Why am I me?
@talkhin
351
دنبالکننده
430
عکس
156
ویدیو
1
فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟
@Radioactiv_SN
اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم.
@Radioactiv_SN
n چنل اصلی
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
پیوستن
Why am I me?
351 دنبالکننده
دانلود
Why am I me?
Why am I me?
بچها
شت
Why am I me?
Why am I me?
بچها
نه ولی جدی جدی روحشونو به شیطان فروختن :)))
Why am I me?
Why am I me?
تلخین چجوری آرامش داری من جیشیدم تو خودم☝️🏼☝️🏼☝️🏼☝️🏼☝️🏼
Why am I me?
پرایوت تلخین خیلی خوبه
Why am I me?
یبار درباره جیش حرف میزنی
Why am I me?
یبار درباره دجال کافر خر
Why am I me?
تلخین یه خبر بد
Why am I me?
من جیشدارم
Why am I me?
دیگه چنلت جیشی نجس میشه گفتمبدونی
Why am I me?
Why am I me?
من جیشدارم
بازدوباره
Why am I me?
0:03
563.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Why am I me?
https://eitaa.com/talkhin/6342
توضیح میدید؟ - اینا سر دسته های منافقینن موسی خیابانی و خود رجوی و مهدی ابریشمی
مطالب بعدی