https://eitaa.com/talkhinn/352
یکی از بزرگترین حرفای راستش شهادت رهبری:)
زودتر از همه اون اعلام کرد...
-
همه میدونستن توی همه رسانه ها همون لحظه اولم پخش شد
زیاد خبر سریعی نبود
سطلی فقط به اونایی که میگن که طرفدار پخلوین؟ اخه یک سریارو دیدم مذهبین و طرفدار پخلوی ولی از امریکا اسراییل بدشون میاد اونا دیگه واقعا قاطین
-
اونا خودشونو گم کردن و نمیدونن چی درسته چی غلط
Why am I me?
سطلی فقط به اونایی که میگن که طرفدار پخلوین؟ اخه یک سریارو دیدم مذهبین و طرفدار پخلوی ولی از امریکا
سطلی به هر کسی میگن سلطنت طلبه
فرقی نداره