eitaa logo
Why am I me?
208 دنبال‌کننده
55 عکس
24 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
اخه اخه دلقکککککککککک
Why am I me?
این برندای پشت چی میگه؟
اون وحشی سطلی عقب افتاده را بیاید ریپ کنیم چنلش زیاد افراد نداره! - آره
https://eitaa.com/talkhinn/246 چقدر داری ...میخوری سطلی بد بخت (جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید) - 😍🥰
راستی تلخین من در مورد دجال توی یه کتاب آخر الزمان خوندم.. که امام علی گفته :از شهر اصفهان محله یهودی نشین بلند می شود ،چشم راست ندارد و چشم دیگرش در پیشانی او است مانند ستاره صبح می‌درخشد در آن چشم پاره مانند گوشت که گویا با خون آمیخته شده است می‌باشد و در میان چشم او نوشته شده «کافر»به گونه ای که همه آن را می توانند بخوانند . نمی دونم، گویا دجال شخص نیست به برداشت من همین فرهنگ گناهِ که به مردم جهان غالب شده - اصفهان
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وای
منی که اصفهانم😍🥰
هدایت شده از su 🎒