5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گزارش شبکه تلویزیونی Wion از تغییر تاکتیک ایران؛ تهران با موشک کمتر، ضربات مرگبارتری میزند!
🔸️رسانه هندی Wion: با وجود هفتهها بمباران سنگین، ایران نشان میدهد که قدرت آتش خود را حفظ کرده است حجم موشکهای ایران کاهش یافته؛ تعداد پرتابها کمتر، امواج کوچکتر، اما بسیار خطرناکتر شده است
🔺ایران با پرتاب تعداد کمتر اما سنگینتر و پیشرفتهتر موشکها نشان میدهد که یک کلاهک سنگین میتواند خسارتی بیشتر از یک انبوه موشک بالستیک وارد کند
@taghaviniaa
حملات ایران به پایگاه های نظامی کویت خیلی زیاد شده است / احتمالا اطلاعات نظامی ایران گزارشاتی از استقرار نیروهای آمریکایی در این کشور دریافت کرده است و سعی دارد هم از دشمن تلفات بگیرد و هم مانع آرایش و سازماندهی آنها شود / کویت نزدیکترین کشور عربی به جزیره خارگ است.
@taghaviniaa
غول برره وسط جنگ نگران امارات شد
از نظر احمد ایراندوست (کاش فامیلش این نبود) مهم نیست که امارات به آمریکا پایگاه میده که به کشورش حمله کنه ؛ مهم از دست نرفتن اقامتشه.
بی وطن ها
@taghaviniaa
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوری
یک اف-۱۸ سوپرهورنت آمریکا مورد اصابت پدافند سپاه قرار گرفت
@taghaviniaa
دوستان این شروطی که ایران برای پایان جنگ گذاشته عملا تسلیم آمریکاست و مشخصه که اونها نمی پذیرند ...
@taghaviniaa
ظاهرا یک بسیجی با دوش پرتاب این اف-۱۸ رو زده ... دمش گرم باید ویژه ازش تقدیر کرد.
@taghaviniaa
MP3 Recorderشروط ایران برای آتش بس.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
شروط ایران برای پایان جنگ نشانه چیست؟ آیا آمریکا این شروط را می پذیرد؟
#علیرضا_تقوی_نیا
@taghaviniaa
هدایت شده از 🌴جمعیت غدیرعیدولایت🌴
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ان شاءالله
۷۰ روز تا #شادپیمایی_عیدغدیر
هر اتفاقی میاُفتد، پیروزی از آنِ خداوندِ سبحان است...
#دکترعلیغلامی
#اَللّٰهُمَّصَلعَلیمُحَمَّدوآلمُحَمَّدوَعَجلفَرَجَهُم
#سلامبرصاحبالزمانوارثغدیر
#جمعیت_غدیرعیدولایت
@ghadirev روزشمارعیدغدیر ایتاوسروش
تصاویرمراسمدر بله http://ble.ir/ghadirev
🌹🍃
🍃
#السلام_علیک_یا_امیرالمؤمنین
🔴 عراقچی: ما آتشبس نمیخواهیم؛ آتشبس همان چرخهٔ باطلی است که باعث تکرار جنگ میشود
🔸دشمنان باید درسی بگیرند که دیگر هوس حمله به ایران را در سرشان هم نداشته باشند.
🔸ما خواهان خاتمهٔ جنگ هستیم به شکلی که دیگر تکرار نشود و با شرایط خودمان. خسارت مردم ایران هم باید پرداخت شود.
@taghaviniaa