هدایت شده از 𝐂ataluñaּ ֶָ֢.
چقدر این قضیه که لیگ ایران با تیماش و جاش حواله شدن به یه جاییم رو دوست دارم
کسی نمیگه جا باخت همه میگن ایران باخت
کسی نمیگه جا برد همه میگن ایران برد
یکم عقل خوبه
Why am I me?
کسی نمیگه جا باخت همه میگن ایران باخت کسی نمیگه جا برد همه میگن ایران برد یکم عقل خوبه
حالا تو حواله کنی یا نکنی فرق نداره به حال کسی
هدایت شده از کوچهپشتی عمارتهاثورن☆
نه میدونی چیه اینا هر روز یک پدر دارن یه روز عمو ترامپ یه روز ددی نتانیاهو یه روز طرفدار بلژیکن یه روز مصر یه روز با پرچم اسرائیل یه روز با پرچم رنگین کمون ☺️
Why am I me?
نه میدونی چیه اینا هر روز یک پدر دارن یه روز عمو ترامپ یه روز ددی نتانیاهو یه روز طرفدار بلژیکن یه ر
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Why am I me?
کلا با اعضای بدن بازیکنامون مشکل دارن💔
همون انگشت پا تو حلق داور دی-
Why am I me?
چقدر این قضیه که لیگ ایران با تیماش و جاش حواله شدن به یه جاییم رو دوست دارم
به ک- رم که خوشحالی☝️🏼