تلخین سرم درد رفتم اینستا انقدر کشر دیدم نمیدونم بخندم یا گریه کنم اینا از اصل میوفتن از اسب نه، بابا داعشزاده تو و گروهک تروریستیت هزارتا توهین و دروغ و تهمت بستین به ریش امام حسین و هرکی تونستین بعد الان اومدین مداحیای همون امام رو میذارین رو عکس کشتههای دیماه؟ من کاری ندارم طرف تروریست بوده یا بیگناه کشته شده ولی آیا واقعا قابل مقایسه با امام معصومه؟ یکی از همین کشتهها آخرین پیاماشو داشتم میدیدم و واقعا محتوای خوبی نداشت (اینو نگفتم که بگم مرگ حقش بوده ها)
-
++++++++++++++++++
https://eitaa.com/talkhin/6699
این چیه دیگه
چرا هر چی نگاه میکنم نمیفهمم
-
عکس دجال روی یسری مزخرفات سیاه سفید وحشتناک
https://eitaa.com/talkhin/6713
دجالچیه دیگه
یه توضیحی میذی؟!!
-
https://eitaa.com/talkhin/6249
https://eitaa.com/talkhin/6709
خببب، پس قطعا فکری پشت اینهمه عادی سازی نهفتهست...
-
+