بخاطر خودت میگم بنظرم اون .. تو عکسو سانسور کن که بهونه دست کسی ندی بخواد گزارشت کنه
-
کدوم؟ همین که میگه عرزشی فلان؟
https://eitaa.com/talkhinn/374 شما میدونستی؟ :)
ما نمیدونستیم ولی
-
بله متاسفانه
بچها عرفانه اصلا اینطوری نیست که خودشو بگیره..هر چنل بزرگی یه عده طرفدار داره و یه عده کسایی که خوششون نمیاد از اون چنل..و طبیعتا هرروز انواع پیامای موافق مخالف تبریک تشویق تخریب و.. برای عرفانه ارسال میشه که هرکدومشون به نوعی ازش انرژی میگیرن. بخصوص ادم دغدغه مندی مثل عرفانه که قطعا توی زندگی شخصیش هم دغدغه ها و درگیریایی داره. پس حق بدین که بخواد یه وقتایی توی لاک خودش باشه و برا خودش وقت بگذرونه. بیاید قدقدکنان منتظرش بمونیم
-
درسته یه جورایی هر کسی برداشتی داره
Why am I me?
🎥پنالتی لحظه آخری ایران مقابل مصر دزدیده شد حیدر سلیمانی، کارشناس داوری: صحنه گل را چندین مرتبه دید
شانس چیست؟ چیزی که ما نداریم