https://eitaa.com/sebastin/13992 این از حضرت قاسم و امام حسین هست، فکر کنم به دردش بخوره
-
اینو که همین الان فرستادم البته
https://eitaa.com/talkhin/5215 همون موقع که حسنا خواسته بود فرستاده بودم، یهو دیدم خودت فرستادی
-
آها
Why am I me?
الان تکلیف چی میشه - چی؟ کدوم تکلیف؟
ریاضی: دوصفحه
فارسی: رو نویسی از درس ۱ و ۳
چقدر بامظه ام خدا حفظم کنه😉
Why am I me?
https://eitaa.com/talkhin/5219 واای حسنا چقدر بانمکی توو - ر
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا