eitaa logo
تحلیلگر ۵۷
6.6هزار دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
10.6هزار ویدیو
150 فایل
اینجا داغ‌ترین تحلیل‌های سیاسی و انقلابی رو می‌بینید. ارسال سوژه و تبادل👇 @Sardar69
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 مطبوعات سیاسی دوشنبه ۲۰/۸/۹۸ روزنامه‌های امروز به نکته زیر اشاره کردند: بازتاب سخنان روحانی تیتر زد: «بر باد رفته ها از ۱۸ میلیارد دلار تا عزت پاسپورت ایرانی» نوشت: «شعار جوانان یزدی روحانی را واداشت که صدای آنها را خواست آمریکا و برآمده از حنجره عده ای معدود توصیف کند.» : «حسن روحانی به جای سفر به آذربایجان و پیگیری به مسائل زلزله‌زدگان به یزد رفت و پروژه انتخاباتی دولت را کلید زد» تیتر زد: «توپ پر روحانی در میدان امیرچخماق» تیتر زد: «حمایت اکثریت اعتراض اقلیت» نوشت: «آقای رییس جمهور مطالبه گری صدای آمریکا نیست» •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رفتار (ع) با فقیران در که از منابع قدیمی حدیث است و حدود 1100 سال پیش نوشته شده آمده است که امام صادق(ع) در هنگام شب کیسه ای بسیار سنگین و پر از نان را بر دوش می کشید و برای گروهی از فقیران بی خانمان مدینه که زیر سایبان محله بنی ساعده خوابیده بودند می برد. ایشان قرص های نان را در لباس آن فقرا قرار می داد تا صبح فردا که از خواب بر می خیزند گرسنه نمانند. یکی از به امام(ع) عرض کرد: آیا این فقیران به امر و شناخت و اعتراف دارند (یعنی آیا شیعه اند)؟ امام فرمود: خیر. اگر شناخت داشتند که بر ما بود حتی آرد و نمک خود را نیز با آنان شریک شویم. سپس امام صادق(ع) به آن شخص فرمودند: " پدرم (امام باقر ع) وقتی چیزی را به عنوان به سائل می داد {برای چند لحظه} از او پس می گرفت و آن را می بوسید و می بویید و سپس دوباره به او بر می گرداند زیرا صدقه پیش از آنکه به دست برسد ، در دست خدا قرار می گیرد { و متبرک می گردد } از این رو دوست دارم آن را {صدقه یا دست سائل را} ببوسم زیرا هم خداوند و هم پدرم به آن عنایت داشته اند. " : تفسير العياشي، ج‏2 ، صص 107-108 : در این ماجرا می بینیم که امام صادق(ع) به دنبال آن نبود که با نان دادن به فقرای سُنی مدینه ، آنان را مدیون خود کند و به مذهب تشیع وادار فرماید بلکه کمک به آنان را وظیفه ی اسلامی و انسانی می دانست و از این رو در تاریکی شب و در زمانی که در خواب بودند برایشان نان می برد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57
حضور علمای #اهل_سنت هند در مسجد جمکران •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• #صدای_انقلاب #آتش_به_اختیار ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاری که #حسن_روحانی توی یزد با خودش کرد یه چیزی تو همین مایه هاست! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• #صدای_انقلاب #آتش_به_اختیار ☑️ @tahlilgar57
میگن اونجایی که گفت خاتمی زنگ زده گفته مرتیکه چه سلامی، چه علیکی؟ ما داریم میگیم تو از جدایی با اینهمه گندی ک زدی، حالا میای دوباره تابلو بازی در میاری میگی سلام بر فلانی؟ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این آقا بین این همه دانشجوی دختر چکار میکند؟ کشیدن و پاره کردن #پلاکاردهای در دست یک خانم دانشجوی منتقد، در دیدار رییس جمهور در رفسنجان!!! از دید اصلاح‌طلبان حتی میشود امام زمان(عج) راهم نقد کرد، اما #روحانی را نه! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• #صدای_انقلاب #آتش_به_اختیار ☑️ @tahlilgar57
موضعگیری و رفتار درست با مناسب در بسیاری از محافل و مجامع  گفته می شود که باید پشت سر بدون فاصله حرکت کنیم و گام در جای گام رهبری بگذاریم و همان راهی که رهبری رفته‌اند، برویم و زاویه نگیریم... با توجه به اینکه مجموعه بیانات تعیین‌کننده‌ی مسیر حرکت انقلاب اسلامی و ترسیم‌کننده‌ی جهت‌گیری مطلوب و لازم اجتماع در برهه‌های مختلف زمانی است یکی از دغدغه‌های صحیح افراد در مواجهه با بیانات رهبر معظم انقلاب و فرامین ایشان، شیوه‌ی استفاده شخصی از این بیانات و همچنین تفهیم و عملی کردن آن در راستای تعمیق گفتمان رهبری یا در سطح توده‌های مردمی است، بطوری که نه در عمل صورت گیرد و نه ، لذا در مواجهه با نظرات و بیانات ایشان معمولا زیاده‌روی ها و حتی تفسیر به رای‌ها صورت می‌پذیرد به همین دلیل، عدم مواجهه‌ی صحیح با بیانات رهبر انقلاب همواره به‌عنوان یک آسیب در میان مجموعه‌های فرهنگی انقلابی، خاصه مجامع و ، مطرح بوده است. اولین گام در جهت گیری و موضع گیری درست مطالعه‌ی اصل بیانات ایشان است و نباید تنها به نکاتی که در برشورها و گزیده‌ی اخبار بیان می شود توجه کرد.  حال‌آنکه در گزینش و رسانه‌ای پیام‌های رهبری، بسیاری از منویات راهگشا و تبیینی ایشان که نشان‌دهنده‌ی ابعاد و هندسه‌ی فکری رهبری است، پوشش داده نمی‌شود. مثلا در مورد این القاء صورت می گیرد که ایشان رضایت داشته و دارند و حتی تصویب برجام را به ایشان منتسب می کنند این درحالی است که اگر نخواهیم تمام نظرات ایشان را در مورد برجام مطالعه کنیم و به کلمات رسانه‌ای تکیه کنیم همان سوالی می شود که دانشجویی از ایشان می‌پرسد که تصویب برجام منسوب به شماست و ایشان در پاسخ می فرمایند: «یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را می‌فهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است؛ شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب می‌شود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ی رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود. [البتّه]خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ی رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ی ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی ارتباط پیدا می‌کند؛ آنجا چرا، وارد می‌شویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای ، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم.» [1] دومین گام در درک صحیح نظرات رهبری اینکه بصورت موضوعی نظرات ایشان را دنبال کنیم تا بتوانیم به هندسه‌ی فکری ایشان در مورد موضوع مورد بحث پی برده و با اتقان در مورد موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کرد. مثلا نظر ایشان در مورد  و با دنیا و همچنین دل نبستن به دنیا این مورد تناقض برای کسی که هندسه‌ی فکری ایشان را نداند ایجاد می کند. ایشان در دیداری که اخیرا با دانش آموزان در روز 13 آبان(98) داشته اند  درمورد همین موضوع می فرمایند: «منتظر خارجی‌ها ماندن» گفتند: یک مدت معطل برجام بودیم، یک مدت دیگر هم معطل دستور رئیس‌جمهور برای تمدید مهلتهای سه‌ماهه‌ای بودیم که متأسفانه در برجام گذاشته‌اند، و یک مدت هم معطل بمانیم برای رئیس‌جمهور فرانسه و برنامه‌های ؛ درحالی‌که این انتظارها، سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی را دچار بلاتکلیفی می‌کند و کشور را به رکود و عقب‌ماندگی می‌کشاند. این انتظارها را رها کنید. البته نمی‌گویم رابطه‌ها را قطع کنید بلکه می‌گویم به خارجی‌ها دل نبندید و فقط به داخل دل ببندید.» یا در موضوعات دیگری مانند اقتصاد مقاومتی یا رونق تولید که نیاز به سیر نظرات ایشان و پی بردن به منظومه فکری ایشان در این موضوعات است. سومین گام برای درک صحیح نظرات ایشان این است که ایشان این سخنان را در چه زمان و مکانی ایراد نموده اند. لذا باید متن سخنان ایشان را در زمان و مکانی تحلیل و بررسی کرد که این در آن ظرف زمانی و مکانی ایراد شده‌اند. : 1). بیانات در جمع دانشجویان(1398/3/1) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وحدت راه روشن کتاب و سنت (ره): امروز ما مکلف هستیم که در هر لباس و هر شغل هستیم از کلمه احتراز و به اسلامی که پیوسته مورد سفارش و است گرایش نموده و کلمه حق را علیا و کلمه باطل را سفلی قرار دهیم. در این موقع حساس که کشور ما و اسلام عزیز در معرض عظیم است تکلیف همه گروه ها و افراد خطیر و عظیم است. سستی و سردی در حال حاضر و اختلاف و افتراق کلمه، در حکم انتحار و به هدر دادن خون فرزندان اسلام است. ؛ صحیفه امام خمینی(ره)، جلد۴، ص۳۱۱ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#صدای_مخاطبین ارسالی توسط وحید ایرانی #افشاگری از پشت پرده فساد دانه درشت ها! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• #صدای_انقلاب #آتش_به_اختیار ☑️ @tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از نگاه : جوانان و بدانند که این و و و که بین اینها هست، بزرگ‌ترین حربه است بر ضدّ دشمن ایران، دشمن اسلام و دشمن قرآن. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ☑️ @tahlilgar57