eitaa logo
Why am I me?
207 دنبال‌کننده
51 عکس
20 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
یدبختای بی وطن
ببخشید ولی آدمو مجبور به فحش های رکیک میکنن این تخمثگا
همون انگشت پای خلیل زاده تو باسنت اه
اخه اخه دلقکککککککککک
Why am I me?
این برندای پشت چی میگه؟
اون وحشی سطلی عقب افتاده را بیاید ریپ کنیم چنلش زیاد افراد نداره! - آره
https://eitaa.com/talkhinn/246 چقدر داری ...میخوری سطلی بد بخت (جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید) - 😍🥰
راستی تلخین من در مورد دجال توی یه کتاب آخر الزمان خوندم.. که امام علی گفته :از شهر اصفهان محله یهودی نشین بلند می شود ،چشم راست ندارد و چشم دیگرش در پیشانی او است مانند ستاره صبح می‌درخشد در آن چشم پاره مانند گوشت که گویا با خون آمیخته شده است می‌باشد و در میان چشم او نوشته شده «کافر»به گونه ای که همه آن را می توانند بخوانند . نمی دونم، گویا دجال شخص نیست به برداشت من همین فرهنگ گناهِ که به مردم جهان غالب شده - اصفهان