوم فرمود: «تَتَنَقَّبُ وَ تَظْهَرُ لِلشُّهُودِ إِنْ شَاءَ اللَّهُ؛ زن نقاب می زند و [با رعایت حجاب کامل] در برابر شهود حضور می یابد ـ ان شاء الله.» ‌🇮🇷کانال دختران انقلاب را دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/3435003923C863f1fbcfc
یه سؤال آیا زن یا شوهر، حقی در قصاص قاتل همسر خود دارند؟ ✍️ علیرغم تصور عموم مردم، هرگاه زن یا شوهر به قتل برسد، همسر مقتول حقی در قصاص کردن قاتل یا رضایت نسبت به قاتل ندارد. ✅ البته، اگر حق قصاص به هر علت، تبدیل به دیه شود یا به مال یا حقی مصالحه شود، همسر مقتول نیز از آن ارث می برد. نکته: ولی دم ، همان ورثه مقتول است به جز زوج یا زوجه او که حق قصاص ندارد. 🌹 با حقوق خود آشنا شویم🌹 ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadeh •••••✾...•...🌺...•...✾•••••
هدایت شده از طب سنتی و اسلامی🍎]
💠حدیثی بسیار زیبا ازامام حسین(ع) مردى خدمت امام حسين عليه السلام آمد وعرض كرد:  من مردے گنهكارم و قدرت ترك گناه ندارم. مرا موعظه اى كن. ✨سيدالشهدا عليه السلام فرمود: پنج كار انجام بده و هر چه مى خواهى گناه كن: 1⃣⇦: رزق و روزى خدا را نخور، هر چه مى خواهى گناه كن! 2⃣⇦: از ولايت و قلمرو حكومت خدا بيرون برو، هر چه مى خواهى گناه كن! 3⃣⇦: جايى را پيدا كن كه خدا تو را نبيند، هر چه مى خواهى گناه كن! 4⃣⇦: وقتى فرشته مرگ (عزرائيل) براى قبض روح تو مى آيد، او را از خودت دور ساز، هر چه مى خواهى گناه ‌كن!!! 5⃣⇦: وقتى مالك دوزخ تو راوارد جهنّم مى‌كند، اگرمى‌توانى وارد نشو، و هر چه مى خواهى گناه كن!!! 📚 💚احادیث اهل بیت علیهم السلام👇 https://eitaa.com/joinchat/356057088Cbdff63221c
کشکول نکته‌های کاربردی ویرایش.pdf
5.22M
از نویسنده برای انتشار این پی دی اف اذن گرفته‌‌‌‌‌‌ام.
 کتاب صوتی شبهای پیشاور: کتاب شبهای پیشاور یکی از کتب مناظراتی میان شیعه و اهل سنت است که می‌تواند هر جویای حقیقتی را سیراب کند. کتاب شبهای پیشاور حاصل چند جلسه از مناظرات و مباحث عالم بزرگ و گرانقدر شیعه مرحوم سلطان الواعظین شیرازی با جمعی از علما و پیروان اهل سنت است که تجلی اثبات حقانیت شیعه در آن به وضوح دیده می‌شود ، استفاده از منابع و ادله محکم، مستدل و بیشمار در اثبات مطلب مورد بحث، رعایت کامل ادب و موازین اخلاقی و پرهیز از هرگونه توهین و افترا به طرف مقابل، صبر و حوصله بسیار در شنیدن سخن مخالفین، عدم پرخاشگری و عصبانیت و . . . از شاخصه‌های مهم مرحوم سلطان الواعظین شیرازی در مناظراتش با مخالفین است.   سلطان الواعظین شیرازی که بود؟   یکی از علما و واعظان مشهور قرن حاضر شمسی، مرحوم سید محمد سلطان الواعظین شیرازی است. وی در مباحث کلامی و در اثبات امامت با استفاده از قرآن و اخبار و روایات چیره دست بود، همان‌طور که منبرداری و وعظ و خطابه او زبانزد همگان بود تا آن‌جا که به «سلطان الواعظین» مشهور شد. وی در هفتم ذی القعده سال 1314 قمری در تهران متولد و سال‌ها بعد به عتبات مقدسه رفت و در آن‌جا به تعلّم و فراگیری دروس اسلامی پرداخت.[1] سلطان الواعظین سفرهای متعددی به خارج از ایران داشت، او سفرهایی را به مصر، سوریه، لبنان، اردن، فلسطین و هندوستان انجام داد، و مهم‌ترین آنها - که مناظره معروفش در آن‌جا انجام شده و باعث شهرت وی گشت - سفر به پیشاور بود. وی در همه این مسافرت‌ها علاوه بر مجالس وعظ و منبر و تبلیغ، با علمای بزرگ فرق و مذاهب نیز به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پرداخت و آراء و عقاید حقه شیعه را با ایشان مطرح می‌ساخت. کتاب مشهور «شبهای پیشاور» اثر وی است.      چگونگی نگارش کتاب شبهای پیشاور   مرحوم سلطان الواعظین شیرازی در ربیع الاول سال 1345هـ.ق که تنها حدود سی سال از عمرشان می‌گذشت، پس از سفر به عتبات و استعانت از حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) راهی هندوستان شد. در کراچی، بمبئی، لاهور، پنجاب، حیدرآباد و بسیاری نقاط دیگر هند مورد استقبال و احترام مسلمانان و غیر مسلمانان واقع شد و جلسات بحث و مناظره را برقرار کرد. بعد از آن، ایشان را به دهلی نو دعوت کردند و جلسه مناظره با عده‌ای از علمای هند را فراهم ساختند. در بعضی از این جلسات که در دهلی انجام می‌شد، رهبر بزرگ هند مهاتما گاندی نیز شرکت می‌کرد.[2] بعد از این جلسات، سلطان الواعظین به دعوت محمد سرورخان که از متنفذین خاندان قزلباش هندوستان به‌شمار می‌رفت، برای سخنرانی و خطابه راهی پیشاور شد. سلطان الواعظین در این جلسات مباحثی در زمینه خلافت و ولایت و عقاید شیعه مطرح ساخت. در پایان یکی از این سخنرانی‌ها دو تن از علمای کابل نزد سلطان الواعظین آمده و تقاضا می‌کنند در ارتباط با سخنان او با ایشان مناظره کنند.[3] این دو نفر به نام‌های حافظ محمد رشید و شیخ عبدالسلام از آن شب به بعد، پس از نماز مغرب و عشا در حضور جمع زیادی از علما و رجال و مردم شهر، پیرامون مسائل مورد اختلاف با سلطان الواعظین به گفت‌وگو می‌نشستند. این جلساتِ پُرشور که از شب جمعه 23 رجب 1345 هـ.ق شروع شد، تا ده شب به طول انجامید. جلسه مناظره هر شب بعد از نماز مغرب و عشا 6 یا 7 ساعت و گاهی نیز تا اذان صبح ادامه می‌یافت. چون برخی از صاحبان جرائد و روزنامه‌ها در این جلسه حضور داشتند، جلسات هر شب را فردای آن در روزنامه‌ها و جرائد به چاپ می‌رساندند، مرحوم سلطان الواعظین بعدها از روی همین مجلات که جمع‌آوری کرده بود، شبهای پیشاور را به چاپ رساند. وی علت چاپ این مناظرات را با توجه به هجمه سنگین به ظاهر روشنفکران آن زمان از جمله کسروی؛ این‌گونه بیان می‌کند: «از دو جهت ناراحت بودم و نمی‌توانستم آرام بگیرم و ناظر این صحنه بازیگری و اعمال زشت و دروغ‌ها و تهمت‌های بی‌جا گردم؛ یکی دیدم اگر سکوت کنم مورد لعنت خدای متعال واقع خواهم شد که در حدیث است: "اذا ظهرت البِدَع فَلِلعالِم اَن یظهَر عِلمَه و اِذا کَتَم فعلیه لعنه الله".[4] جهت ثانی مقام سیادت بود که غیرت هاشمیّت و جوشش سیادت، درونم را می‌گداخت. البته تا آن‌جا که وظیفه داشتم، در منابر بزرگ و مجالس مهم در حل شبهات و تثبیت عقاید و در رفع اباطیل آنها کوشیدم...ولی خیلی میل داشتم مستقلاً کتابی بر ردّ دروغ‌پردازی‌های آنها بنویسم، متأسفانه گرفتار کسالت ممتدی گردیدم، و سالی را در بیمارستان‌ها بسر بُردم و قُوای خود را از دست دادم. پزشکان هم دستور استراحت کامل و ترک گفتار و نوشتار دادند. روزی در بستر بیماری پس از فکر بسیار متوجه شدم، شاید خلاصه جواب شبهه‌ها در مجلات و روزنامه‌هایی که مناظرات شبهای پیشاور را منتشر کرده‌اند، باشد.
هدایت شده از طب سنتی و اسلامی🍎]
◼️امام رضا علیه السلام فرمودند: ◾️اِعْلَمْ اَنَّهُ لا وَرَعَ اَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحارِمِ اللّه ِ وَالْكَـفِّ عَنْ اَذَى الْمُـؤمِنِ. ▪️بدان كه هيچ ورع و پرهيزگارى، سودمندتر از پرهيز از حرامهاى خدا و اجتناب از اذيّت مؤمن نيست. 📚فقه الرضا عليه السلام، ص 356 💚احادیث اهل بیت علیهم السلام👇 https://eitaa.com/joinchat/356057088Cbdff63221c
هدایت شده از پاسدار انقلاب
🌺امام صادق(ع): 🎴هرگاه کسی گناه کند،نقطه سیاهی در دلش پدیدمی‌آید اگرتوبه کرد،آن سیاهی برطرف می‌شود واگر بیشتر گناه کردآن‌سیاهی دل بیشتر می‌شود... 📚اصول‌کافی،ج۲،ص۲۷۱ 🆔 @pasdarenghelab🔜 پاسدار انقلاب 🆔 @pasdarenghelab🔜 پاسدار انقلاب
هدایت شده از خبرگزاری رسا
خطای آشکار علوی بروجردی در شناخت بهائیت؛ بهائی شهروند نیست جناب آقای علوی بروجردی، در درس خارج ۵ مهرماه، با استناد به روش حضرت امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) در برابر ابن ملجم، برای سومین بار بر «ضرورت مراعات حقوق شهروندی بهائیت» تذکر داد. پیرامون بیانات ایشان نکاتی هست که تقدیم می شود: اول: مهمترین چالشی که در این سخنان وجود دارد، فقدان شناخت صحیح از فرقه «بهائیت» است. چنانچه این شناخت، از منابع تئوریک و نظری (چه کتابهای خود بهائیت و چه کتابهای ناقد بهائیت) فراتر رود و در منابعی سیر کند که، زندگی روزمره بهائیان را به تصویر کشیده است، شناخت کاملتری از وضعیت این فرقه در اختیار خواهد گذاشت. 📎 ادامه مطلب 🌐https://rasanews.ir/0037Db 💯 🆔 @rasanewsagency
هدایت شده از خبرگزاری رسا
| بهائیان پلید به بهانه سخنان اخیر آقای علوی بروجردی در حمایت از بهائیت به عنوان یک اقلیت مذهبی، به ابعاد عقاید انحرافی و منحطه این فرقه ضد بشری می‌پردازیم. 💯 🆔 @rasanewsagency
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مبارزه فرهنگی با بهائیت! آقای علوی در پی اصلاح سخنان پیشین خود درباره بهائیت گفته است: «مبارزه با بهائیت، مبارزه فرهنگی است». ابتدا ایشان باید بفرماید که بهائیت را داخل در کدام دسته بندی تشکیلاتی میداند. آیا آن را یک فرقه اعتقادی و انحرافی میدادند یا اینکه بهائیت را به عنوان یک سازمان سیاسی می شناسد‌. اگر در نگاه ایشان، بهائیت یک فرقه اعتقادی و انحرافی است، اولا نباید در پی مبارزه با آنان باشد بلکه باید در اندیشه آنان باشد و میدانید که هدایت با مبارزه تفاوت واضحی دارد. اما اگر بهائیت را یک سازمان میداند، با این حساب؛ مبارزه فرهنگی با آن را بر اساس چه مبنایی می گوید؟ آیا با یک سازمان سیاسی و برانداز، مبارزه فرهنگی می کنند یا تقابل با آن باید از جنس سیاسی و امنیتی باشد؟! مضاف بر همه این موارد؛ ایشان در توجیه سخنان پیشین خود، دم از انسان و دفاع از انسانیت میزند! آیا ایشان به کسانی که پیشینه و بر انسان داشته و از حافظه تاریخ پاک نشده و هنوز در پی همان روش و منش هستند، انسان می گوید و نگران حقوق آنان است؟! ✍علی محمدی هوشیار @ali_hoshyar
هدایت شده از آخرین توییت
🔺چرا برا مرگ یزید شادی نمی کنند ! 🗣محمدحسین چاوشی 🚨 @AkharinTwitte
🔘 متن شبهه : خمس در زمان صفویه باب شده و زمان ائمه اطهار فقط زکات مال بوده!! 🔆پاسخ شبهه: 1️⃣ به سه دلیل خمس از زمان نزول قرآن کریم وجود داشته و در قرآن نیز به آن تصریح شده است: ۱- معنای وسیع کلمه «غنیمت» در آیه41 انفال، که شامل همه موارد خمس می‌شود. ۲- روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام در مورد وجوب خمس که در کتاب‌های فقهی هزار سال قبل آمده است. ۳- تصریح علمای شیعه و اهل‌تسنن به وجوب خمس از همان صدر اسلام. 2️⃣ خمس در زمان پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله بوده و حتی حضرت، برای گرفتن خمس بخش‌نامه صادر کردند.[نیشابوری، ج ۱، ص ۳۵ و الطبقات الکبری، ابن سعد، ج ۱، ص ۲۸۴ و تاریخ مدینةالدمشق، ابن عساکر، ج ۴، ص ۳۳۱.] همچنین در عصر امامان علیهم‌السلام بوده است. 3️⃣ در عصر حضور ائمه علیهم‌السلام و آغاز غیبت صغرا کتاب‌های فقهی بسیاری از سوی علمای شیعه نوشته شد که در آنها به بحث خمس تصریح شده است. [رجال، نجاشی، ص۵۸] و حتی گاهی از خرید کالا با پولی که خمس آن را پرداخت نکرده‌اند، نهی کرده‌اند. 4️⃣ بنابراین خمس از صدر اسلام بوده است و در زمان‌های مختلف کم و بیش اجرا می‌شد؛ و هیچ ربطی به دوران صفویه ندارد. 🌹با احکام قرآنی آشنا شویم🌹 ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadeh •••••✾...•...🌺...•...✾•••••
هدایت شده از مفاخر گیلان
💠 25 دستورالعمل برای ﭘﻮﻳﻨﺪﮔﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺳﻌﺎﺩﺕ از صادق آل محمد (علیهم السلام) 👈در كتاب "مجموعه شهيد اول (ره)" از امام صادق (ع) روايت شده است كه فرمودند: 1️⃣طَلَبْتُ الْجَنَّةَ فَوَجَدْتُهَا فِي السَّخَاءِ، 🍀 بهشت را جستجو نمودم، پس آن را در بخشندگى و جوانمردى يافتم. 2️⃣.وَ طَلَبْتُ الْعَافِيَةَ فَوَجَدْتُهَا فِي الْعُزْلَةِ، 🍀 و تندرستى و رستگارى را جستجو نمودم، پس آن را در گوشهگيرى (مثبت و سازنده) يافتم. 3️⃣وَ طَلَبْتُ ثِقْلَ الْمِيزَانِ فَوَجَدْتُهُ فِي شَهَادَةِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ، 🍀 و سنگينى ترازوى اعمال را جستجو نمودم، پس آن را در گواهى به يگانگى خدا تعالى و رسالت حضرت محمد (ص) يافتم. 4️⃣.وَ طَلَبْتُ السُّرْعَةَ فِي الدُّخُولِ إِلَى الْجَنَّةِ فَوَجَدْتُهَا فِي الْعَمَلِ لِلَّهِ تَعَالَى، 🍀 سرعت در ورد به بهشت را جستجو نمودم، پس آن را در كار خالصانه براى خداى تعالى يافتم. 5️⃣وَ طَلَبْتُ حُبَّ الْمَوْتِ فَوَجَدْتُهُ فِي تَقْدِيمِ الْمَالِ لِوَجْهِ اللَّهِ، 🍀 و دوست داشتن مرگ را جستجو نمودم، پس آن را در پيش فرستادن ثروت (انفاق) براى خشنودى خداى تعالى يافتم. 6️⃣.وَ طَلَبْتُ حَلَاوَةَ الْعِبَادَةِ فَوَجَدْتُهَا فِي تَرْكِ الْمَعْصِيَةِ، 🍀 و شيرينى عبادت را جستجو نمودم، پس آن را در ترك گناه يافتم. 7️⃣.وَ طَلَبْتُ رِقَّةَ الْقَلْبِ فَوَجَدْتُهَا فِي الْجُوعِ وَ الْعَطَشِ، 🍀 و رقت (نرمى) قلب را جستجو نمودم، پس آن را در گرسنگى و تشنگى (روزه) يافتم. 8️⃣وَ طَلَبْتُ نُورَ الْقَلْبِ فَوَجَدْتُهُ فِي التَّفَكُّرِ وَ الْبُكَاءِ، 🍀 و روشنى قلب را جستجو نمودم، پس آن را در انديشيدن و گريستن يافتم. 9️⃣ وَ طَلَبْتُ الْجَوَازَ عَلَى الصِّرَاطِ فَوَجَدْتُهُ فِي الصَّدَقَة، 🍀 و (آسانى) عبور بر صراط را جستجو نمودم، پس آن را در صدقه يافتم. 🔟.وَ طَلَبْتُ نُورَ الْوَجْهِ فَوَجَدْتُهُ فِي صَلَاةِ اللَّيْلِ، 🍀 و روشنى رخسار را جستجو نمودم، پس آن را در نماز شب يافتم. 1️⃣1️⃣وَ طَلَبْتُ فَضْلَ الْجِهَادِ فَوَجَدْتُهُ فِي الْكَسْبِ لِلْعِيَالِ، 🍀 و فضيلت جهاد را جستجو نمودم، پس آن را در به دست آوردن هزينه زندگى زن و فرزند يافتم. 2️⃣1️⃣وَ طَلَبْتُ حُبَّ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَوَجَدْتُهُ فِي بُغْضِ أَهْلِ الْمَعَاصِي، 🍀 و دوستى خداى تعالى را جستجو كردم، پس آن را در دشمنى با گنهكاران يافتم. 3️⃣1️⃣وَ طَلَبْتُ الرِّئَاسَةَ فَوَجَدْتُهَا فِيالنَّصِيحَةِ لِعِبَادِ اللَّهِ، 🍀 و سرورى و بزرگى را جستجو نمودم، پس آن را در خيرخواهى براى بندگان خدا يافتم. 4️⃣1️⃣وَ طَلَبْتُ فَرَاغَ الْقَلْبِ فَوَجَدْتُهُ فِي قِلَّةِ الْمَالِ، 🍀 و آسايش قلب را جستجو نمودم، پس آن را در كمى ثروت يافتم. 5️⃣1️⃣.وَ طَلَبْتُ عَزَائِمَ الْأُمُورِ فَوَجَدْتُهَا فِي الصَّبْرِ، 🍀 و كارهاى پر ارزش را جستجو نمودم، پس آن را در شكيبايى يافتم. 6️⃣1️⃣.وَ طَلَبْتُ الشَّرَفَ فَوَجَدْتُهُ فِي الْعِلْمِ 🍀 و بلندى قدر و حسب را جستجو نمودم، پس آن را در دانش يافتم. 7️⃣1️⃣.وَ طَلَبْتُ الْعِبَادَةَ فَوَجَدْتُهَا فِي الْوَرَعِ، 🍀 و عبادت در جستجو نمودم، پس آن را در پرهيزكار يافتم . 8️⃣1️⃣.َ طَلَبْتُ الرَّاحَةَ فَوَجَدْتُهَا فِي الزُّهْدِ، 🍀 و آسايش را جستجو نمودم، پس آن را در پارسايى يافتم. 9️⃣1️⃣.وَ طَلَبْتُ الرِّفْعَةَ فَوَجَدْتُهَا فِي التَّوَاضُعِ، 🍀 برترى و بزرگوارى را جستجو نمودم، پس آن را در فروتنى يافتم. 0⃣2⃣.وَ طَلَبْتُ الْعِزَّ فَوَجَدْتُهُ فِي الصِّدْقِ، و عزت (ارجمندى) را جستجو نمودم، پس آن را در راستى و درستى يافتم. 2⃣1⃣.وَ طَلَبْتُ الذِّلَّةَ فَوَجَدْتُهَا فِي الصَّوْمِ، 🍀 و نرمى و فروتنى را جستجو نمودم، پس آن را در روزه يافتم. 2⃣2⃣.وَ طَلَبْتُ الْغِنَى فَوَجَدْتُهُ فِي الْقَنَاعَة، 🍀 و توانگرى را جستجو نمودم، پس آن را در قناعت يافتم. 2⃣3⃣.وَ طَلَبْتُ الْأُنْسَ فَوَجَدْتُهُ فِي قِرَاءَةِ الْقُرْآنِ، 🍀 و آرامش و همدمى را جستجو نمودم، پس آن را در خواندن قرآن يافتم. 2⃣4⃣ طَلَبْتُ صُحْبَةَ النَّاسِ فَوَجَدْتُهَا فِي حُسْنِ الْخُلُقِ، 🍀 و همراهى و گفتگوى با مردم را جستجو نمودم، پس آن را در خوشخويى يافتم. 2⃣5⃣.وَ طَلَبْتُ رِضَى اللَّهِ فَوَجَدْتُهُ فِي بِرِّ الْوَالِدَيْن، 🍀 و خوشنودى خدا تعالى را جستجو نمودم، پس آن را در نيكى به پدر و مادر يافتم. 📚 منبع: مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل، ج12، ص: 174 https://eitaa.com/joinchat/691798023C0216686926
🔴ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: 🔹 53 درصد قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن مربوط به مصالح ساختمانی، 22 درصد دستمزد کارگران و 25 درصد هزینه‌هایی مانند جواز، پروانه ساختمانی، بیمه، نظام مهندسی است. 🔸زمین در هزینه‌های ساخت نهضت ملی مسکن سهمی ندارد و از سوی دولت تامین می‌شود. 🟢کانال حقوق کشوری و لشکری👇🏽 @hoghogh_20
محبان امام رضا علیه السلام
🔴ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: 🔹 53 درصد قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن
قسمت سوم که ۲۵ درصد است اصلا عادلانه نیست و باعث می شود که قیمت تمام شده ساخت مسکن افزایش زیادی داشته باشد. مبلغ عادلانه آن حداکثر ده درصد است.
هدایت شده از خبرگزاری رسا
فتوای تحریم مطلق آیت الله بروجردی درباره بهائیت + حضرت آیت الله بروجردی برای فرقه ضاله بهائیت قائل به حقوق مشروع یا عرفی کاملی به نام حقوق شهروندی نبوده و در نگاه کلان، جامعه بهائی را مصداق ضعفا و مظلومان نمی‌دانسته است. طبق صورت استفتای مرحوم حضرت آیت الله بروجردی روابط زیر با بهائی‌ها حرمت دارد: غذا خوردن، صرف نوشیدنی و مهمانی با آنها، ازدواج؛ زن دادن و زن گرفتن از آنان، حضور در اجتماعات آنان و یا راه دادن آنها به اجتماعات مسلمین، خرید و فروش و کرایه دادن املاک و وسائط نقلیه، معالجه نزد آنها، اصلاح سر و صورت پیش آنان، کارکردن برای انها حتی به صورت مجانی، هر گونه معامله تحت عنوان جعاله و مزارعه و شرکت و... با این فرقه... 📎 ادامه مطلب 🌐https://rasanews.ir/0037HA 💯 🆔 @rasanewsagency